Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההוא מעליי - צודק! גם אני שמתי לב שקסנון של פורשה מאוד מסנוור!

 

אכן הגיעו קסנון בלי רפלקטור מקורי ברכבים הבאים: הונדה סיוויק 2010, סובארו פורסטר, הונדה לג'נד, מרצדס סדרה E דור קודם, ניסן מקסימה דור קודם, ועוד כמה. כך שבהחלט אפשרי.

 

אני גם שוקל לשים קסנון, יש לי רפלקטור אבל אין שפריצר.

 

גילוי נאות: לכותב יש קוביה כחולה ברכב. אבל לא על המראה (כי זה מסוכן) אלא תלויה על החלון האחורי. אם תראו קליאו ספורט עם קוביה מאחורה, תגידו שלום :-D

 

בישראל אין וכמעט שימוש לשפריצרים...

השפריצרים עצמם נועדו להמיס את השיכבת קרח שמצטברת לך במהלך הלילה על הפנס ובישראל אין הרבה מקומות שיכול לקרות מצב שיצטברו לך שיכבות קרח על הפנסים.

פורסם

אכן חייבים לרכז אלומה . אבל התקנה לא מחייבת לעשות את זה עם עדשה ולכן כל יצרן בוחר את הדרך שלו.ה הכי זול ויעיל עם עדשה.

 

לגבי שפריצרים. התקנה מחייבת, ולא משנה אם יש בישראל קרח או לא. ישראל מאמצת את התקינה האירפואית. ואגב, גם ליכלוך ובוץ על העדשה יגרום לפיזור אור לא אחיד שיגרום לסינוור.

 

אלמנט נוסף שחייב להיות זה מערכת autobalancing לפנסים. שהיא מחויבת על פי התקנה. ויותר חשובה נגד סינוור מהרפלקטור.

 

לגבי פנסי ערפל, אין תקנה כנגד התקנת קסנון בפנסי ערפל. אבל השימוש בפנסי ערפל שלא בתנאי ראות גרועים וערפל אינה חוקי.

ברוך

פורסם
חובת התקנה של autobalancing תהפוך כל הסבה לפרוייקט של מליונים :)

 

 

חלק נכבד מהרכבים כיום מגיעים עם המערכת באופן מובנה

ברוך

פורסם

לגבי שפריצרים. התקנה מחייבת, ולא משנה אם יש בישראל קרח או לא. ישראל מאמצת את התקינה האירפואית.

אצלנו בקאמרי אין שפריצרים. כמובן הכל מקורי מהחנות.

פורסם
התקינה של שפריצרים יצאה ב 2006. לפני זה לא היה חובה

קאמרי פרימיום V6. נקנתה מהחנות בדצמבר 2008. אין שפריצרים, גם אני הייתי מופתע.

 

לכל האנשים שלא מבינים פה בשביל מה זה טוב, חכו פעם אחת שתנהגו ברכב עם תאורת קסנון ותראו איך אתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים למצוא קיט לרכב שלכם, זה פשוט מדהים איך שזה מאיר את הדרך, לדעתי זה האביזר בטיחות מספר 1 שאפשר להתקין על רכב היום, אם למקבלי ההחלטות במדינה שלנו היתה טיפה של הבנה היו דואגים לבדיקת ריכוז אלומה במכוני רישוי במקום לאסור את הדבר הגאוני הזה בחוק.. פשוט שטות.. ואני אומר דבר כזה בכלל, אם זה טוב לאמריקאים זה טוב לנו...

יש לי רכב כזה, ואני יודע בדיוק מה זה.

אבל אין לזה שום קשר בין פנס שנבנה בשביל HID, בעל רפלקטור נכון ועדשה מרכזת לבין הצעצוע הזול ששמים ביחד עם אנגל אייז בצבע כחול מדי וחושבים שבחורות יקפצו להם על מכסה מנוע. זה מסנוור וזה מסוכן מאוד בכביש חשוך.

חכה שיום אחד בסיבובים של צפת יבוא לך אחד כזה ממול. נראה אותך אז.

לאמריקיים יש תקינת פנסים אסימטרית בכלל והיא שונה מזו בישראל, למה זה טוב לנו?

לאנגלים יש הגה מימין. זה גם טוב לנו?

פורסם

אחד הדברים שאני הכי שונא, אצלנו קוראים לזה "קסנון של ערבים".

בד"כ מותקן על סיוויק, איביזה, גולף ורכבי ערסים שונים.

לפעמים בגוונים מוזרים כמו ירוק או סגול... מזוויע ומסנוור.

Auto Emoción

פורסם
בוא נעשה קצת סדר, יש נורות קסנון ייחודיות לפנסים ללא עדשה:

שימו לב יש כמו ציפוי כזה שמונע מהאור להתפזר בגלל החוסר בעדשה ברכבים מסויימים וככה בעצם זה מונע סינוור.

אתה עצמך מאמין בבולשיט הזה?

פורסם

:shock:

 

זה לא בולשיט,

חבל שאתה לא יודע על מה אתה מדבר,

הבחור צודק במאה אחוז, וחבל שאתה מדבר שטויות,

יש נורות שיוצאות מהחברה ומיועדות לעדשה ויש כאלו שמיועדות לרפלקטור,

 

ישנן כ-4 סוגי נורות: D2S, D2R, D1S,D1R.

 

ההבדל בין S ל-R:

S נועדו לפרוז'קטורים (Projectors) ו-R נועדו לרפלקטורים.

R מאירות בעוצמה מעט נמוכה יותר מ-S בגלל המגן שמולבש על הנורות (למנוע סינוור).

D2 - המצית (שמצית את הקשת) נמצא על הממיר ולכן צריך חוטי מתח גבוה מהממיר לנורה.

D1 - המצית נמצא על הנורה (הקוביה שרואים בתמונה) לכן החיווט מהממיר לנורה יכול להיות דק יותר. הנורות האלו יקרות יותר אבל כל העסק יותר בטיחותי. :smile:

שימו לב שה-R מיועד לרפלקטורים מיוחדים במכוניות שיועדו למערכות קסנון ולא לסתם רכב עם מערכת רפלקטורים רגילה.

 

*קרדיט ל - fizban"

פורסם
קאמרי פרימיום V6. נקנתה מהחנות בדצמבר 2008. אין שפריצרים, גם אני הייתי מופתע.

 

 

יש לי רכב כזה, ואני יודע בדיוק מה זה.

אבל אין לזה שום קשר בין פנס שנבנה בשביל HID, בעל רפלקטור נכון ועדשה מרכזת לבין הצעצוע הזול ששמים ביחד עם אנגל אייז בצבע כחול מדי וחושבים שבחורות יקפצו להם על מכסה מנוע. זה מסנוור וזה מסוכן מאוד בכביש חשוך.

חכה שיום אחד בסיבובים של צפת יבוא לך אחד כזה ממול. נראה אותך אז.

לאמריקיים יש תקינת פנסים אסימטרית בכלל והיא שונה מזו בישראל, למה זה טוב לנו?

לאנגלים יש הגה מימין. זה גם טוב לנו?

 

 

רק תיקון טעות קטנה - התקן האמריקאי מדבר על פנסים סימטריים והאירפואי שגם ישראל אימצה אותו. הפנסים אסימטריים

ברוך

פורסם
:shock:

 

שימו לב שה-R מיועד לרפלקטורים מיוחדים במכוניות שיועדו למערכות קסנון ולא לסתם רכב עם מערכת רפלקטורים רגילה.

 

*קרדיט ל - fizban"

זה בדיוק מה שאני מתכוון.

אי אפשר לשים קסנון בתוך פנס רגיל שלא מוחלף בעת התקנת קיט HID, אלא אם כן יש לך עדשה. נקודה. כל שאר הוריאציות מיועות לערסים וצריכים לרדת מהכביש בדחיפות.

שלא יספרו כאן שטויות שאפשר לשים פנסים עם ציפוי שלא מסנוורים.

פורסם
רק תיקון טעות קטנה - התקן האמריקאי מדבר על פנסים סימטריים והאירפואי שגם ישראל אימצה אותו. הפנסים אסימטריים

צודק. טעות שלי.

אגב, אם בתקינה עסקינן. מה קורה ביפן? אני יודע שמכוניות שם מאירות שונה משאר העולם.


×
×
  • תוכן חדש...