Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום הכול יכול,

 

אני מעוניין לקנות שעון יד בכיוון ספורט/אלגנט עד 2K ואין שמץ של מושג לגבי המותגים והאיכויות.

 

אשמח לכל המלצה/קישור

 

רב תודות:-)

 

נ.ב. מצורפת תמונה לשעון יד ארמני מדגם AR5858 האם הוא שווה את ה- 2K ?

51Dw8ryNi9L.jpg

פורסם

אלה פחות או יותר המחירים של ארמאני בארץ.

תבדוק מחיר ב- ebay

 

היה לי ארמאני שנגנב בפריצה לבית, בכל מקרה הוא היה שעון טוב ואמין.

היה לי אותו כמה שנים ולא הייתה לו כל תקלה או משהו דומה לזה.

ארמאני משתמשים במנגנון שוויצרי די טוב של חברה שמוכרת מנגנונים ללא מעט מותגים ידועים.

 

אני אגב קניתי בפדני ולא שילמתי את המחיר שהופיע על השעון, כלומר יש על מה לדבר איתם.

 

בהצלחה

פורסם

במחירים הללו אל תיגע בשעוני אופנה.

חפש מותגים ותיקים כמו TISSOT,CERTINA,DOXA,ZODIAC וכו'.

 

כל הארמני,נאוטיקה,דולצ'ה וגבאנה,לאקוסט,טומי הילפיגר וכו', זה רק ליופי.

לא מנגנון איכותי, לא זכוכית ספיר, לא שירות תיקונים וחלפים וכו' וכו'.

וכן, זה חשוב.

שמתפרק איזה בורג ברצועה של TISSOT אתה לא צריך לחכות 3 חודשים כמו בשעוני דיזל,או דולצ'ה גבאנה.

under construction..

פורסם

תודה רבה על התגובות,

 

לגבי חנות פדני , המחירים שם מופקעים בצורה מטורפת בגלל זה אפשר לדבר איתם.

 

לדוגמא: השעון הנ"ל ברוב החנויות עולה 2000 ש"ח +/- , בפדני עולה 2900 ש"ח ככה שעד כמה שתדבר ותתמקח על המחיר לא תגיע למחיר בו נמכר בשאר החנויות.

פורסם

הייתי מציע ללכת כל שעונים של גס, סרטינה ,טיסו וגם ארמני יחסית טובים.

לחבר שלי יש 2 שעונים שלהם (אחד 3 שנים, השני שנה) והוא מרוצה עד הגג.

לגבי מיקוח - אם אתה מאיזור ירושלים, הייתי ממליץ מאוד ללכת למדרחוב. יש שם ריכוז גדול של חנויות שעונים איכותיות והתחרות גדולה.

לפני שנתיים עשיתי שם סיבוב והוצאתי שעון של גס שעלה ב"מחיר מחירון" 3,800 ובאינטרנט מכרו הכי זול ב1,900. קניתי אותו ב1,700 שקל לאחר מקח קצר עם שנתיים אחריות יבואן והכל.

בקיצור, בהצלחה!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...