Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שאאלץ להחליף בקרוב את הצמיגים להאצ'בק שלי. כרגע על הרכב יושבים רביעיית פלקן 512 מאמצע 2007 (הרכב נקנה כך).

אני לא מחפש צמיגים לנהיגה ספורטיבית, האחיזה של הפלקן 512 מספיקה לי ומרגישה לי מצויין. הבעיה שלי איתם היא שהם נורא רועשים בנסיעה בין עירונית והם התחילו להתייבש.

 

סדר העדיפויות שלי מצמיגים הוא כזה:

1. שקטים

2. אוחזים

3. נוחים

4. קצב בלאי סביר

 

 

אין לי מושג בנוגע לטווחי מחירים של צמיגים כך שלא ציינתי תקציב. אשמח לקבל הצעות לצמיגים שיתאימו לדרישותי והערכות למחירים.

 

 

תודה,

אבירן.

פורסם

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=60&s=185&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=113&mm=6&mm=26

 

מתוך הרשימה הזאת (של צמיגים באיכות טובה) הייתי בוחר ביוקוהאמה C.DRIVE

גם קלבר צמיגים די שקטים (ממליץ לקחת עם קוד מהירות H ולא T).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי היוקוהמה - היבואן שלהם הוא גם היבואן של דנלופ והוא מעדיף לייבא כמויות נכבדות של דנלופ ופה ושם איזה סט כזה או אחר של יוקוהמה, לכן מאוד קשה להשיגם.

 

לגבי הקלבר - בהחלט צמיג מומלץ, רק לקחת בחשבון שהוא מתייבש מהר יותר מאשר היוקוהמה (לצורך העניין).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי הקלבר - בהחלט צמיג מומלץ, רק לקחת בחשבון שהוא מתייבש מהר יותר מאשר היוקוהמה (לצורך העניין).

אני מוכן לצלם לכם שני צמיגים של קליבר משנת 02 אם אתה מעוניין, ברור שהם לא יורכבו אבל כדי לראות אם אתה רוצה.

פורסם

ידידי, אני מכיר את הצמיגים המדוברים מרכב של חבר - והם התייבשו מהר יותר ביחס ליוקוהמה C.DRIVE ברכב אחר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...