Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בסיטרואן (כן כן, אפילו לסיטרואן יש בעיות)


DMX
שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ובכן, ישנן שתי בעיות עיקריות:

1) בעיה מאוד מרגיזה ונראה לי שגם מסוכנת היא כשאני מסובב את ההגה עד הסוף או כמעט עד הסוף יש רעש של מן חריקה, ולפעמים ההגה מאבד מהתגבור שלו במצבים הנ"ל!!!!

2) אולי זה נורמלי אבל כאשר אני לוחץ על דוושת הגז חזק אז יש מן מכה, ולא זה לא מכה של אייזיק ניוטון עקב עדרי סוסים הרוצים לפרוץ ולדחוף את הברלינגו קדימה (71 כ"ס להזכירכם). המכה הזאת לא פרופורציונלית לתאוצה שמתקבלת, ( איזה שפה, מאיפה זה בא לי??? :shock: ). אולי אתם יודעים???

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, ישנן שתי בעיות עיקריות:

1) בעיה מאוד מרגיזה ונראה לי שגם מסוכנת היא כשאני מסובב את ההגה עד הסוף או כמעט עד הסוף יש רעש של מן חריקה, ולפעמים ההגה מאבד מהתגבור שלו במצבים הנ"ל!!!!

2) אולי זה נורמלי אבל כאשר אני לוחץ על דוושת הגז חזק אז יש מן מכה, ולא זה לא מכה של אייזיק ניוטון עקב עדרי סוסים הרוצים לפרוץ ולדחוף את הברלינגו קדימה (71 כ"ס להזכירכם). המכה הזאת לא פרופורציונלית לתאוצה שמתקבלת, ( איזה שפה, מאיפה זה בא לי??? :shock: ). אולי אתם יודעים???

 

קודם כל, אסור להחזיק הגה כח מסובב עד הסוף (חייבים להרפות מעט) - דבר זה גורם ללחץ חזק מאוד על המערכת ההידראולית של ההגה כח (שעם הזמן מוביל בקלות לנזילות חזקות מהמשאבה ויכול אף לגרום לפיצוץ של אחד מצינורות מערכת ההגה כח).

בנוגע לתקלה שציינת, לבדוק מפלס שמן הגה כח ולוודא שהרצועה מתוחה כראוי - במידה והכל תקין, צריך לבדוק במוסך אם המשאבה תקינה ולבצע בדיקה למערכת ההיגוי.

 

בנוגע למכה בזמן התאוצה - קיימות דיי הרבה סיבות (חופש במערכת ההינע / ציריות, תושבות מנוע, תושבות גיר, אגזוז שלא מחוזק כראוי וכיוצ"ב) - לבדיקה במוסך.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

) אולי זה נורמלי אבל כאשר אני לוחץ על דוושת הגז חזק אז יש מן מכה, ולא זה לא מכה של אייזיק ניוטון עקב עדרי סוסים הרוצים לפרוץ ולדחוף את הברלינגו קדימה (71 כ"ס להזכירכם). המכה הזאת לא פרופורציונלית לתאוצה שמתקבלת,

 

במידה והמכה מתקבלת בעיקר בתחילת נסיעה אך לא רק, בקש לבדוק באם תותבי(בוקסות) משולש הפרונט אינן פגומות(מחלה בברלינגו/פרטנר), המצב מגיע עד-כדי תזוזה משמעותית של הגלגל קדימה ואחורה ושינוי גס בזווית הקאסטר שלו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, ישנן שתי בעיות עיקריות:

1) בעיה מאוד מרגיזה ונראה לי שגם מסוכנת היא כשאני מסובב את ההגה עד הסוף או כמעט עד הסוף יש רעש של מן חריקה, ולפעמים ההגה מאבד מהתגבור שלו במצבים הנ"ל!!!!

2) אולי זה נורמלי אבל כאשר אני לוחץ על דוושת הגז חזק אז יש מן מכה, ולא זה לא מכה של אייזיק ניוטון עקב עדרי סוסים הרוצים לפרוץ ולדחוף את הברלינגו קדימה (71 כ"ס להזכירכם). המכה הזאת לא פרופורציונלית לתאוצה שמתקבלת, ( איזה שפה, מאיפה זה בא לי??? :shock: ). אולי אתם יודעים???

 

קודם כל, אסור להחזיק הגה כח מסובב עד הסוף (חייבים להרפות מעט) - דבר זה גורם ללחץ חזק מאוד על המערכת ההידראולית של ההגה כח (שעם הזמן מוביל בקלות לנזילות חזקות מהמשאבה ויכול אף לגרום לפיצוץ של אחד מצינורות מערכת ההגה כח).

בנוגע לתקלה שציינת, לבדוק מפלס שמן הגה כח ולוודא שהרצועה מתוחה כראוי - במידה והכל תקין, צריך לבדוק במוסך אם המשאבה תקינה ולבצע בדיקה למערכת ההיגוי.

 

בנוגע למכה בזמן התאוצה - קיימות דיי הרבה סיבות (חופש במערכת ההינע / ציריות, תושבות מנוע, תושבות גיר, אגזוז שלא מחוזק כראוי וכיוצ"ב) - לבדיקה במוסך.

 

איציק

 

כל מה שכתבו לפניי נכון ,אבל עקב אופיו של הדיזל הייתי מתמקד קודם כל בתושבות מנוע ו/או גיר. למרות שהמנוע הספציפי חלשלוש מכת המומנט של כל מנוע דיזל חזקה יחסית ותושבות גמורות הן תופעה די נפוצה.

 

אם לא אלה אז שאר הסיבות שנמנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...