Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה חשבתי על לשדרג קצת את עצמי אחרי האכזבה מהמסלול תעודה של הקורס בודקי תוכנה מבית ספר ג'ון ברייס שלא הועיל בחיפוש עבודה.

 

האפשריות הם - לעשות תואר במדעי המחשב או להמשיך ללמוד ללא קורסים יקרים ורק לגשת למבחני הסמכה

ולהשיג עוד תעודות כמו ,MCSE טכנאי PC וכו'

 

האם תעודות אלה יעזרו או שאין מנוס מלימודים ארוכי טווח כמו תואר במדעי המחשב?

 

נכון לעכשיו התעודה של בודק תוכנה מטעם ג'ון ברייס שווה בקנה מידתה לנייר טואליט.

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי מה אתה רוצה לעשות , אבל באופן עקרוני - אין תחליף לתואר אמיתי.

במיוחד בטווח הארוך עם אופציות קידום.

(וכמובן שיש יוצאי דופן - אבל הם מיעוט)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
איפה חשבת ללמוד מדעי המחשב ?

אתה מודע לכמות ההשקעה שתואר כזה מצריך ?

 

עדין לא חשבתי איפה ללמוד,

ידוע לי על כמות ההשקעה בגלל זה אני פוזל לכיוון תעודות , השאלה אם יפיקו תועלת ולא יהיו תלויות על הקיר ליופי כי זה לא המטרה

 

ליביו - ידוע לי שתואר עושה יותר רושם מתעודות

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

אני יכול להגיד לך שאני עובד בספק אינטרנט בישראל ."לא חשוב שמות"

ויש שם אנשים שם mcse /mcsa וגם בודקי תוכנה QA וכאלה . יש גם CCNA

שלמדו בג'ון ברייס אן האקר U וכל מיני בתי ספר כאלו ואחרים.

אני לא למדתי בבית ספר אבל למדתי לבד. והגענו לאותו מקום.

פורסם
עדין לא חשבתי איפה ללמוד,

ידוע לי על כמות ההשקעה בגלל זה אני פוזל לכיוון תעודות , השאלה אם יפיקו תועלת ולא יהיו תלויות על הקיר ליופי כי זה לא המטרה

 

ליביו - ידוע לי שתואר עושה יותר רושם מתעודות

 

יש לך את כל המשקולות לדעתי, עכישו נשאר לך רק לכייל את המשקל ולהחליט לאיזה צד הוא נוטה.

אין תחליף לתואר ראשון, מצד שני כמות ההשקעה גבוה וההצלחה, במיוחד במדעי המחשב, לא מובטחת.

תעודות על הסמכה כזו או אחרת, לא שוות יותר מאשר נסיון עבודה רציני ולא בטוח שבלי נסיון הן הן שיכניסו אותך פנימה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אכן - קח בחשבון שתואר - במיוחד במדעי מחשב - זה לא לכל אחד.

 

ובכלליות - כדי לעסוק בתחום - צריך ליהיות טוב בזה ולאהוב את זה.

אחרת - אחרי 5 שנים תמצא את עצמך בתחום אחר , מבחירתך או שלא...

זה לא כסף קל.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני יכול להגיד לך שאני עובד בספק אינטרנט בישראל ."לא חשוב שמות"

ויש שם אנשים שם mcse /mcsa וגם בודקי תוכנה QA וכאלה . יש גם CCNA

שלמדו בג'ון ברייס אן האקר U וכל מיני בתי ספר כאלו ואחרים.

אני לא למדתי בבית ספר אבל למדתי לבד. והגענו לאותו מקום.

 

זה עניין של ביקוש, בזמן שאתם עובדים, הם שולחים קו"ח - ואם יתפס הם יעלו ב 5 דרגות מעליך. כך שזה לא "שטות".

 

אני אישית עם הסמכת MCSE + MCITP, ולשניהן למדתי מניסיון (מהעבודה וגוגל חברי הטוב) ומספר שקניתי. כך שהדבר אפשרי, אני היום מנהל רשת יחיד בחברה ואחראי על מעל 70 שרתים.

 

אין בית ספר טוב יותר מעבודה מעשית.

 

בכלליות הסמכות זה נחמד - אבל מדעי המחשב זה תואר, וזה גם כולל הרבה יותר דברים, אני ממליץ על התואר.

פורסם

בד"כ כשאתה לומד MCSE/A לומדים לפני טכנאי PC, התואר החדש זה MCITP שהכניסו בו מבחנים של וינדוס 7 , את ויסטה הורידו מהפרק בגלל שהוא זוועה, ואת סרבר 2008.

 

הכי חשוב למעסיקים זה ניסיון ! אל תצפה בהתחלה להיות אחראי על 200 יוזרים וסרברים.

 

מתחילים בקטנה בתור טכנאי מחשבים או תומך טכני או עוזר למנהל רשתות.

Suzuki Jimny

פורסם

אני עשיתי דרך המכללה

אתה צריך ידע בסיסי כמו התקנות מערכות הפעלה שדרוג, בכל מקום בהחינה שונה, וידע בשיתופים (הרשאות NTFS)

נסה דרך משרד התמ"ת

Suzuki Jimny

פורסם

אם מחשבים זה לא משהו שמסקרן אותך מגיל 0 ולא בילית אינספור לילות בחיים שלך בכל מיני נסיונות שונים ומשונים,

אז קורסים אינסטנט למעבדת PC ודברים כמו מנהל רשת לדעתי זה לא בשבילך.

 

אם יש בעייה עם השקעה ועם ציוני בגרות ופסיכומטרי אפשר ללכת ללמוד מדעי המחשב במוסד שמכבד את עצמו (לא חייב להיות אוניברסיטה אבל גם לא מכללת דרבי או שאר הקקיוניות). זה בטוח יהיה עדיף על כל הכשרה כזו או אחרת שהיא ללא תואר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דווקא ממוצע בגרויות לא רע יש לי 84

ופסיכומטרי לא עשיתי כי אם אני לא הולך למכללה אין טעם

 

על איזה מכללות לא קקמיקות אתה ממליץ?

איך מכללת אחד העם בפתח תקווה במדעי המחשב?

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 


×
×
  • תוכן חדש...