כבעל הונדה סיויק 95 1500DX לשעבר (נקנתה חדשה מהסוכנות והיתה בבעלותי כ-4 שנים) אחת המכוניות היותר טובות של התקופה.(שנות ה-90 )
אם הרכב הוא בדגם 1600EX והוא שמור ועבר בדיקת שילדה ומנוע בהצלחה (הרבה רכבים עברו תאונות בגלל מהירות יתר וחוסר שליטה ברכב) אז כן אתה תהנה מכל רגע ולגבי אמינות אין מה לדאוג הרכב אמין .