Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אדקים ואומר שעסקתי בזה די הרבה בעבר (חגורה כחולה בג'ודו וחומה בקאראטה) אבל עקב פציעה שהשביתה אותי לשנתיים זנחתי את זה לחלוטין ולא הסתכלתי בכיוון במשך כשבע שנים מאז.

 

היום אני רוצה לחזור לזה, אבל אני לא רוצה ללמוד את זה כספורט, מה שבדר"כ מלמדים בארץ, אלא כאומנויות לחימה.

 

האופציות שחשבתי עליהן הן:

- אייקידו (הבנתי שאייקידו וג'יוג'יטסו זה אוטו דבר, רק באייקידו משלבים יותר את התורה שמאחורי העניין)

- קאראטה, אבל אני מעוניין ללמוד את זה כאומנות לחימה שזה היה במקור לפי שהפך להיות ספורט אולימפי.

- נינג'יטסו- חקרתי על זה קצת, וזה דווקא נשמע מאוד מעניין.

- קרב מגע, זה שמלמדים בצבא ובמשטרה (דע את האוייב :twisted:)

 

אני רוצה לשלב שניים מהנ"ל, אז מה יותר כדאי ללמוד בהתחשב בגילי המפולג?

יש מורים מומלצים בהתחשב במה שציינתי?

 

תודה לעונים!

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרב מגע, בלי קישקושים, יעילות נטו כבר פחות או יותר מהרגע שאתה מתחיל להתאמן, כושר גופני , סיבולת, כוח ויציבות

והכי חשוב, בלי חגורות ונוצות של טווס, לא ספורט תחרותי

סך הכל זה משלב את כל מה שטוב לקחת משיטות לחימה אחרות פחות ה-SHOW

במקום שאני מכיר ברגע שאתה מספיק מתקדם אתה יכול לעבור לקבוצה שיש בה גם נינג'יטסו וכו' וקרקע

 

מאיפה אתה?

פורסם

אני מפתח תקווה, אבל אני יכול להגיע לכל מקום הגיוני במרכז.

רוב היום אני במודיעין (העיר, אם אפשר לקרוא לזה ככה :roll:)

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

אני גם מפתח תקווה חשבתי פעם ללכת להוציא את העצבים פעם פעמיים בשבוע, לתת ולקבל קצת מכות.

 

יש לך ליד תחנה מרכזית מעל החנות של הירקות מכון בשם FREE STYLE לא נכנסתי לבפנים אף פעם אבל ראיתי אותם מתאמנים מבחוץ (ויטרינות)

 

לא רחוק משם ליד רחוב ברוידה ליד השוק יש שם אומנות לחימה בסגנון גמל שלמה או משהו כזה

 

אם תכנס לאחד מהם לברר מידע תעדכן אותי

 

בכול אופן, קארטה זה חראטה לא תורם לכולם בטוח שלא בטווח הקצר רוב היום אתה סתם בועט באוויר ועושות תנועות של מפגר

 

לך על משהו בסגנון הUFC

שבירת ראשים וכדומה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

מה לגבי ג'וג'יטסו ברזילאי? אומנות לחימה קטלנית! (תרתי משמע).

עוד אופציה היא איגרוף תאילנדי, למדתי את זה שנתיים (אחרי אחרי 9 שנים בג'וג'יטסו) ואין מילים כמה שזה משפר את הכושר ויכולת הלחימה.

פורסם

קרב מגע, יותר תכלס פחות אומנות לחימה, מאוד יעיל, קל ללמידה ומומלץ.

קראטה קיוקושין קאי, מאוד מאוד מומלץ מניסיון אישי של שנים.

מגע מלא, אכזרי, קשה, מחשל, כיף בטירוף ומאוד חזק בקטע הרוחני ובהשפעה על דרך חיים.

תלוי במאסטר שלך כמובן.

הנה כמה קישורים:

http://www.kyokushin.co.il/

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1136860

עדיפות לרוסים גדולים :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
קארטה זה חראטה לא תורם לכולם בטוח שלא בטווח הקצר רוב היום אתה סתם בועט באוויר ועושות תנועות של מפגר

כי הקאראטה שמלמדים בארץ הוא בעיקר לספורט, לא מלמדים כמעט קאראטה כאומנות לחימה.

ה"סתם בועט באוויר ועושות תנועות של מפגר" זה בשביל לבנות זיכרון שריר, ככה שאם בזמן אמת אתה צריך לבצע מכה או חסימה מסויימת, היא תבוא לך באופן טבעי בלי שתצטרך לחשוב על זה בכלל.

זה הרעיון של ה"חימום" שעושים בתחילת האימון שנקרא קאטה.

אל תשכח שקאראטה פותח כאומנות לחימה ונלמד כאומנות לחימה- עד שהחליטו להפוך אותו לספורט. (אם אתה רוצה לדעת עוד על ההיסטוריה של הקאראטה- חפש בוויקיפדיה)

לי לא ידוע על בית ספר בארץ שמלמד קאראטה כאומנות לחימה, אבל מצד שני גם לא טרחתי לתחקר כל בית ספר ומורה לקאראטה לעומק.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
מה לגבי ג'וג'יטסו ברזילאי? אומנות לחימה קטלנית! (תרתי משמע).

 

זה בעיקר לחימה על הקרקע מול תוקף יחיד (אני טועה?) שזה טוב ויפה ואכן קטלני, אבל במציאות של היום בלוק בראש מאיזה ערס בזמן שאתה עושה בריחים למינהם על הראשון, אפילו שאתה במאונט מלא זה לא כל כך יעיל לדעתי.

 

למה לרדת לרצפה מול מישהו (בעיקר שאם באים לתקוף אותך זה בדרך כלל יותר מאחד)

אם אתה יכול בזמן שאתה עומד ויכול להתמודד עם כמה תוקפים להרים רגל קידמית לביצים (בקלות, ברגע שמתקרבים אלייך כדי לתקוף), שני אגרופים לפנים (שאחרי בעיטה לביצים הידיים של התוקף נשארות למטה ולא מכסות את הפנים), ברך לפנים (שכמובן תוך תפיסת צוואר אתה מושך את הראש לכיוון הברך - קונטרה), ומרפק מהצד ללסת (אחרי שהתוקף נשאר קרוב אלייך מהברך שהוא קיבל זה גומר עניין) וכל זה בערך בכמה שניות ספורות, תלוי באימון וניסיון (זה אגב הרצף הראשון שלומדים בקרב מגע)

 

אגב חלק מהקרב מגע זה גם איגרוף תאילנדי ברכיים, בעיטות וכו'

אבל הברזילאי הזה מגניב לחלוטין ואפשר לעשות איתו דברים מדהימים בקרקע בזירה

פורסם
מה לגבי ג'וג'יטסו ברזילאי? אומנות לחימה קטלנית! (תרתי משמע).

+1

ממליץ לך בחום על ג'וג'יטסו ברזילאי וMMA,במיוחד שאתה בא מרקע ג'ודו.

אני כבר 5 שנים מתאמן,בעבר הישתתפתי בתחרויות,אבל עכשיו עושה זאת רק בשביל הספורט וכייף,

וזה המקצוע שאתה תמיד לומד משהו חדש

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
זה בעיקר לחימה על הקרקע מול תוקף יחיד (אני טועה?) שזה טוב ויפה ואכן קטלני, אבל במציאות של היום בלוק בראש מאיזה ערס בזמן שאתה עושה בריחים למינהם על הראשון, אפילו שאתה במאונט מלא זה לא כל כך יעיל לדעתי.

 

למה לרדת לרצפה מול מישהו (בעיקר שאם באים לתקוף אותך זה בדרך כלל יותר מאחד)

אם אתה יכול בזמן שאתה עומד ויכול להתמודד עם כמה תוקפים להרים רגל קידמית לביצים (בקלות, ברגע שמתקרבים אלייך כדי לתקוף), שני אגרופים לפנים (שאחרי בעיטה לביצים הידיים של התוקף נשארות למטה ולא מכסות את הפנים), ברך לפנים (שכמובן תוך תפיסת צוואר אתה מושך את הראש לכיוון הברך - קונטרה), ומרפק מהצד ללסת (אחרי שהתוקף נשאר קרוב אלייך מהברך שהוא קיבל זה גומר עניין) וכל זה בערך בכמה שניות ספורות, תלוי באימון וניסיון (זה אגב הרצף הראשון שלומדים בקרב מגע)

 

אגב חלק מהקרב מגע זה גם איגרוף תאילנדי ברכיים, בעיטות וכו'

אבל הברזילאי הזה מגניב לחלוטין ואפשר לעשות איתו דברים מדהימים בקרקע בזירה

כשלבנאדם יש רקע בג'ודו, הוא יכול להפיל כל ערס עם בלוק לקרשים.

כשיש לו גם רקע בג'וג'יטסו ברזילאי, הערס יכול להתחיל לחשוב כבר מעכשיו מה לכתוב לעצמו על הקבר.

בעיקרון השילוב שאני ממליץ עליו זה איגרוף תאילנדי וג'וג'יטסו ברזילאי, עם מספיק אימונים אתה יכול להפוך ליהיות בן אדם מסוכן מאוד.

פורסם
זה בעיקר לחימה על הקרקע מול תוקף יחיד (אני טועה?) שזה טוב ויפה ואכן קטלני, אבל במציאות של היום בלוק בראש מאיזה ערס בזמן שאתה עושה בריחים למינהם על הראשון, אפילו שאתה במאונט מלא זה לא כל כך יעיל לדעתי.

 

למה לרדת לרצפה מול מישהו (בעיקר שאם באים לתקוף אותך זה בדרך כלל יותר מאחד)

אם אתה יכול בזמן שאתה עומד ויכול להתמודד עם כמה תוקפים להרים רגל קידמית לביצים (בקלות, ברגע שמתקרבים אלייך כדי לתקוף), שני אגרופים לפנים (שאחרי בעיטה לביצים הידיים של התוקף נשארות למטה ולא מכסות את הפנים), ברך לפנים (שכמובן תוך תפיסת צוואר אתה מושך את הראש לכיוון הברך - קונטרה), ומרפק מהצד ללסת (אחרי שהתוקף נשאר קרוב אלייך מהברך שהוא קיבל זה גומר עניין) וכל זה בערך בכמה שניות ספורות, תלוי באימון וניסיון (זה אגב הרצף הראשון שלומדים בקרב מגע)

 

אגב חלק מהקרב מגע זה גם איגרוף תאילנדי ברכיים, בעיטות וכו'

אבל הברזילאי הזה מגניב לחלוטין ואפשר לעשות איתו דברים מדהימים בקרקע בזירה

ממש המדריך הקצר ללוחם המתחיל. :lol:

"בלוק בראש מאיזה ערס בזמן שאתה עושה בריחים למינהם על הראשון".

פה כבר הפלת אותי לרצפה מצחוק, בריחים למינהם, יואו אתה מלך.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אתה יכול לנסות טאקוונדו, זה מאוד דינמי , עובדים שם המון על טכניקות רגליים ידיים, כח,ומאוד על זריזות,

בגדול מה שכדאי לך לשים לב זה שיש מקומות שמלמדים אומנויות לחימה שהן יותר ראווה ושואו , ופחות מעשי וישים בחיי יום יום

לדוגמה יש קראטה בסגנון שוטוקאן, שזה קראטה עתיק ,וממש לא תתנסה בו במגע עם יריב בצורה מעשית (למדתי את זה כשהייתי קטן,במשך 3 שנים)

ואתה צריך לשם לב שיש אומנויות לחימה ששמות דגש על קרב פנים מול פנים, ויש כאלו שעובדות על מגע מלא מאוד, כמו ג'ודו (אסור שם אגרופים ובעיטות, לעומת סגנונות שונים)

מה שאני מציע לך לעשות זה לייעל את החיפוש,(תרשום בגוגל אומנויות לחימה אתה תמצא המון אתרים שמפרסמים סוגים שונים של לחימה)

 

תחליט בערך מה הכיוון שלך (אלים יותר או פחות)ואח"כ לפי הזמן הפנוי תעשה שיעורי ניסיון בכל מיני מקומות ובכל מיני סגנונות של אומנויות לחימה, ואני מאמין שתמצא גם את מה שימשוך אותך יותר, ושזה גם מסתדר לך מבחינת סדר יום.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .


×
×
  • תוכן חדש...