Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום המלומדים:)

אני רוצה להעלות שאלה שאני יודעת שכבר דובר בה בעבר אבל מדובר במקרה ספציפי שקרה לי ואשמח לקבל את עצתכם.

אני בעלת רכב מסוג דייהטסו אפלאוז 92 (יד ראשונה - של ההורים שלי...) לפני כחודש שמעתי קול מוזר והמנוע התחמם, עצרתי בצד וראיתי שכל מיכל המים מלא בשמן (אבל לא להפך! אין מים בשמן!) הזמנתי את המוסכניק הנחמד שלי שהיה סבור שמדובר בראש מנוע ואמר שרוב הסיכויים במקרים כאלו שבסוף יהיה צורך להחליף את כל המנוע והוא לא יכול לבצע את העבודה והמצליץ לי להשבית את הרכב או לפנות למוסך אחר. אז הייתי עצובה מאוד ולא רציתי להפרד מהרכב שלי והתחלתי לחפש בנושא והגעתי לפורום המצויין - קראתי שירשורים קודמים בדיוק בנושא זה והבנתי שמדובר כנראה בקולר שמן כי אין מים בשמן. ניגשתי למוסך ושם הוא אמר שנראה לו שזה קולר שמן והחליף אותו. החזרתי את הרכב הביתה ולאחר נסיעה של כ40 דקות הוא שוב התחמם והמים בעבעו ושוב הופיע השמן במים, החזרתי לו את הרכב הוא ניקה את כל המערכת בלחץ והחזיר לי שוב את הרכב ושוב הוא התחמם לאחר נסיעה. לבסוף הוא אמר לי שזה המנוע וצריך להחליף מנוע והייתה לי הרגשה שהוא נתן לי את הפתרון הזה כדי לצאת לידי חובה והוא לא ממש הבין מדוע הרכב ממשיך להתחמם לאחר שהחליף קולר שמן וניקה את הכל.

ומכיוון שאני מאוד מאוד קשורה לרכב (מגיל 12 הוא אצל המשפחה שלי)עצוב לי לתת אותו למיחזור...

אשמח מאוד לשמוע את דעתכם המקצועית...

תודה רבה!!!

רויטל

פורסם

כל מוסך נורמלי שמכבד את עצמו מחזיק כלים פשוטים בכדי לבצע בדיקת קומפרסיה + לחץ הפוף שתיתן חוות דעת על מצב המנוע.

תעזבי את המוסכניק הטמבל ותיכנסי למוסך רציני.

 

נ.ב. אל תכיח את זה אישית. אני לא יורד עלייך או לועג לך.

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה!!!

האם בכלל יש מצב שבכל זאת זה המנוע למרות שרק השמן עובר אל המים ולא להפך?

ואגב, כמה אמורה לעלות בדיקה כזו של מצב המנוע? כבר שילמתי לו 700 שח במזומן על הקולר וזה לא עזר...

פורסם

1. יכול להיות שהמנוע תקול אבל נשאיר את האופציה הזו כאחרונה.

2. אין לי מושג כמה עולה בדיקת קומפרסיה אבל לא מדובר במשהו מסובך או מורכב יותר מדי.

בכל מקרה, אין לך הרבה ברירה ורצוי לבצע את הבדיקה לפני שאת יגשת להחליף עוד חלקים ברכב.

 

תרשמי מהיכן את ויכוונו אותך למוסך מומלץ באזור מגורייך.

×
×
  • תוכן חדש...