Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרבה פעמים כאשר אני נוהג עם גג פתוח אני מקבל שיחה שאני חייב לענות .

מותקן אצלי ברכב דיבורית בלוטות קבועה של פארוט, אבל זה לא שווה כלום בגג פתוח.

מה הפתרון ?

 

האם אוזניית בלוטות טובה תעזור? ושני הצדדים יוכלו לשמוע למרות הרוחות?

 

חשבתי על זה -

http://cgi.ebay.com/NEW-OEM-APPLE-IPHONE-BLUETOOTH-HEADSET-FOR-8GB-16GB-V3_W0QQitemZ350230953455QQcmdZViewItemQQptZBluetooth_Wireless_Products?hash=item518b643def&_trksid=p3286.c0.m14#ht_3114wt_1165

פורסם

לי יש BlueAnt Q1 שיש לה סינון רעשים טוב מאוד, אבל לא מושלם.

אחת מאוזניות הסינון רעשים הטובות ביותר שבהן השתמשתי

החסרון: מעט לא נוחה באוזן, סוללה חלשה מידי בשבילי (3.5 שעות דיבור), וציפיתי לסינון רעשים פנומנלי.

לא שהסינון רעשים רע, אבל לפי האתר שלהם וביקורות איכותיות ברשת, ציפיתי להרבה.

ויש לה יתרון על פני האחרות: ממשק קולי. ז"א שאתה מדבר אל האוזנייה ונותן לה פקודות.

כשאתה מקבל שיחה היא מקריאה לך את המספר ושואלת אותך אם לענות או לא.

אתה עונה לה את תשובתך והיא פועלת בהתאם.

תוכל לקרוא באתר שלהם:

http://www.myblueant.com/q1/index.html

 

יש גם אוזנייה מעולה אחרת: Aliph Jawbone PRIME

http://us.jawbone.com/index.aspx

גם עליה יש ביקורות מעולות ואומרים שיש לה סינון רעשים מעולה.

מצד שני, זה בדיוק מה שאמרו על האוזנייה הראשונה.

 

אגב, אני ממליץ לך לקנות אותן מאיביי. קצת יקר כל הסיפור (סביב 400 שקל כולל משלוח),

אבל הן עדיפות על ההיצע והמחירים בארץ.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה

תסגור את הגג. ואין לך בעיה בכלל.

 

תתחדש. מתי יצא מתיקון?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה ,

 

האם לדעתך האוזניות האלו יתאימו לדרישות שלי?

כמו כן, שמעתי שיש אוזניות שעובדות על טכנולוגיה בה הם מקבלות גלי קול מהלחיים וכך למעשה כל הרעש מנוטרל, האם אתה יודע על מה מדובר?

 

אלי תודה ,הרכב יצא מתיקון לפני חודשיים בערך.

פורסם

הJawbone - כשמה כן היא, מסוגלת לקרוא את גלי הקול מהעצם הלחי.

זאת עוד טכנולוגייה בראשית דרכה. יקח זמן עד שנראה אוזניות שקולטות רעש נקי לחלוטין.

בנוסף, אם האוזנייה לא ממש צמודה ללחי הטכנולוגיה לא תעבוד טוב.

בעיקרון האוזניות האלה הן מהטובות ביותר שיש בשוק.

חפש ביקורת עליהן ותראה לאיזה אוזניות משווים אותן. ייתכן שתמצא אוזנייה שיותר תתאים לך.

פורסם

בגדול, אני ממליץ לך להימנע משימוש בטלפון תוך כדי נהיגה, בשל היסח הדעת וירידה בריכוז (הדבר נתמך מחקרית).

 

אם בכל זאת תתעקש, יש בפורום מועדון הרודסטרים הישראלי שרשור שעוסק בדיוק בסוגייה זו (תריץ חיפוש),

 

של שילוב בין שיחה בפלאפון לנסיעה עם גג פתוח. שיהיה בהצלחה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

2 מגאפונים. אחד לפומית ואחד לאפרכסת.

 

או, שתוכל לבנות מנהרת רוח תלת-מימדית מרדיד אלומיניום, בסקוויטים בני עשור, מנקה מקטרות ואבן ריחיים ולחבר את הכל בעזרת דבק תוצרת בית העשוי מג'לטין וקולה, להתקין מיקרופון ורמקול במקומות הנכונים, וזהו- פשוט, לא?

 

-או שתוכל לסגור את הגג. גם זה עובד. ולא צריך לרקוח דבק מג'לטין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...