Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

כותרת קצת מוזרה,אבל הדבר הזה קיים,יש קבוצות של אנשים מכל העולם שכל הקטע הוא שהם בתקופות שיש חופש (כמו למשל תקופת חג המולד,ראש השנה הסיני,קיץ וכו') פשוט מחליפים בינהם דירות.

 

מה יוצא לך מזה ?

 

נגישות זולה לנופש בכל מיני מקומות מעניינים בחו"ל.

 

נניח לי יש דירה בהונג קונג ובא לי לנסוע לספרד,אני מאתר בקבוצה מישהו מספרד שבא לו נופש בהונג קונג,מסכמים תאריכים,הוא בא לדירה שלי ובזמן הזה אני טס לדירה שלו.

 

השאלה שלי מאוד פשוטה, מישהו מכיר קבוצות כאלה באינטרנט ?

 

רוב תודות.

 

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמו שבטח הבנת זה היה בצחוק..

לדעתי חילופים כאלו מתאימים לאנשים שלא מביאים את הדירה הפרטית שלהם, אלא דירה להשקעה או משהו בסגנון, אני בתור אחד שהשקיע לא מעט כסף בשיפוץ הדירה שלי,לא רואה את עצמי מחליף/משכיר לתקופה קצרה את הדירה לאנשים זרים.

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

אח שלי שכר לתקופה קצרה ממשפחה שגרה מנהריה שטסה לחופשה בחו"ל ( שבוע ) .

זו לא דירה לשקעה אלא הדירה שלהם , בחדר אחד שמים את כל הדבברים הבאמת קרטיים ונועלים , המחיר נמוך בהרבה מאשר מלון.

בעל הדירה מרוויח נוכחות נגד גנבים ( הם יודעים לזהות טוב מאוד מתי אתה בחופש).

 

הוא היה מוכן גם להחליף איתם אבל הוא גר ברמת גן ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אני לא הייתי מחליף את הדירה עם מישהו שגר בראשון לציון, הוא עוד עלול לא לחזור ואני אשאר תקוע עם הדירה

מדבר זה שגר בטול כרם...אהה סליחה, כפר יונה :-)

פורסם

יש די הרבה כאלה, דווקא.

בארה"ב למשל, יש הרבה ישראלים שישכירו את דירתם גם לשבוע שבו הם נמצאים בישראל:

www.sublet.co.il

 

לגבי קבוצות בעולם - אני לא מכיר.

אבל אם יש לך הצעה קרובה, קרירה, ומעניינת יותר מהונג-קונג (בכ"ז, יש לנו ילד בן שנתיים שצריך לבדר), יש לנו דירת שלושה חדרים ברחוב הכי יפה בת"א.

20ADDD221FE46F2A.jpg

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
נניח לי יש דירה בהונג קונג ובא לי לנסוע לספרד

 

אתה רומז על משהו? 8)

אם בא לך על הדירה שלי, רק תגיד. עם לו"ז הנסיעות שלי בטח נצליח לשריין לך איזה שבוע שאני לא בבית.

פורסם

מציע דירת 4 חדרים באריאל, הכי חו"ל הכי קרוב לבית.

מוכן להחלפה בדירה בהונג קונג / ספרד / תל אביב.

פורסם
יש די הרבה כאלה, דווקא.

בארה"ב למשל, יש הרבה ישראלים שישכירו את דירתם גם לשבוע שבו הם נמצאים בישראל:

www.sublet.co.il

 

לגבי קבוצות בעולם - אני לא מכיר.

אבל אם יש לך הצעה קרובה, קרירה, ומעניינת יותר מהונג-קונג (בכ"ז, יש לנו ילד בן שנתיים שצריך לבדר), יש לנו דירת שלושה חדרים ברחוב הכי יפה בת"א.

 

וגם יש ברחוב חנייה פנויה! שווה!

פורסם
דווקא יש לא מעט אטרקציות לילדים בהונג קונג (דיסנילנד,אושן פארק,הר הקופים ועוד לא מעט מקומות).

 

נכון, אבל משך הטיסה ארוך מידי, אלא אם יש שם סבא וסבתא שקולטים אותנו :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...