Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיוויק 2001,האוטו שירת אותי בנאמנות 4 שנים למעט שיפוץ גיר ורדיאטור שהוחלף.בסך הכל הרכב שמור ,ואני לפני טיפול גדול+טיימינג והחלפת בולמים קדמיים .הערכה בסביבות 5000 ש"ח.קראתי קצת על האפיקה ומצאתי טרייד אין עם רכב כזה,מודל 2005 עם 80000 ק"מ מוכן לתוספת של 6000 ש"ח כדיי להחליף (כלומר מחירון על מחירון בערך).לנגד עיני עומדת ההשקעה שאני צריך להשקיע בסיוויק וכן מס' פניות של אנשים לאחר שפירסמתי את הרכב שבגלל שיפשופים קלים,באמת קלים (לא תאונות שסי וכו')מבקשים להוריד כמה אלפיים טובים.האם ההחלפה כדאית,אני נוסע בערך 15000 ק"מ בשנה ומעניין אותי שהרכב יהיה גדול,נוח ומפנק (הסיוויק דיי קטנה לי) ויהיה אמין.ברור לי שהשוק של האפיקה לא משהו אך האם בהתחשב שאחזיק את הרכב בערך 4 שנים האם העיססקה תשתלם? כמה לדעתכם הרכב יימכר בעוד 4 שנים (כיום המחירון 51000 ש"ח).האם הוא קל וזול לאחזקה? אבקש ממי שמכיר את האוטו להגיב מבחינת האחזקה ותקלות אופיניות ? מחירים במוסכים המורשים? האוטו עצמו מבחינת הנהיגה (לא מחפש התנהגויות כביש,מומנט פיתול וכו')

פורסם

ברשותי שברולט אפיקה 05 ואני יכול להגיד לך שזה אוטו נוח מאוד ואמין (ואני יכול להגיד לך בתור בוחן רכב במזדה פורד)

יש לי את האוטו שנתיים בלי שום בעיה.

רכב נותן הרבה מעוד בשביל המחיר שלו לא פחות מזדה פורד .

מנוע חזק מאוד 138 כ"ס וגמיש מאוד.

ממליץ בחום מאוד..

×
×
  • תוכן חדש...