Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז ומתמיד מכונאים כיוונו לי את המכונית לפי שמיעה בלבד. ורציתי לדעת האם באמת אפשר בלי בעיה לכוון הצתה ברכב עם פלטינות בלי אקדח הצתה?

ac cobra - יצירת אומנות.

פורסם

אם הם כיוונו , סימן שאפשר.

וברצינות - זה מבוסס על ניסוי וטעייה , אבל מערכת אנלוגית כמעט תמיד תאפשר טווח טעייה גדול יחסית וגם סטייה של מעלה לפה או לשם לא ממש תפריע.

 

(כמובן שעדיף אקדח הצתה , אבל שום אסון לא יקרה אם אתה יודע מה אתה עושה).

פורסם

שלום.

כיון הצתה בעזרת אקדח מומלץ וטוב אם ניתן.

אבל כצת הבהרות בנושא. על מנת לבצע כיון הצתה צריכים להתקים מיספר

תנאים.

א) המנוע חיב להיות תקין לחלוטין.

ב) מצתים במצב טוב.

ג) פלטינות אם יש צרכים להיות טובות ומכונות לפי הוראות יצרן.

במצב כזה ניתן לכון הצתה לפי הוראות יצרן ואז ניתן לנצל מקסימום הספק מהמנוע.

 

 

כאשר לא מתקימים כל התנאים שפורטו למעלה כיון הצתה בעזרת אקדח

עלול לא לתת תוצעות טובות. ואז נעלצים לכון הצתה בעזרת שמיעה

ותחושה של המנוע וחשוב לציין שזה דורש מיומנות.

 

כאשר ההצתה לא מכוונת כראוי המנוע יתפקד גרוע וכמו כן עלול להיגרם

נזק קשה למנוע עד כדי הריסתו. :x

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בדרך כלל מה שמכונאים עושים

מכוונים עם אקדח לנקודה שהמיפעל ממליץ

ואז משנים לפי האוזן ותגובת המנוע לפי מצב המנוע הספציפי

עפר.

×
×
  • תוכן חדש...