צר לי חברים אבל המחיר שאני שילמתי על הדגם הכי מתקדם ועוד שזה בא בדיוק לרכב שלי כולל משלוח יצא לי 1600 ש"ח תוסיפו לזה מי שמביא ישירות לארץ מכס ומעמ למרות שכולכם יודעים שיש פה המון מקום למשחק ותבינו כמה זה משתלם.
הדגמים שמדברים איתנו פה בארץ ב- 2000 ש"ח הם ללא GPS ולא תומכים איפוד ואני אומר מניביון מאחר ולפני שבוע הרכבתי אחד כזה ויום למחרת פירקתי אותו והחזרתי והזמנתי מהונג קונג נשלח ביום שישי ואחי התקשר אלי לפני חצי שעה שזה אצלו במשרד בארצות הברית.