Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים.

 

אחרי שהרחתי היום ריח של דלק, פתחתי את המכסה מנוע, וגיליתי נזילה בין אינג'קטור מס' 1 למסילה.

ממה שראיתי הגומיה של האינג'קטור גמורה והצ'ופצ'יק שעל המסילה שמחזיק את האינג'קטור במקום גם שבור.

החלטתי להחליף את שתיהם.

רציתי קצת הנחיות אזהרות, או כול מה שאני צריך לדעת.

דרך אגב הרכב הוא פג'ו 206 1400 XT ידני קוד מנוע KFW.

 

אחרי שאני יסיים אני יעלה תמונות.

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

החלפתי אינג'קטורים בסיטרואן, אז זה כמעט אותו דבר.

 

קודם כל אינג'קטור מקורי במוסך מורשה עולה כ-500 ש"ח. מצאתי בפירוקים ב-200 ש"ח - חפש מנוע כמה שיותר חדש - לפי דגם מנוע המופיע ברישיון רכב - יכול להיות גם בסיטרואן או בדגמי פג'ו אחרים (מנועים זהים של יצרן PSA).

 

החלפה אינה קשה:

1. צריך לנתק פיוז של משאבת דלק, להפעיל מנוע עד שיתחיל להתכבות (מוריד לחץ ושורף דלק שנמצא בקו הספקה). להוריד מגע "-" ממצבר.

2. לנתק צינור הספקה של דלק לתוך מודול המחלק דלק לאינג'קטורים - יש קליפס על מחבר - לוחץ ומושך. היזהר, יש עודפים של דלק, עלול להשפריץ טיפה. לאחר ניתוק יש לסגור עם מטלית יציאה של צינור - שלא ימשיך להשפך דלק על מנוע.

3. יש כמה ברגים (2 - בסיטרואן) שמחזיקים בלוק פלסטי (מודול/מיכל) המחלק דלק לאינג'קטורים (הזה שנמצא מעל אינג'קטורים). לאחר פתיחת ברגים (תוודא שפתחת את כולם) מושך מודול למעלה. זכור שיש גם כאן עודפים העלולים להשפך.

4. לאחר הוצאת המודול תבדוק גומיות אטימה על חלק הבולט של אינג'קטורים! (על כל 4) נמצאות ולא עפו בזמן ששלפת מודול פלסטי. תסתכל עליהו, האם לא פגומות/אכולות/קרועות - יש להחליף במידה ופגום.

5. לנתק כבל חשמל המתחבר לאינג'קטור - גם כאן יש קליפס - לחיצה ושליפה. לא נוח, אך בסדר.

6. זהו, זה הרגע להוציא אינג'קטור - פשוט שולף החוצה - יושב טוב בגלל אטם - שולף למעלה. ושוב תוודא שהאטם לא נשאר בחור ממנו הוצאת את אינג'קטור.

7. עם האינג'קטור ביד הולך למצוא דגם זהה בפירוקים או כבר הכנת חדש ממוסך מורשה - תשווה צורה + צבע של פלסטיק (על גוף האינג'קטור).

 

הרכבה הפוכה לפירוק.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

פורסם

שבת שלום.

 

הינה אני מעלה הסבר+תמונות על התיקון הקן הזה.

אתמול ההיתי בפירוקיה, וקניתי מסילה+אינג'קטור ב-400 ש"ח.

 

דבר ראשון שעושים ברגע שמתעסקים עם מערכת הדלק היא:לנתק את המצבר, שלא יהיה בטעות ניצוץ שידליק הכול!

אחרי שניתקנו את מערכת הדלק:

1.פירקתי את הפילטר אויר, כדי שיהיה יותר נוח לעבוד.

2.פירוק מערכת הוואקום, פירוק הצינור מהנשם מנוע+מהחיבור לפילטר+החיבור מהמצערת של היניקה.

3.פירוק כויל הצתה, שתי ברגים בצדדים, פלאג מלמעלה ומשיכה קטנה וזה בחוץ.

4.פירוק כבל גז המחובר בעל שלושה ברגים שתים למעלה ואחד למטה.

5.שיחרור 2 ברגים של מסילת הדלק.

6. ניתוק 4 אינג'קטורים מאחורה מהפלגים(יש פין בטיחות).

7.ניתוק צינור הזנה של הדלק למסילה, ישפך טיפה דלק לא נורא.

8. משיכה קלה במסילה בזהירות והמסילה בחוץ על 4 אינג'קטורים.

9.שיחרור האינג'קטורים מהמסילה.

 

בשביל להרכיב לעשות את כול הפעולות רק בסדר הפוך.

 

יש לזכור לעבוד עם מצבר מנותק, ואך ורק כאשר המנוע קר!

 

כמה תמונות:

P06-02-10_13.13.JPG

P06-02-10_13.15.JPG

P06-02-10_13.18.JPG

P06-02-10_13.31.JPG

P06-02-10_13.31[01].JPG

P06-02-10_13.45.JPG

P06-02-10_13.45[01].JPG

P06-02-10_14.01.JPG

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

עוד כמה:

 

שימו לב לאינג'קטור ולמסילה שמוקפים בעיגול אדום, זה מראה את החלק השבור.

P06-02-10_14.02.JPG

P06-02-10_14.02[01].JPG

P06-02-10_14.02[02].JPG

P06-02-10_14.08.JPG

P06-02-10_14.19.JPG

P06-02-10_14.17.JPG

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

וואווו... הכל צפוף! :lol:

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

×
×
  • תוכן חדש...