Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאקדח משאבת הדלק לא היה מ?נו?ף אשר מאפשר את החזקת י?ד?ית ההפעלה בזמן התידלוק. בעל הרכב לקח את ארנקו ומיקם אותה באקדח התידלוק כך שהוא לא יהיה צריך להחזיק את הי?ד?ית.

 

בשלב הזה הוא הלך לדבר עם חברה שלו בצד.

 

60 גלון של דלק, אשר נישפכו מהמכונית בשל מילוי יתר, עשו את דרכם למערכת הביוב ולמזלו של בעל הרכב, אשר הועיל להשאיר את המנוע פועל, לא הייתה שריפה שיכלה לגרום לנזק רב.

 

מקור: ABC13 Eyewitness News

 

http://abclocal.go.com/ktrk/news/022204_local_gasspill.html

פורסם

משהו לא הגיוני. המשאבות האלה עוצרות כשהמיכל מלא. לא משנה כמה ואיך תחלץ זה יעצור. האופציה היחידה היא אם המשאבה יצאה מהפיה של הרכב ונפלה לארץ ואז היא יכולה להוציא דלק ללא הפסקה.

second is the first looser

פורסם
משהו לא הגיוני. המשאבות האלה עוצרות כשהמיכל מלא. לא משנה כמה ואיך תחלץ זה יעצור. האופציה היחידה היא אם המשאבה יצאה מהפיה של הרכב ונפלה לארץ ואז היא יכולה להוציא דלק ללא הפסקה.

 

לא נכון, הקפיץ שמה קופץ אבל אם אתה מחזיק את הידית לחוצה אז הדלק ממשיך לזרום,

 

אם אתה מעוניין אפשר להוכיח לך..

(אתה משלם)

פורסם
משהו לא הגיוני. המשאבות האלה עוצרות כשהמיכל מלא. לא משנה כמה ואיך תחלץ זה יעצור. האופציה היחידה היא אם המשאבה יצאה מהפיה של הרכב ונפלה לארץ ואז היא יכולה להוציא דלק ללא הפסקה.

 

זה באמת אמור לעצור, גם אם מחזיקים בכוח. (עבדתי בתחנת דלק )

פורסם
משהו לא הגיוני. המשאבות האלה עוצרות כשהמיכל מלא. לא משנה כמה ואיך תחלץ זה יעצור. האופציה היחידה היא אם המשאבה יצאה מהפיה של הרכב ונפלה לארץ ואז היא יכולה להוציא דלק ללא הפסקה.

 

לא נכון, הקפיץ שמה קופץ אבל אם אתה מחזיק את הידית לחוצה אז הדלק ממשיך לזרום,

 

אם אתה מעוניין אפשר להוכיח לך..

(אתה משלם)

 

ממש לא מדוייק. מנסיון (גם אני עבדתי בתחנת דלק) גם אם תלחץ עד מחר הוא לא יתן לך דלק באם המיכל מלא והצינורית יושבת בתוך הפיה. אם אתה לוחץ כשהצינורית לא בתוך הפיה כמובן שזה ישפריץ לך.

second is the first looser

פורסם

עזבו את זה...

 

60 גלונים ?!

 

כמה זמן הוא דיבר איתה ?!

 

זה פאקינג 240 ליטר !!!

 

לגבי המכונה אני חושב שמנטה צודק אם רוצים אפשר להוציא דלק גם אחרי תום המילוי זה פשוט קופץ אז אתם עוזבים אבל תנסו להחזיק את זה הדלק ישפריץ החוצה .

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חח מישהו הולך לשלם על כל הליטרים האלה...

ועל זה נאמר: "על טימטום משלמים..."

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם
משהו לא הגיוני. המשאבות האלה עוצרות כשהמיכל מלא. לא משנה כמה ואיך תחלץ זה יעצור. האופציה היחידה היא אם המשאבה יצאה מהפיה של הרכב ונפלה לארץ ואז היא יכולה להוציא דלק ללא הפסקה.

 

לא נכון, הקפיץ שמה קופץ אבל אם אתה מחזיק את הידית לחוצה אז הדלק ממשיך לזרום,

 

אם אתה מעוניין אפשר להוכיח לך..

(אתה משלם)

 

לא נכון!!!

מדובר פה בחוקי פיזיקה פשוטים..

כאשר המיכל מלא, הפרש הלחצים בין המיכל ברכב (שפתוח לאטמוספרה) לבין הלחץ בצינור השאיבה לא מאפשר יניקת דלק לצינור..

 

זה באופן מאוד מופשט- אבל בוודאות, כאשר מיכל הדלק מלא והפיה של הצינור עדיין בתוך פיית התדלוק-לא משנה כמה תלחץ, לא יצא לך דלק..

 

ברגע שהצינור תדלוק יהיה מחוץ לרכב,הפרש הלחצים יאפשר המשך זרימה של דלק!

פורסם
לא חבל :( איך היה בא לי בטוב עכשיו ה 240 ליטר האילו ..4800 ק"מ של חינם :\

 

ליטר לעשרים?... :lol::lol::lol:

עם 1.4 אתה לא תעשה ליטר לעשרים, אז עם טורבו?!

Back to the original - NC again.

פורסם
לא חבל :( איך היה בא לי בטוב עכשיו ה 240 ליטר האילו ..4800 ק"מ של חינם :\

 

ליטר לעשרים?... :lol::lol::lol:

עם 1.4 אתה לא תעשה ליטר לעשרים, אז עם טורבו?!

הוא התכוון כולל הליכה ונסיעה באוטובוסים.

 

דניאל :wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...