Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר בפיג'ו 307


raky
שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

ברשותי (מזה כשנה) פוג'ו 307 מודל 2004 אוטומטית.

לאחרונה, שמתי לב כי ה Over-drive הפסיק להשתלב בכלל, גם לא בכביש מהיר במהירות שיוט של מעל 100 קמ"ש.

הדרך היחידה לשלב אותו היא או להוריד להילוך שלישי ולתת לטורים להעלות לאזור ה5.5K או להעביר לניוטרל במהלך נסיעה, ואז לדרייב שוב - משתלב כמעט מייד.

 

מכאן הסקתי שאין כנראה בעיה במנגנון עצמו (שהרי הוא משתלב בתנאים מסוימים אלה..) וכנראה מדובר בחיישן/מחשב?

פניתי למוסך מורשה של שרודר בב"ש, והבוחן אמר לי ש"אין לאוטו הזה Over-drive בכלל".

ביקשתי שיבדוק בכל זאת, אחרי ארבע שעות המתנה אף אחד לא נגע ברכב, וויתרתי ועזבתי.

 

האם הבעיה מוכרת למישהו?

מהו הטיפול המומלץ במידה וכן?

עלות משוערת?

 

תודה מראש לכל העוזרים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

מה זה בשבילך OVER DRIVE? נעילת ממיר מומנט? אם כן,בגיר הנ"ל נעילת ממיר מומנט ננעלת בהילוכים שני,שלישי ורביעי בהתאם לדרישת המחשב ,לא תמיד המחשב נועל את ממיר המומנט ולא בטוח שיש תקלה.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה המהירה!

 

אכן הכוונה היא לנעילת הממיר.

האם חוסר נעילה מתמיד אינו מהווה תקלה? כי זה המצב בפועל, בלי שאני מתערב בניהול התיבה כפי שציינתי קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הגיר אינו מתחמם והרכב לא תחת עומס, הממיר מומנט חייב להינעל.

האם אתה חש בבעיות אחרות ברכב פרט לעניין הזה ? (כל דבר אחר).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OVER DRIVE משמעותו הילוך יתר, כלומר ההילוך הרביעי עם יחס העברה ארוך שמקובל בגירים אוטומאטים רבים.

כאשר אתה נוהג ב-100 קמ"ש, באיזה סל"ד מסתובב המנוע?

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אז ככה:

 

איציק - לא נצפו בעיות חריגות ברכב מעבר לכך.

הרכב עבר 130K, והבעיה התחילה לאחר נסיעה דיי מאומצת לאילת. בנסיעה זו, יש לציין, לא הייתה בעיה בהשתלבות ממיר המומנט.

לא שמתי לב לדפיקות או רעשים מוזרים מצד התיבה, כמו שמדווחים רבים מבעלי ה307.

 

menir1 - ב100 קמ"ש המנוע עומד על כ3500 סל"ד ללא השתלבות הממיר, בעוד כשאני כן דואג לשלבו - המנוע על 3000 סל"ד ב110 קמ"ש.

 

יש לציין כי העניין לא מפריע לי מאוד, הנסיעה הינה חלקה והרכב סוחב בסדר, אבל אני חושש שהדבר עלול להעיד על התקרבותה של בעיה חמורה יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתאור שלך אני מבין ששהילוך הרביעי (הילוך היתר...) לא משתלב.

על תעביר לניוטרל במהלך נסיעה, זה גורם נזק. אני מניח לכדאי לגשת לאבחון אצל מכון גירים מומחה (חפש חבר פורום ספי).

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם כוונתך היא שאני נוסע בהילוך שלישי? ע"פ הטיפטרוניק לא כך הדבר.

 

הנחתי שהמשחקים שלי עם הגיר לא מועילים לו, לכן ניגשתי לבדיקה.. אם רק היו בודקים אותי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ב-306 שהייתי היה דבר דומה. גם שם היה לי גיר AL4

כאשר הייתי מאמץ את האוטו בעליות מים המלח לכיוון ירושלים הגיר היה יוצא מנעילת מומנט עד שהייתי חוזר לנסיעה רגועה למשך כמה דקות. לפי מה שהבנתי זה תקין ועד שלא נדלקת לך נורית תקלה בגיר ואין תופעות אחרות אז זה בסדר.

 

אם המצב הוא שבכל נסיעה קטנה הגחר לא ננעל אז צריך להתחיל לבדוק..

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעילת ממיר שאינה מתבצעת יכולה לנבוע מתקלה פשוטה כמו מתג אור בלם לא תקין או לא מכוון. מעבר לכך, אני מציע להכניס את הרכב למכון גירים או מוסך מורשה לצורך אבחון יותר מתקדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעילת ממיר שאינה מתבצעת יכולה לנבוע מתקלה פשוטה כמו מתג אור בלם לא תקין או לא מכוון. מעבר לכך, אני מציע להכניס את הרכב למכון גירים או מוסך מורשה לצורך אבחון יותר מתקדם.

 

כן, מתכנן להכניס את הרכב מחר למכון גירים... אם יש למישהו המלצה למכון טוב בב"ש - אשמח נורא.

 

בכל מקרה - תודה רבה על העזרה!!

מקווה שאצא בזול :) במידה ויהיה משהו מעניין - אשוב לדווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...