Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש למישהו HANS להשאלה?


reuven
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הוא חייב להיות תואם לתקן FIA8856-2000.

תודה מראש,

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראובן

"הנס" לא משאילים סתם, ישנם 3 סוגים וביניהם יש עוד שניים

אתה חייב קודם כל לבדוק איזו זוית צואר אתה צריך לפי צורת הישיבה שלך ברכב ולפי תנוחת הראש

דבר שני אתה צריך לבחור בין המשקל של ה"הנס", יש מקצועי ויש ספורטיבי

חוץ מזה אתה צריך כמובן קסדה מתאימה

"שלא נדבר על מידת ה"הנס" S ,L ,XL

אם אתה צריך את הרתמה חד פעמית ,תשאיל בחו"ל,אם אתה עומד להשתתף קבוע כדאי שתרכוש לך יחד עם סט לקסדה או קסדה חדשה

מקווה שעזרתי

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דני,

אני כרגע במצב "על תנאי" (למרות שהצלחתי במבחנים שערכו לי בהונגרורינג) ואשתתף בארוע ראשון בסדרה שהיא מין ליגה במסגרת קבוצת מרוצים פולנית.

http://www.classic-trophy.de/index.php?id=220&L=1

מכיוון שמדובר במרוצי סיבולת, כל נהג ינהג 90 דקות רצוף, מעולם לא עשיתי זאת וכולי תקווה שאעמוד בכך ואוכל להשאר מרוכז, אני לא מעוניין כרגע להשקיע סכומי עתק ולכן אני מנסה להשאיל כמה שיותר ציוד. למזלי, יובל מלמד השאיל לי חליפה וקסדה. במידה ולא אצליח במרוץ הקרוב סביר להניח שהוא יהיה גם האחרון, לכן אני לא רץ כרגע לרכוש את כל הציוד.

המרוץ הקרוב בהוקנהיים ב-18/4, מקווה שאצליח ואז כבר לא תהיה ברירה, אולי אמצא ספונסרים...

כרגע אתפשר על כל HANS שאמצא M או L.

תודה,

ראובן

 

ראובן

"הנס" לא משאילים סתם, ישנם 3 סוגים וביניהם יש עוד שניים

אתה חייב קודם כל לבדוק איזו זוית צואר אתה צריך לפי צורת הישיבה שלך ברכב ולפי תנוחת הראש

דבר שני אתה צריך לבחור בין המשקל של ה"הנס", יש מקצועי ויש ספורטיבי

חוץ מזה אתה צריך כמובן קסדה מתאימה

"שלא נדבר על מידת ה"הנס" S ,L ,XL

אם אתה צריך את הרתמה חד פעמית ,תשאיל בחו"ל,אם אתה עומד להשתתף קבוע כדאי שתרכוש לך יחד עם סט לקסדה או קסדה חדשה

מקווה שעזרתי

דני

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון תבדוק עם מלמד שהקסדה תואמת הנס עם תוית אדומה,אחרת תיפסל (כל זה במידה ואתה נוהג תחת חוקי הפדרצייה )ממליץ שתבדוק

הנס מדיום או לרג' יש הבדל גדול בינהם ואתה חייב למדוד קודם

דבר נוסף הכי חשוב שלא תשכח זו זוית הנטייה של ההנס

בהצלחה

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקסדה תואמת HANS, יש לה גם פלטור, היא נבדקה במבחנים שערכו לי.

ADAC ו-DMSB (מארגני הליגה) עובדים רק על פי חוקי FIA GRADE C, הם בודקים ביום ההרשמה את הציוד עד רמת הגרבים...

תודה,

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא יש כמה... ויש עוד כמה בדרך.

 

ראובן, נסה בפורום ג'יפולוג אני יודע בוודאות שמסתובבים שם כמה האנסים (לא אנסים) :)

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב אתה צודק,



כל מי שנוהג במרוצי מסלול באופן קבוע יש לו HANS משלו.

גם לי יש קסדה וגם HANS שלי פרטי אבל זה לא להשאלה.

לראובן הייתי ממליץ לבקש עזרה לגבי השאלה במקום, כיוון שאם אתה משתתף בפעם הראשונה הקבוצה שנותנת את השירות ומשכירה את הרכב תמצא לך פתרון חד פעמי גם לHANS או להתחבר לנהגים השותפים בקבוצה, זה גם פתרון (מנסיון שלי).

לגבי המרוץ סיבולת, לא ברור עם איזה רכב אתה הולך להשתתף במרוץ אבל אל תהיה מוטרד כי בפעם הראשונה לא ייתנו לך לנסוע 90 דקות רצוף, מכמה סיבות, קודם כל אם זה רכב מרוץ אז לא מספיק לו המיכל דלק ל-90 דקות. ומה שיותר חשוב בפעם הראשונה, זה שקבוצה רצינית לא תיתן לך לנהוג בלי להיכנס לפיטס כדי לראות מה מצבך.

יש לי עוד כמה טיפים שאולי יכולים לעזור לך במרוצי סיבולת ובמיוחד במסלולים בגרמניה, ואם זה מעניין אותך אשמח לשתף אותך בטלפון.

מרק-054415054

בהצלחה.

 

קרייצ'מן מרק.



סופר-טסט חיפה.

תמונה 034.jpg

תמונה 010.jpg

תמונה 060.jpg

תמונה 020.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק,

קודם כל תודה על העצות, אני אכן אנצל את ההזדמנות להתקשר אליך וללמוד.

החלטתי לרכוש HANS, מצאתי אחד עם 30 מעלות וזה לא היה לי נוח, רכשתי אחד עם 20 מעלות לבסוף.

הם בחנו אותי על המסלול בהונגרורינג והחליטו שאני מתאים, כמובן שזה על תנאי.

הם מתלבטים כרגע אם להתקין מיכל דלק קטן או ענק (100 ליטר) שיכול להספיק ל-90 דקות.

מכיוון שיהיו 45 מכוניות על המסלול המטרה היא להמעיט בעצירות, יהיה לנו קשר אלחוטי.

המרוץ הינו מרוץ קלאסיות, מצורפות תמונות של הרכב איתו אתחרה בקטגוריית 2000 סמ"ק.

 

 

 

נדב אתה צודק,

 

 

כל מי שנוהג במרוצי מסלול באופן קבוע יש לו HANS משלו.



גם לי יש קסדה וגם HANS שלי פרטי אבל זה לא להשאלה.

לראובן הייתי ממליץ לבקש עזרה לגבי השאלה במקום, כיוון שאם אתה משתתף בפעם הראשונה הקבוצה שנותנת את השירות ומשכירה את הרכב תמצא לך פתרון חד פעמי גם לHANS או להתחבר לנהגים השותפים בקבוצה, זה גם פתרון (מנסיון שלי).

לגבי המרוץ סיבולת, לא ברור עם איזה רכב אתה הולך להשתתף במרוץ אבל אל תהיה מוטרד כי בפעם הראשונה לא ייתנו לך לנסוע 90 דקות רצוף, מכמה סיבות, קודם כל אם זה רכב מרוץ אז לא מספיק לו המיכל דלק ל-90 דקות. ומה שיותר חשוב בפעם הראשונה, זה שקבוצה רצינית לא תיתן לך לנהוג בלי להיכנס לפיטס כדי לראות מה מצבך.

יש לי עוד כמה טיפים שאולי יכולים לעזור לך במרוצי סיבולת ובמיוחד במסלולים בגרמניה, ואם זה מעניין אותך אשמח לשתף אותך בטלפון.

מרק-054415054

בהצלחה.

 

קרייצ'מן מרק.

 

סופר-טסט חיפה.

1.jpg

2.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת מהמרוצים של מארק:

 

מקום שלישי במרוץ בגרמניה

 

מרוץ אחד קודם לכן אם אינני טועה

 

 

באיזה שלב הוא הפסיק לעדכן אותנו :evil:

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראובן שלום,

אפשר לקבל קצת פרטים:

על הרכב - הספק, מנוע, ביצועים, מתלים, ראיתי שיש כלוב התהפכות? מה נדרש? לפי אילו תקנים נבנים הרכבים?

על הקטגוריה - מה נדרש מבחינת בטיחות מעבר להאנס - מה ההגדרות של הקטגוריה?

על המירוץ - איזו ליגה זו? איזו אליפות? קצת אולי על איך מצטרפים/מתנסים בנושא? כמה זה עולה?

אתה שוכר רכב?

אשמח לשמוע - כמו שאמרתי למרק - זה נראה מעניין מאד.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...