Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה ללמוד עוד על הגיר ברכבי[סיוויק האצ' 2009 אוטומטית]


shellcase
שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם.

מאז שקיבלנו את הרכב (שכבר חוגג שנה) אני מחפש מידע על הגיר, למה זה מעניין אותי?

הגיר הזה נורא מוזר, ולא אוטומטי טיפש ורגיל - הרוורס, נשמע כמו ידני (היבבה המוכרת), הגיר עצמו מוריד הילוכים בבלימה - יש מי שיכול לכוון אותי למידע, או לספר לי על הגיר?

(הגיר אגב 5 הילוכים אוטומט).

 

תודה!

נ.ב.

מי שמתכנן לכתוב שיש לי גיר רובוטי ברכב ושאני אהבל, שיחסוך - ב2009 בוצעה מתיחת פנים לסיוויק האצ' והגיר הרובוטי בעל 6 ההילוכים הוחלף באוטומטי בעל 5 הילוכים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קפיץ קפוץ

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר לגבי הסיוויק החדשה, אבל במודל 2005 גם יש התנהגויות קצת מוזרות.

קודם כל - נעילת ממיר המומנט היא חשמלית ולא מכנית, ומתבצעת לרוב בהילוך שלישי כבר - בתאוצה מתונה מאוד הממיר ננעל כבר בכ-50 קמ"ש. לדעתי זה יתרון, מאותה נקודה הרכב מתנהג כמו ידני מבחינת החיבור למנוע, והממיר לא מתנתק בכל פעם שעוזבים את הגז כמו בכל רכב אוטומטי שגרתי - הוא יתנתק רק בתאוצה משמעותית או האטה משמעותית. עוזר לתחושה של שיוט וחסכון כבר במהירויות נמוכות כך ששוב - לטעמי זה יתרון.

 

לגבי התחושות שלך, אני מאמין שאלו דברים שלא הרבה אנשים ישימו לב אליהם - רק בעלים של הרכב שמחפשים להרגיש את זה.

 

אגב, לגיר של הסיוויק שלנו יש עוד כמה תכונות שלא יצא לי לאמת רשמית - מכנית, אבל ההרגשה שלי מאמתת אותם כל פעם מחדש - יש לי הרגשה שלרכב יש חיישני שיפועים - למרות שזה נשמע ממש לא הגיוני.

בכל פניה במהירות הנמוכה מכ-40 קמ"ש היא תוריד לשני, גם אם הלחץ על הדוושה נשאר קבוע לפני, תוך כדי ואחרי הפניה - נבדק כמה פעמים - מיד לאחר הסיבוב היא תוריד לשני.

עוד משהו מוזר? בירידות, היא מורידה הילוכים כמעט בכל בלימה, במיוחד בבלימות חזקות - והיא לא מורידה הילוכים בבלימה בשום מצב אחר.

 

אז אני מבין את ההרגשה שלך, אבל בספק אם נמצא את המידע שגורם להן.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...