Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע בוודאות מהו לחץ האויר לקרניבל בנזין 2001?

בספר היצרן כתוב 26 לקדמיים וגם לאחוריים (נשמע מעט, לא) אילו 35 לחליפי.

הייתי בכיוון פרונט ועוד בטרם הבדיקה ניפחו לי ל 35, שאלתי מדוע ואמרו שהיה חסר אויר.

בסוף הבדיקה התייעצתי ונאמר לי שרכב כזה לא סביר שלחץ האויר שלו יהיה מתחת ל 32.

שאלה נוספת - במידה ואכן הוראות היצרן מציינות לחץ של 26, כדאי לי לנסוע עם לחץ שונה, נניח 32

גודל הצמיג הינו: 215X65XR15

 

תודה, אורן.

פורסם

אצלי כתוב על הדלת 35 פיאס אי.

אם אתה מגיע לתחנה אחרי כמה ק"מ נפח 37 זה מה שאני עושה כבר הרבה זמן.

אם אתה רוצה רכב רך נפח 32 .(המלצת הפנצ'ר מעכר שלי )

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בהחלט נשמע מעט מידי לחץ אויר,שלא לדבר על זה שהרכב כבד יותר מרכב משפחתי סטנדרטי.

בכל מקרה לדעתי תמיד עדיף שיהיו כמה יחידות אויר "עודפות" מאשר חסרות,שומר על הצמיג,צריכת הדלק ואחיזת כביש.

פורסם

זה הספר של היצרן או ספר שנתנו לך ?

מוזר שאצלי כתוב 35 PSI בכל הגלגלים בשני הספרים -גם בעברית וגם באנגלית.

אגב- שלי זה קרניבל דיזל למרות שאין קשר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מצטער שאני מתעלק על השירשור אבל אם כבר יש שירשור פה ובגלל שלא קיבלתי תשובה חד משמעית בפורום אחזקה אני אשאל כאן ברשותכם.

 

קניתי צמיגים חדשים לרכב ועליתי מ14 אינצ' ל16, אני אמור לנפח את אותו psi שהיה בצמיגים הקודמים?

 

ד"א הצמיגים למקרה שזה משנה michelin pilot exalto pe2 84v 195/45/16 וכתוב עליהם max 50 psi.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

הרגע חזרתי מהפנצ'רייה, אחד העובדים שם אמר לי למלא 32 psi וזה אותו לחץ שהיה לי במידה הקודמת.

על הצמיג כתוב max 50 psi נשמע לי קצת הזוי וברשת לא מצאתי משהו שיכול לעזור.

אין לי מושג איזה לחץ למלא בהם ביחס למידה ולרכב.

איך אני יכול לברר את זה?

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

גם לי אמרו בפנצריה לנפח 32 וכשהראתי להם שעל הדלת כתוב 35 הם אמרו שזה אם הרכב עמוס ואם אתה רוצה רכב קשיח.

כמובן שזה תירוצים לזה שהם לא ידעו...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הנתון שמופיע בספר היצרן (בתרגום לעברית) הינו 26 PSI - תחזוקה פרק 36-7, ככתוב:

...לחץ האויר בצמיגים האחוריים והקדמיים צריך להיות PSI 26

(KPA 180) הצמיג הלחופי הרגיל צריך להיות ב 35 PSI

(KPA 240).

בנוסף בהערות כתוב כי לחץ האויר בצמיגים חמים בדרך כלל יותר ב 6-4 PSI

(KPA 28-41)...

גם בפרק 3-8 בעמוד המפרטים כתוב: מידת צמיג P215X65XR15 לחץ אויר 26 PSI.

זה ספר נהג מקורי של קיה, אין מס' מהדורה...

 

אבל אני אתיישר לפי דעת הרוב ואעלה ל35.

מעניין אם וכמה זה ישפר עבורי את תצרוכת הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...