Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

דודה שלי טסה שבוע הבא לברלין (אינני יודע בדיוק איפה היא תהיה שם), ורציתי לשאול אם יש חברות (כדוגמת בלאופנקט) שמומלצות במחירים טובים? והיכן??

ניסיתי למצוא בפורום, אבל ראיתי רק הפניות לאתרים. כאשר נכנסתי לאתרים הללו, הכל היה בגרמנית, אז לא הצלחתי להתמצא בהם.

התקציב עומד על 2000K לכל היותר, אני מעוניין שיהיה במכשיר אופציה לטלפון (בלוטוס), ונוחות של המכשיר.

הכי חשוב מבחינתי שהמסך יהיה נשלף!

כמובן שאשמח אם תהיה לו אופציה לGPS של הארץ (לאחר עדכון המכשיר).

 

 

שלאה נוספת, לאילו שטסו בימים האחרונים, האם יש משהו שווה בדיוטיפרי שמשתלם לקנות (וכך גם לקבל לפחות אחריות).

 

 

 

 

תודה, וערב טוב

סם.

פורסם

אחרי 3 שנים שגרתי בברלין אני יכול להמליץ על 3 חנויות:

 

AUTO TEILE- לייד תחנת הרכבת NOLLENDORF PLATZ

 

CONRAD- לייד תחנת הרכבת WITENBER PALTZ

 

ורשת שנקראת MEDIA MARKET

 

כדאי לבדוק במקומות האלו אבל אני חושב שהשפה תהווה מגבלה כי רוב הגרמנים לא מדברים טוב אנגלית.

 

יש גם אתר שעשוי לעזור לך:

 

www.idealo.de

 

כמובן שהאתר בגרמנית, הוא מקביל לאתר ZAP בישראל.

 

המחירים בגרמניה על מוצרי חשמל יחסית גבוהים ולעיתים גבוהים משמעותית מהמחירים בישראל ככה שלא הייתי רץ לקנות שם.

 

שיהיה המון בהצלחה...

under construction...

פורסם

אם הבנתי אותך נכון, אז עדיף לקנות בארץ?

אפילו את החברות הגרמניות?

 

יצא לי לראות כמה אתרים, אבל שוב, הכל בגרמנית, ואני לא מבין לאן להכנס.

 

האם יש לך מושג איזה 2DIN יש עם מסך נשלף? (חשש מגניבות)

פורסם

לא יודע מה עדיף. לפעמים יש להם שם מכירות SALEים מטורפים.

אם תיפול על אחד כזה... הרווחת.

בכל מקרה דגמים ספציפים אני לא מכיר.

 

הרבה פעמים אין הפרשים משמעותיים בין המחירים בין פה לשם רק שפה אתה מקבל מכשיר עם אחריות והכל אז לרוב פה עדיף יותר. שוב במידה ואין איזה SALE מטורף.

under construction...

פורסם

לפני כשבוע ביצעתי הזמנה מהונג קונג למערכת דאבל דין לסנטה פה כולל GPS מערכת מותאמת לרכב במחירים ממש טובים תוך חמישה ימים עד שבוע המערכת אצלך אפשר גם לבקש מהבחור לשחק בחשבונית  http://www.tradesolution.hk/

בהצלחה

פורסם

אני ממליץ לך לא לקנות מכשיר בחול . במידה ויש בו תקלה למי תפנה ?? ב 2000 שח אפשר לקנות מכשיר טוב גם בארץ כולל דיבורית בלוטוס . המכשירים שהמסך נשלף זה JVC דגם 810 ו816 .

02092009837.jpg

ramikaradi.co.il

פורסם
אני ממליץ לך לא לקנות מכשיר בחול . במידה ויש בו תקלה למי תפנה ?? ב 2000 שח אפשר לקנות מכשיר טוב גם בארץ כולל דיבורית בלוטוס . המכשירים שהמסך נשלף זה JVC דגם 810 ו816 .

 

חבר שלי מוכר 7" 2DIN שהביא מארה"ב בהזדמנות , מסך מגע עם כל התוספות

ראה תמונה , המחיר שהוא רוצה עליו 3800 ש"ח

למוצר לא סיני אלה מארה"ב

 

ראה תמונות

ואם מעניין אותך אני אתן לך פון שלו

פורסם
אם לא מדובר במותג ידוע

הריי שהמוצר שהוא קנה מארה"ב בוודאות הגיע מסין

ממפעל אוניברסאלי כזה או אחר

 

ייתכן ואתה צודק וייתכן לא

אני נותן לך את המידכ כמו שהוא

המחיר סביר והמוצר לפי מה שראיתי , מוצר טוב ונותן לך את כל האפלקציות שאתה מקבל ממוצר מותג

פורסם

צר לי חברים אבל המחיר שאני שילמתי על הדגם הכי מתקדם ועוד שזה בא בדיוק לרכב שלי כולל משלוח יצא לי 1600 ש"ח תוסיפו לזה מי שמביא ישירות לארץ מכס ומעמ למרות שכולכם יודעים שיש פה המון מקום למשחק ותבינו כמה זה משתלם.

הדגמים שמדברים איתנו פה בארץ ב- 2000 ש"ח הם ללא GPS ולא תומכים איפוד ואני אומר מניביון מאחר ולפני שבוע הרכבתי אחד כזה ויום למחרת פירקתי אותו והחזרתי והזמנתי מהונג קונג נשלח ביום שישי ואחי התקשר אלי לפני חצי שעה שזה אצלו במשרד בארצות הברית.

פורסם
צר לי חברים אבל המחיר שאני שילמתי על הדגם הכי מתקדם ועוד שזה בא בדיוק לרכב שלי כולל משלוח יצא לי 1600 ש"ח תוסיפו לזה מי שמביא ישירות לארץ מכס ומעמ למרות שכולכם יודעים שיש פה המון מקום למשחק ותבינו כמה זה משתלם.

הדגמים שמדברים איתנו פה בארץ ב- 2000 ש"ח הם ללא GPS ולא תומכים איפוד ואני אומר מניביון מאחר ולפני שבוע הרכבתי אחד כזה ויום למחרת פירקתי אותו והחזרתי והזמנתי מהונג קונג נשלח ביום שישי ואחי התקשר אלי לפני חצי שעה שזה אצלו במשרד בארצות הברית.

 

 

אני לא מכיר את הנושא שציינת מבחיהנ טכנית מה טוב ומה יותר טוב

אני רק יכול לומר שיש חבר שמוכר את המוצר ב 3800 , שזה DVD 7" 2 DIN

מסך מגע כולל GPS ופנל נשלף (שזה מוסיף במחיר) כולל BLU כולל MP4 ועוד

המחיר שהוא דורש 3800

 

שוב לא יודע להשוות לאחרים כי לא יודע להשוות

313_549.JPG

TD716G-1.jpg

פורסם

חברה, אני לא מדבר על כל מכשיר שרץ היום. אני צריך ספציפית מסך נשלף (לפני שבוע גנבו לי את המערכת, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב), כמובן שאני לא מעוניין בחברות המדבקה הסיניות, אני מעוניין בחברה טובה, לכן רציתי לבדוק אם בחו"ל יש אפשרות להזמין זאת בזול יותר מאשר בארץ (בארץ המחירים מופקעים 4K-5K ומעלה).

 

 

אני מבין שרק הJVC יש להם פנל נשלף, נכון?

מה עם שאר החברות כמו פיונר אלפיין ודומיו? הפנלים שלהם לא נשלפים? (הכוונה ל2DIN)

פורסם

אם אתה פתוח ל-1DIN מצאתי ב EBAY גרמניה את המוצר הבא בסביבות 200 יורו:

JVC KD-NX5000

איביי גרמניה:

www.ebay.de

 

את הדגם הזה:

JVC KW-NX7000

מוכרים שם בין 750-890 יורו, הרבה מעבר לתקציב שלך.

 

אתה גם מוזמן לחפש בלינק הבא (בתקווה שהוא יעבוד):

זה חיפוש שעשיתי ב-RBAY גרמניה וסיננתי אותו עפ"י 2DIN ומחיר גבוה לנמוך:

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/Einbau-Navigationssysteme-/38776/i.html?Einbaugr%C3%B6%C3%9Fe=Doppel%2520DIN&_trkparms=65%253A2%257C66%253A2%257C39%253A1&_catref=1&_dmpt=Technik_Auto_Hi_Fi_Navigation_Einbau_Navigationssysteme&_sop=3&_trksid=p3286.c0.m14

 

שיהיה אחלה יום... :)

 

עריכה: מבדיקה שעשיתי עכשיו כנראה שהלינק לא עובד :(

under construction...

פורסם
חברה, אני לא מדבר על כל מכשיר שרץ היום. אני צריך ספציפית מסך נשלף (לפני שבוע גנבו לי את המערכת, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב), כמובן שאני לא מעוניין בחברות המדבקה הסיניות, אני מעוניין בחברה טובה, לכן רציתי לבדוק אם בחו"ל יש אפשרות להזמין זאת בזול יותר מאשר בארץ (בארץ המחירים מופקעים 4K-5K ומעלה).

 

 

אני מבין שרק הJVC יש להם פנל נשלף, נכון?

מה עם שאר החברות כמו פיונר אלפיין ודומיו? הפנלים שלהם לא נשלפים? (הכוונה ל2DIN)

 

המוצר שאני מציע לך (חבר הביא מחו״ל) הוא עם פנל נשלף והביא אותו מארה״ב

אבל אם אתה נעול על חברות מוכרות אז זה לא רלוונטי ,אני ראיתי את המוצר ויש בו את כל מה שצריך כולל מסך מגע וכו והמחיר סביר מאוד

 

 

בכל מקרה בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...