Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,



הבעיה היא כזו: כשאני בניוטראל או כשאני לוחץ על הקלאץ הטורים קופצים לכמעט 3000 סלד ואז נשארים שם, כשאני משולב בהילוכים אחרים הטורים חוזרים להתנהגות רגילה, מה זה? מה עליי לעשות?

תודה רבה!

פורסם

אבל אם זה היה אחד מאלו אז הבעיה היתה מופיעה גם בהילוך רגיל ולא רק בהילוך סרק, לא?

איך אני בודק את כיוון הקרבורטור?

פורסם

שלום רב !

האם מדובר בגאסטי אוטומטי?

קרבורטור בודקים במכון קרבורטורים, רצויי שהוא יהיה אמין ומומלץ.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מדובר בגיר רגיל (בעבר היתה אוטומט)

והיום הפעלתי את המזגן,מהודעות קודמות בנושא הבנתי שאולי זה קשור אבל זה לא מרגיש לי זה בגלל שהבעיה החלה לאחר הרבה זמן נסיעה ללא המזגן

פורסם

כשאתה בניוטרל, ברגע שאתה משלב את ההילוך הטורים יורדים? או כאשר אתה משלב הילוך ומשחרר קלאץ'?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

כשאני משחרר את הקלאץ יורדים הטורים



גם כשאני עובר לדוגמא מראשון לשני, כשאני לוחץ על הקלץ הטורים מטפסים ומתייצבים על 3000

פורסם

מה גודל המנוע האם 1200?

אם כן בעייתך קשורה קרוב לוודאי לקרבורטור.

המלצתי הקודמת לפתרון עדיין בתוקף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש תושבת מנוע מציד ימין של הקרבורטור, תפרק את בית המסנן אוויר ואתה תראה את התושבת.

219v4vc.jpg

 

ותבדוק שהיא שלמה ולא עקומה.

פורסם

אונו 1.6TC/H שלום רב!

אולי כבודו יואיל להסביר לי מה הקשר לתושבת משקפים העליונה, ולסלד הגבוה בניוטרל?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מנוע 1000

 

 

האם המנוע המקורי לא היה 1200, והוסב ל1000, כשהקרבורטור בעל הצוק האוטומטי שהיה מורכב ב1200 הועבר למנוע 1000

הנוכחי?

המלצתי עדיין בתוקף !

בבר4כה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה, בדרכי לטיפול קרבורטור, למרות שממש חבל לי בגלל שהאוטו סוחב ממש טוב,ללא קשר לצ'וק האוטומטי(שבכלל אני לא חושב שישנו) אבל אני לא יודע איך לבדוק האם המנוע הוחלף(יכול להיות שהוחלף בגלל שהתמונה של המנוע וסעפת היניקה שישנו כאן לא כ"כ דומה, בכל מקרה אולי תוכלו להמליץ על מקום באזור חיפה וכמה תהליך כזה אמור לעלות?

תודה רבה, נמרוד

פורסם

לצביקה שלום רב,

לי הייתה סובארו גסטי עם מנוע 1000 ידנית, גם הייתה אוטמטית בעבר.

הייתה לי בעיה דומה אשר התושבת הייתה עקומה ולבסוף נקרעה, החלפתי קרבורטור וזה לא עזר עד שהתברר שכל הבעיה נבעה מהתושבת (זה במקרה שלי), אני לא החלטתי שהבעיה אצלו היא נמצאת כאן, מה קורה זה שתזוזת המנוע לאחורה בגלל התושבת העקומה/קרועה מושך את קבל הגז ותוקע אותו עד שמישהו ילחץ על דוושת המצמד זה משתחרר.

וכך בעצם הייתי נוהג וכאשר הייתי עוזב את הגז הייתי לוחץ קלאץ' כדי לאפס את קבל הגז ואז הטורים יורדים.

כמובן כשהחלפתי את התושבת הבעיה נפטרה.

×
×
  • תוכן חדש...