Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תשאר עם חצי סינתטי ללא חשש ואין זו החלטה גרועה ואם יש בעיה מהותית בתכנון המנוע, שום שמן סינתטי לא יעזור וזה מניסיון.

 

 

ומה אתה חושב על הצמיגות 10W או 5W?

אני גם חושש מסינטטי וגם חושש למעבר לשמן לדליל יותר.

כמו כן לא הצלחתי למצוא בחנויות 5W40 חצי סינטטי.

TOYOTA COROLLA 2008

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ידידי, אני רואה שקשה לך להחליט לכן אני ממליץ לך לגשת לאחד המוסכים של טויוטה ולהתייעץ עימם בסוגייה.

 

הסיכום שלי...

 

במידה ותשתמש בשמן איכותי בעל צמיגות 5W40 או 10W40 סינטטי או חצי סינטטי ותבצע החלפת שמנים כול 15K לא ייגרם שום נזק למנוע.

 

כפי שכבר נכתב אין דרגת צמיגות אחת שמתאימה לרכב שלך בתנאי האקלים בארץ לכן כול בחירה מהשמנים שציינתי וגם ודניאל היא בחירה מצויינת.

 

סגור את הפינה :-)

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום רב

שאלה על צמיגות שמן מנוע:

 

ברצוני לשאול איזה שמן עדיף יותר עבור קורולה 2006 עם 52000 ק"מ :

 

סינטטי מלא 5w30 או סינטטי מלא 5w40 ?

 

אני מבין ששניהם מתאימים ושניהם טובים ולכן, מה שאני אשים מבין השניים, יהיה טוב.

אך בכל זאת אני מבקש לדעת מה עדיף יותר בקשר לצמיגות ?

 

היסטוריית רכב בקטנה:

עד 45000 ק"מ [3 שנים על הכביש] הרכב היה באחריות אז שמו מה שמו במורשה[10w30 מינראלי או חצי סינטטי , לא זוכר]

ב- 45000 ק"מ נגמרה האחריות ואז עשיתי טיפול במוסך לא מורשה והמוסך המליץ על

סינטטי מלא 5w40 ולא 5w30 כמו שממליץ היצרן כי לטענת המוסך ישראל מדינה חמה ולכן עדיף יותר לבחור ב:

5w40 מאשר 5w30

יש לציין שמאז שהחלפתי לשמן סינטטי מלא 5w40 הרכב מרגיש טוב יותר מאשר קודם.

אם קודם ההרגשה בנסיעה הייתה טובה עם 10w30 מינראלי או חצי סינטטי ששמו במורשה אז היום ההרגשה בנסיעה

טובה הרבה יותר עם סינטטי מלא

רק נשאר להחליט על צמיגות

5w40 או 5w30

המלצת המוסך בישראל או היצרן ביפן ? :-)

תודה רבה.

 

נקודה למחשבה :

 

פורד ומאזדה המכובדות נשארו עם לפי המלצת הייצרן עם 5W30 ולא עברו ל5W40 בגלל האקלים בארץ

בברכה . אבי !

פורסם
נקודה למחשבה :

 

פורד ומאזדה המכובדות נשארו עם לפי המלצת הייצרן עם 5W30 ולא עברו ל5W40 בגלל האקלים בארץ

 

תודה על התשובה

פורסם
ידידי, אני רואה שקשה לך להחליט לכן אני ממליץ לך לגשת לאחד המוסכים של טויוטה ולהתייעץ עימם בסוגייה.

 

הסיכום שלי...

 

במידה ותשתמש בשמן איכותי בעל צמיגות 5W40 או 10W40 סינטטי או חצי סינטטי ותבצע החלפת שמנים כול 15K לא ייגרם שום נזק למנוע.

 

כפי שכבר נכתב אין דרגת צמיגות אחת שמתאימה לרכב שלך בתנאי האקלים בארץ לכן כול בחירה מהשמנים שציינתי וגם ודניאל היא בחירה מצויינת.

 

סגור את הפינה :-)

 

תודה מרק.

אני אחמיר ואבצע כל 10K.

האם תוכל על סמך הנסיון והידע שלך למדרג לי שמנים מהטוב ביותר ומטה?

ומה דעתך על מה שכתב כאן מישהו לגבי נוזל קירור? בקורולה מומלץ להחליף פעם ב 160K

הוא אומר שעדיף קודם. אתה מכיר את הנוזך קירור בטויוטה LONG LIFE ?

TOYOTA COROLLA 2008


×
×
  • תוכן חדש...