Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע ל- RSi


Booly
שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במפגש בסוף השבוע יצא לי לדבר עם כמה אנשים מהפורום,

קיצר הועלה הנושא של פורטינג והעלאת יחס דחיסה במנוע, אז התחלתי להתעניין.

 

היום כבר מצאתי את עצמי במוסך של רנו מברר אם יש להם ראש מנוע "זרוק" בצד :wink:

התשובה היתה שלילית (לא מפתיע)

אבל אמרו לי שהמנוע 1800 של רנו 19 אמור להיות אותו מנוע.

בכל מקרה, יש למישהו מושג היכן אני משיג ראש מנוע ל- RSi ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שהיתה לו RSI ירוקה סטנדרטית...

 

שיגעתי אותו קצת.... ( מי שמכיר אותי יודע , שזה לא קצת )

 

התוצאות : פורטינג , יחסי דחיסה , צ'יפ שונה , פילטר , צנרת , ועוד מטעמים....

 

שורה תחתונה , 150 כ"ס.....

 

אגב , היה צריך לדעת לנצל את המנוע טוב בשביל להרגיש את ההבדל ( והיה הבדל גדול... )

 

זהו , בערך .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכמה הוא שינה את יחס הדחיסה??

כלומר לכמה הוא העלה ובכמה מילימטרים הוא שייף את ראש המנוע?

בנוסף איפה הוא עשה את העבודה של הפורטינג ויחס דחיסה?

יש לך מושג של עלויות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גידי

מהכרות טובה שלי עם ה-RSi המנוע עצל בטירוף

האופי נובע מעצם היותו מנוע משפחתי שמשרת גם את דגמים משפחתיים כמו רנו 19

 

שווה לבדוק האם הראש של ה-16V מתאים למנוע שלך

אופציה שניה היא לרכוש מנוע 16V קומפלט שלא צריך להיות יקר ולא כזה איזוטרי בחו"ל

 

הסכום שתשקיע במנוע שלך יכול להגיע למחיר מנוע 16V מייבוא ולעולם לא תגיע לאותם תוצאות, שווה בדיקה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכמה הוא שינה את יחס הדחיסה??

כלומר לכמה הוא העלה ובכמה מילימטרים הוא שייף את ראש המנוע?

בנוסף איפה הוא עשה את העבודה של הפורטינג ויחס דחיסה?

יש לך מושג של עלויות?

 

קיבלת הודעה פרטית !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מפריע לכם לציין לי מה זה:

1)פורטינג

2)איך משפרים יחסי דחיסה

 

והכי חשוב לאיזה מכוניות זה מומלץ...כלומר כדאי לעשות דברים כאלה לראלי שלי למשל?

מישהו פה דיבר על שיופים.....לשייף ראש מנוע.....זה לא נשמע דבר חכם לעשות ...בעיקר מחשבה זו נובעת מעניין של מקצועיות ...כלומר יש מישהו בארץ שיודע לעשות את זה בצורה מקצועית?

אם אינני טועה יחסי דחיסה זה בעזרת שסתום לחץ דלק לא?!(בארים)

אגב וכמה זה עולה????

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מפריע לכם לציין לי מה זה:

1)פורטינג

2)איך משפרים יחסי דחיסה

 

והכי חשוב לאיזה מכוניות זה מומלץ...כלומר כדאי לעשות דברים כאלה לראלי שלי למשל?

מישהו פה דיבר על שיופים.....לשייף ראש מנוע.....זה לא נשמע דבר חכם לעשות ...בעיקר מחשבה זו נובעת מעניין של מקצועיות ...כלומר יש מישהו בארץ שיודע לעשות את זה בצורה מקצועית?

אם אינני טועה יחסי דחיסה זה בעזרת שסתום לחץ דלק לא?!(בארים)

אגב וכמה זה עולה????

:evil:

 

אם אפשר להמנע מהודעות פרטיות לגלעד בתחום ולהעלות הסברים פה בת'רד על מנת שעוד אנשים יוכלו לדעת תשובות באשר לשאלות שנשאלו זה יהיה נהדר. :ok:

בתודה מראש רון, שגם מעוניין לדעת אודות הנ"ל. :lol:

L'amour Toujours

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורטינג = החלקות מעברים , בטורבו גם הרחבות....

 

יחסי דחיסה , זה מורכב מדי .

 

היחיד שיהיה לו עצבים זה תומר..... ( תציקו לו , ואל תגידו שאני אמרתי.... זה יהיה הסוד שלנו , שששששש............ )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי מה זה מחיר מצחיק,

המחיר של המנוע כולל גיר ומניפולד אבל אני לא יודע מה מצב המנוע והגיר וגם עלות ההרכבה לא תהיה זולה בגלל התאמות למיניהם שצריך לעשות.

 

בקיצור זה יוצא לא פחות מ10K ולכן אני מעדיף לקחת את המנוע שלי, שאני מכיר ויודע מה מצבו, ולשפר אותו במעט שאני צריך.

 

אגב, מנוע ה- 16V נדיר בארץ ויושב רק במספר בודד של רנו 19 קבריו ולכן אם אני אצטרך משהו או שהמנוע לא יהיה בסדר זה יכול לתקוע אותי טוב טוב.

 

אבל אם מישהו מעוניין אז שייצור איתו קשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(פצפוץ, האוטו עכשיו באיזור פ"ת?)

אם התשובה היא כן, אז נסעתי על האוטו, ואין לו 150 כ"ס

(אלא אם הוא מדביק מדבקה של נייק מאחורה :mm_tongu: )

בכל מקרה, לפי דעתי, לא שווה את ההשקעה

האוטו לא נסע הרבה יותר טוב משלי (טיפה יותר טוב בסל"ד הנמוך),

ושלי לא משופר. אבל בסל"ד הגבוה האוטו שלי נשם יותר טוב,

וטיפס הרבה יותר מהר בסל"ד.

הבחור נסע ברכב שלי, יצא מהאוטו ובכה על זה שהוא מכר את הראלי שלו

(שהייתה "רק" 1300)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(פצפוץ, האוטו עכשיו באיזור פ"ת?)

אם התשובה היא כן, אז נסעתי על האוטו, ואין לו 150 כ"ס

(אלא אם הוא מדביק מדבקה של נייק מאחורה :mm_tongu: )

בכל מקרה, לפי דעתי, לא שווה את ההשקעה

האוטו לא נסע הרבה יותר טוב משלי (טיפה יותר טוב בסל"ד הנמוך),

ושלי לא משופר. אבל בסל"ד הגבוה האוטו שלי נשם יותר טוב,

וטיפס הרבה יותר מהר בסל"ד.

הבחור נסע ברכב שלי, יצא מהאוטו ובכה על זה שהוא מכר את הראלי שלו

(שהייתה "רק" 1300)

 

מתוקי......

 

אין לי מושג איפה האוטו עכשיו , אבל היה לו 150 כ"ס......

 

ויש לי קצת , אבל קצת , מושג בסוסים !

 

נכון להיום כל אחד טוען שיש לו 148 כ"ס בגלגל.... ( איך לא , פילטר ,ווסת , אגזוז , צ'יפ , ממיר , ג'אנט 17" , ומדבקה של....... "נייק" )

 

אם זה האוטו שהיה של חבר שלי ( ירוק בקבוק מטאלי , אחד ממיליונים...... בארץ ) אז.... ( בלי להעליב.... ) רמת הנהיגה שלך.... זה לא זה.... או שהרסו את האוטו ! ( אני נותן לך אפשרות להתגונן.... :wink: )

 

מניסיון על הרכב ההוא : י----ש___________ ה---ב------ד----ל______ג-----ד-----ו-----ל_________ !!!!!!!!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב.

1

הקליאוהירוקה עדיין של רובי ועדיין נוסעת חזק מאוד.

2

יש קליאו 16V בישראל. היא צהובה והיתה במקור RSI. נוסעת ממש יפה.

3

פורטינג לא ייתן בRSI 150 כ"ס אפילו אם יעשו אותו עם מקדח "קונגו" - אבל מכיוון שהמנוע כ"כ מוגבל - בהחלט ניתן לראות 125 כ"ס שעם פילטר,צ'יפ ואגזוז מהסעפת יצמחו ל130.

4

אני מכיר 2 בעליע קליאו שלהערכתי ראו 125-130 כ"ס לאחר עבודת פורטינג טובה.

5

תקפיד לעשות באותה היזדמנות טיימינג ולא להשתמש ברצועה ובמותחנים המקוריים.

6 יש שאלות?

067

537967

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר , בהיא שהיתה של חבר שלי.....

 

יש פורטינג יחסי דחיסה שונים....

 

ציפ' מיוחד שפרילינג בנה...

 

סעפות...

 

צנרת..... דוד....

 

פילטר , ווסת... ( מן הסתם... )

 

ועוד כמה דברים שכבר שכחתי...

 

נראה לי שהם נתנו "קצת" יותר סוסים.... אגב , הכוח הגיע רק בטורים הגבוהים ( מאוד )

 

אגב , הציעו לו מנוע 16V , הדפוק לא הסכים !

 

זהו , בערך... אולי קצת פחות ממאה חמישים אבל בטוח לא 125....... היית אומר 140 , הייתי אומר : "וואלה אולי..."

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...