Jump to content

הכבאי

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הכבאי

  1. איך אני יכול להגיע לאתרים בקוריאה או הונג קונג אני מעוניין ליבא מדרכות צד לרכב ואני לא מוצא אתרים כאלו באינטרנט תודה מראש
  2. צר לי חברים אבל המחיר שאני שילמתי על הדגם הכי מתקדם ועוד שזה בא בדיוק לרכב שלי כולל משלוח יצא לי 1600 ש"ח תוסיפו לזה מי שמביא ישירות לארץ מכס ומעמ למרות שכולכם יודעים שיש פה המון מקום למשחק ותבינו כמה זה משתלם. הדגמים שמדברים איתנו פה בארץ ב- 2000 ש"ח הם ללא GPS ולא תומכים איפוד ואני אומר מניביון מאחר ולפני שבוע הרכבתי אחד כזה ויום למחרת פירקתי אותו והחזרתי והזמנתי מהונג קונג נשלח ביום שישי ואחי התקשר אלי לפני חצי שעה שזה אצלו במשרד בארצות הברית.
  3. צריך את עזרתכם ???? כאשר אני מבצע יבוא מקוריאה איך מתבצע תשלום המשלוח האם אני צריך לשלם לחברה עצמה או ברגע שהמוצר מגיע אלי? תודה
  4. לפני כשבוע ביצעתי הזמנה מהונג קונג למערכת דאבל דין לסנטה פה כולל GPS מערכת מותאמת לרכב במחירים ממש טובים תוך חמישה ימים עד שבוע המערכת אצלך אפשר גם לבקש מהבחור לשחק בחשבונית http://www.tradesolution.hk/ בהצלחה
  5. התקציב הוא עד 800 $ הרעיון להביא דרך משפחה מארצות הברית לרכב מסוג סנטה פה מערכת דאבל דין הרכבתי כבר את המסכים במשענות והורכבה גם מערכת דאבל דין חברת מדבקה ויצא על הפנים החזרתי חזרה את המערכת וכרגע אני על הגדר ויש לי אפשרות להביא מארצות הברית צריך רק לדעת דגם של דאבל דין שתומך בתדרי רדיו וGPS תודה מראש חייב את עזרתכם
  6. שלום לכם אני מעוניין להביא מחו"ל מערכת מולטימדיה דאבל דין כולל GPS ותומך איפוד ממה שבדקתי בארץ זה מאוד יקר האם ידוע לכם על מישהוא שכבר הביא כזה דבר ואם כן איזה דגם או האם אתם מכירים מישהוא שאפשר להתיעץ איתו זה ממש דחוף לי .תודה מראש
  7. שלום לכם אז מה בסוף מצאתם אפשר ליבא מערכת דבל דין מארצות הברית שתכלול את כל הפונקציות GPS DVD וכל השאר גם תומך איפוד אם תוכלו לתת לי דגם מסוים שאתם יודעים בטוח אני ישמח עדיפות לפיוניר אבל לא מחייב עד 700$ תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...