Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אז כאמור בכותרת הדילמה היא לגבי רכב חדש מסוכנות.

האופציות ג'טה 1.4 TSI

סיויק 1.8

 

כעקרון הרכב נקנה לתקופה של כשלוש שנים.

 

הדרישות:

חסכונית בדלק.

נוחות נסיעה.

כמה שפחות מוסכים.

 

הייתי שמח אם תוכלו להגיד לגבי הרכבים הבאים מה עדיף מבחינת:

נוחות נסיעה.

איך הרכב מבחינת כוח (לא מהירות, אך אם זאת שלא תהיה תחושה של רכב כבד וחסר כוח (יותר מופנה לכיון הג'טה אשר למרות מנוע טורבו כפול עדיין מנוע 1.4 ואין לי הכרות איתו).

עלות טיפולים ותקיפות ביקורים במוסך.

תקלות אופייניות ו"דברים מעצבנים" אחרים אשר ידועים ברכבים הנ"ל.

 

פחות משנה לי אך עדיין חשוב, איבוד ערך וקושי במכירה לאחר כשלוש שנים. (אין הכוונה לעשות "רווח" על הרכב, אך עדיין אם אחת המכונות מעבדת מערכה בצורה נכבדת יחסית לרכב השני, לדעתי הדבר די משמעותי.

 

 

וקצת לצד מהרכבים הנ"ל, ישנה גם אפשרות של קבלת (לאחר סינון הדבר היחיד שהרוכש עוד מוכן לחשוב עליו) מאזדה 3 מהעבודה (פזומ"ט ושאר הירקות הכלולים בזה) אם לדעתכם אין הצדקה לקניית אחת מהשניים המפורטות למעלה ואתם חושבים שדווקא המאזדה 3 תהיה עדיפה, אשמח לדעת.

 

 

בתודה רבה מראש,

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לגבי מרבית שאלותיך, נסיעת מבחן בשתי המכוניות תיתן לך תשובה טובה יותר מכל מי שיענה לך כאן ולו מכיון שלהתאמה והעדפה אישית, יש עדיין מקום בבחירה הזו. באשר לשאר כמו אמינות ואבדן ערך יענו לך הגורל ולוי יצחק.

פורסם

אני לא אחווה את דעתי לגבי הג'טה כי אין לי הכרות איתה.

 

לגבי הסיוויק אני יכול לומר שהרכב מרגיש מאוד מרווח מבפנים,פחות "קלסטרופובי" ממשפחתיות אחרות (כולל המאזדה 3), הנסיעה נעימה ודי נוחה.

מבחינת כח לא חסר לרכב,אין תחושה של רכב שצריך לסחוט בשביל לצבור מהירות,סתם לצורך העניין,מהירות של 130 קמ"ש זו מהירות שיוט נעימה כשהמנוע (עד כמה שזכור לי) נמצא מתחת ל-2500 סל"ד.

 

תא המטען די גדול,רכב מאוד נחמד לטעמי.

 

לא יודע להגיד לך איך היא בהשוואה לג'טה,אבל כרכב ספציפי-באמת אחלה רכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הג'טה מיושנת ובקרוב תוחלף בדגם חדש.

יש לה שילוב מנוע/תיבה מצויין והיא תיהיה חסכונית מהסיוויק.

 

הסיוויק בעלת 4 כוכבי בטיחות, עיצוב סתמי ושילוב מנוע/גיר פחות טוב משמעותית

וצריכת דלק גבוה יותר.

 

אם חובה סדאן - הבחירה שלי הייתה אוקטביה 122 או 1.8TSI.

 

אם אפשרי האצ'בק - הבחירה שלי הייתה גולף 1.4TSI או לאון 1.8TSI.

 

בימים אלה אני מתנייד בגולף 2010 (בת כשבועיים) והיא הפתיעה אותי לטובה.

נכון שהיא אינה חורכת אפסלט (וואו, היא ההפך הכמעט מוחלט) ואינה מתגמלת במיוחד בנהיגה. פשוט רכה ומנותקת מידי.

מצד שני - היא איכותית להפליא, שקטה להחריד, מאובזרת (גם בגרסת הבסיס - הנמצאת ברשותי), נוחה במפתיע ואפילו חסכונית (מדדתי לה 1:14, בבניעירוני).

 

אם תרצה סיבוב התרשמות - בשמחה.

רק אל תשכח שמדובר בגרסת 1.6 DSG7 הבסיסית :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

1. לסיוויק יש 5 כוכבי בטיחות.

2. עיצוב זה עניין של טעם.

3. צריכת דלק בערך שווה, שלי עושה 1:11.5-12 במשולב. לכן 1:14 בבינעירוני זה לא ביג דיל.

בנוסף אחריות של 3 שנים מול שנתיים של ג'טה ויבואן זה לא צימפיון מוטורס.

פורסם
1. לסיוויק יש 5 כוכבי בטיחות.

2. עיצוב זה עניין של טעם.

3. צריכת דלק בערך שווה, שלי עושה 1:11.5-12 במשולב. לכן 1:14 בבינעירוני זה לא ביג דיל.

בנוסף אחריות של 3 שנים מול שנתיים של ג'טה ויבואן זה לא צימפיון מוטורס.

 

1. אך ורק ב-5 דלת'.

2. אכן. הרשה לי לנסח מחדש - לטעמי היא פשוט סתמית (האמת שגם הג'טה).

3. צריכה של 1:14 - עם רגל מאוד כבדה על הדוושה ותיבה במוד קרבי (SPORT).

4. לצערי, נאלץ להסכים. צ'מפיון (לפחות בחלק הסיאטי) לא יודעים לתת שירות ללקוח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האמת שבכל רגע שעובר הג'טה יורדת בדירוג שלה. ניסיונות לגרום לצ'מפיון לחזור אלינו לגבי נסיעת מבחן פשוט לא עוזרים, ונכון לרגע זה לאחר 3 שיחות, עדיין צ'מפיון לא חזרו אלינו לגבי נסיעת מבחן.

 

אני לא מצליח להבין איך הם מנסים למכור רכב ככה?!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

באיזו סוכנות מדובר? בסוכנות המרכזית (בני-ברק, ליד קניון אייליון) וגם בפליקס (ת"א) תמיד נכונים לעזור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מדובר על הסוכנות ליד קניון אילון.

 

אני חייב להגיד שהייחס שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת.

 

אגב, עדיין לא חזרו אלי לגבי נסיעת מבחן..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לאון, מסכים איתך במאת האחוזים - היחס פשוט מחפיר, בעיקר כשהם רואים בחורים צעירים וחושבים "הם בטח באו להטריד אותנו לחינם".

 

אייל, אין ספק שעומר עושה עבודה נהדרת.

לא תמיד זה מכסה על היחס המחפיר של עמיתיו לעבודה...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מתעלק על השרשור, למה צ'מפיון נותנים רק שנתיים אחריות? באירופה ובמדינות נאורות אחרות נותנים גם רק שנתיים?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...