Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבוצת BMW עשתה רעיון לטלוזיה ובו מנהל הקבוצה הודיע שהם פורשים בסוף עונת המרוצים הזו, כנשאל מה הסיבה? הוא ענה שהסיבה היא ש BMW לא ממש הראתה תוצאות ב4 שנותיה בF1 וגם השנה היא במקום ה9 מ10 קבוצות.

 

עכשיו דובי יתן סקירה יותר מקיפה:roll:

 

המשיכו לנהוג בזהירות המטיףף

פורסם

ערב טוב

 

בשנה שעברה, חברת סובארו פרשה מה-WRC ומיד היו שמועות, שהתממשו , שגם סוזוקי בדרך , תוך מספר ימים 2 קבוצות נטשו.

 

BMW הודיעו היום על הפרישה וכבר יש שמועות סביב טויוטה גם כן...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי אם אני לא טועה טויווטה הודיעו מזמן שזה השנה האחרונה שלהם?? מה שיקרה לדעתי יהיו 4 5 קבוצות שיתחרו בינהן על האלפיות, הרבה נהגים טובים ילכו למחזות אחרים כמו ארהב (מונטויה ווילנוב) שכבר נוהגים שם ויכול להיות שיהי מעניין יותר שם?

 

 

בברכה המטיףף

פורסם

זלמן

 

טויוטה לא הודיעו דבר כזה. העניין הוא שטויוטה היא הקבוצה עם התקציב הגבוה ביותר בפורמולה-1, פשוט שופכים שם כסף או יותר נכון שפכו שם כסף ללא הכרה (וללא תוצאות) וכעת התחילו להבין שם שבעקבות המצב הכלכלי צריך לעשות חושבים שוב...

באם טויוטה יעזבו את הספורט המוטורי זו תהיה אבידה ענקית. אישית העדפתי אותם ב-WRC .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
BMW הודיעו היום על הפרישה וכבר יש שמועות סביב טויוטה גם כן...

 

יוחזרו מרוצי מכוניות עתיקות לאלטר !!

ראיתי השנה את LE MAN CLASSIC CARS RACE לפני שהתחיל ה 24. היה פשוט פנטסטי..

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
יאללה שיחזרו ל-WRC ותהיה לי קבוצה פייבוריטית

 

מה זה יהיה? אוריס WRC או יאריס בומבסטית

 

למה לא קורולה רובוטית ?

 

תיכף תגיד לי שזה לא דגם מוצלח ...

 

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...