Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

בזמן פניה (במהירות אפסית ) כאשר ההגה מסובב עד הסוף (ימינה או שמאלה) לא משנה לאיזה צד יש נקישות

כשההגה לא מסובב עד הסוף אין רעש

השאלה אם זה הציריות שצריף להחליף ?

 

יש לציין שעשיתי כיוון פרונט, מירכוז הגה וכייון סרן אחורי לפני שבועיים בפרונט התחיה, ואני לא מרוצה כי האוטו עדיין סוטה הצידה.

בנוסף יש רעידות ב 100 קמ"ש וב40 קמ"ש- אם אני לא טועה זה איזון גלגלים, הגלגלים רעדו עוד לפני הכיוון פרונט

 

 

הרכב- בלנו שנת 98.

 

 

עידו.

Suzuki Jimny

פורסם

בספר למכונאי ,של סוזוקי באלנו,מצויין שאין לסובב את ההגה עד הסוף,

לפרק זמן שעולה על 10 שניות.

זה גורם נזק למשאבת הגה הכח.

פורסם

אני יודע שזה גורם נזק למשאבה , אני לא חונה כשההגה עקום.

השאלה יותר ספציפית אם זה פעמוני ציריות או שכל הציריה?

לדעתי הפעמונים נשמע קצת יותר הגיוני למרות שקשה לזהות דרך האינטרנט.

מה דעתכם ?

Suzuki Jimny

פורסם

בדרך כלל הצירייה הימנית,דופקת בפניות,וגם ללא סיבוב מלא של ההגה.

הייתי בודק שהדפיקות לא באות ממשאבת הגה הכח.

סובב את ההגה עד הסוף ,כשהאוטו חונה,אם תשמע דפיקות ,אז זה לא הציריות אלא משאבת הגה הכח.

פורסם

לך למוסך ותחליף את שני הפעמונים הסמוכים לגלגל הימני והשמאלי .

באותה הזדמנות תעמוד על זה שיחליפו לך את הגומיות הפנימיות בשתי הציריות .

מלא אוויר - 30 בכל גלגל וסע בשבת לכפר קאסם .

קצת אחרי הכיכר בכניסה לכפר מצד ימין יש פנצ'ר מכר שגם עושה איזון וגם כיוון פרונט .

150 שקל הבחור לוקח והאמן לי , עושה עבודה טובה .

×
×
  • תוכן חדש...