Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש כבר זמן רב אוטו אמין שנראה טוב ולאחרונה מצאתי רכב כזה- הונדה סיוויק 92 יד 6 230 אלף קילומטרז' עכשיו הרכב די מושקע: מגנזיום, צמיגים חדשים, מערכת יקרה, צבע חדש, ניאונים וכו' ובעל הרכב רצה עליו בהתחלה 14.5 אלף ובסוף סגרנו על 12 אלף. הבעיה היא שהמשפחה שלי והחברים די מתנגדים שאני אקנה את הרכב בגלל שהוא יד 6 והונדה הוא רכב לא אמין ועוד כל מיני סיבות רבות שאני לא אפרט כאן. בכל מקרה רציתי לקבל עצה מחברי הפורום אם לקנות את האוטו או לא.

תודה מראש.

פורסם

כבעל הונדה סיויק 95 1500DX לשעבר (נקנתה חדשה מהסוכנות והיתה בבעלותי כ-4 שנים) אחת המכוניות היותר טובות של התקופה.(שנות ה-90 )

אם הרכב הוא בדגם 1600EX והוא שמור ועבר בדיקת שילדה ומנוע בהצלחה (הרבה רכבים עברו תאונות בגלל מהירות יתר וחוסר שליטה ברכב) אז כן אתה תהנה מכל רגע ולגבי אמינות אין מה לדאוג הרכב אמין .

פורסם

הונדה באופן כללי נחשב כמותג אמין.

עכשיו השאלה שלך בעייתית, רכב אחרי 230 אלף ק"מ, 6 ידיים שאני מניח שחלק מהן התעללו באוטו, ו18 שנים, קצת גרעו מן האמינות של הרכב.

אבל גם יכול להיות שכל הידיים האלה טיפלו בצורה טובה ואיכותית ברכב, למשל טיפולים ותיקונים רק במוסך טוב או מורשה.

בקיצור אתה לא תקבל פה תשובה חד משמעית אם זה מה שאתה מחפש.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

בעקרון מה שאני רוצה לדעת זה אם המחיר הזה שווה לי ביחס לנתונים של הרכב כי בדקתי שתי מכוניות נוספות כאלה במחירים זולים יותר של 11 ו-10 K רק ביד נמוכה יותר אבל לצערי קנו אותן לפני. אגב הרכב הוא 1.6 EX

פורסם

תעשה חשבון,רכב שעבר אצל 6 ערסים ששמו לו נאונים,מגנזיום וכו' ונסעו עליו 230 אלף ק"מ כמו שערסים נוסעים

למה לשלם מחיר מופקע על משפחתית 1.6 קרועה כשבאותו סכום אתה יכול לקנות אוטו אחר חדש יותר בכמה שנים.

V5

פורסם
תעשה חשבון,רכב שעבר אצל 6 ערסים ששמו לו נאונים,מגנזיום וכו' ונסעו עליו 230 אלף ק"מ כמו שערסים נוסעים

למה לשלם מחיר מופקע על משפחתית 1.6 קרועה כשבאותו סכום אתה יכול לקנות אוטו אחר חדש יותר בכמה שנים.

 

ערסים, איזה צורת הסתכלות. אני מניח שאתה מכיר את הרכב מיום היווצרו ומכאן אתה מכיר את כל הידיים והמחזיקים , או שלא?

איך אפשר בדיוק לדעת? נניח והרכב עבר 5 ידיים "ערסיות" שקרעו אותו, והיד ה 6 טיפלה באוטו בצורה טובה והחזיר אמינות למותג?

 

אולי בנאדם היה מושפע רצה להיות כמו מהיר ועצבני ושם ניאון מתחת לרכב, זה אומר שהרכב היה רק תדלק וסע? קרע אותו וזרק?

אם הרכב לא היה מטופל אני לא מאמין שהוא היה עובר 6 ידיים רצחניות ועוד בק"מ הזה והיה שורד..

מצטער אבל אני לא יכול לראות את ההכללות האלה, הקולט שלי יד 7, אז מה? אני חייב לציין שמלבד 2 תושבות שדורשות החלפה הרכב במצב מעולה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

תתחיל מזה, שתבדוק אצל הבעלים הנוכחיים, כמה זמן הרכב אצלו, והאם יש לו הסטוריית טיפולים מסודרת.

אם יש תיעוד גם מבעלים קודמים - עוד יותר טוב (למרות שזה רכב בן 18 שנים).

alfa 156 2.5.

פורסם

לא חבל שב20 אלף אתה יכול למצוא רכב יונדאי אקסנט שנת 2000 עם יד נמוכה יותר וקילומטראז נמוך יותר, עם קילומטראז' כזה גבוה לרכב של 18 שנים על הכביש המנוע/גיר יכול ללכת לך מהר מאוד.. ותמצא את עצמך משלם את ההפרש הזה בשיפוצים היקרים..

×
×
  • תוכן חדש...