Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה: למה בחרת וובר. איך היה הכיוונון שלו? הבנתי שהוא יוצא הרבה מכיוונון :|

 

האם המנוע היה מתחמם? האם היה לך פתרון לקירור המנוע?

 

האם שקלת לעבור בזמנו לניהול הצתה ממוחשב?

 

החריטה של המנוע והפורטינג נעשו בארץ? אצל מי?

 

תמיד טוב ללמוד מניסיונם של אחרים.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

גם אני יודע שה-45 בעייתי יותר לכיוון, ה-40 יתן כימעט אותו הספק בפחות צריכת דלק ויותר נוחות כיוון.

אבל לדעתי שניהם טובים לפרויקט, ובגירה סחה על הידע והיכולת אין הרבה כמוך ! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

באופן כללי אני מחפש קונפיגורציה לשיפור (מתון) אטמוספרי של מנוע 998 .

בשמחה! היום בלילה.

במקרה, התחריתי בעפולה ובכמה מירוצים האחרונים ביער בן שמן עם מיני בקטגוריית 1000 ככה שידע בבניה של מנוע 1000 למיני דווקא יש לי.

קונפיגורציית כביש (FAST ROAD) שפויה או מירוץ (RACING) עם שיא הספק ב 7500? :twisted:

 

בגירה: למה בחרת וובר. איך היה הכיוונון שלו? הבנתי שהוא יוצא הרבה מכיוונון :|

וובר שיוצא מכיוון זה אגדה אורבנית של מכונאים וקרבורטוריסטים שלא יודעים מה לעשות, בכל מקרה, אם יש קושי, זה בתיאום בין 2-3 קרבורטורים שונים, בקרבורטור בודד, אין שום בעיה.

 

האם המנוע היה מתחמם? האם היה לך פתרון לקירור המנוע?

מערכת קירור תקינה של מיני לא אמורה לגרום להתחממות יתר, בכל מקרה, לי היה מאוורר פלסטיק רב כנפיים ורדיאטור כפול (בעובי, לא באורך).

 

 

האם שקלת לעבור בזמנו לניהול הצתה ממוחשב?

 

לא היה בזמני, אני כנראה זקן :oops:

 

החריטה של המנוע והפורטינג נעשו בארץ? אצל מי?

 

נעשו בארץ, חרט זקן ברחוב המסגר שכבר מזמן מת אבל לא צריכה להיות בעיה, זאת לא איזה חריטה אקזוטית מסובכת.

 

תמיד טוב ללמוד מניסיונם של אחרים.

 

תמיד שמח לעזור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...