זו הנקודה זה לא נשמע כמו פירגון מקצועי ועיניני אלא כמו סגידה ילדותית!!
האם יכול להיות שמגיע קצת קרדיט גם לנהג??האם יכול להיות שהבחור כישרוני ו"תותח ומס 1"??או שבאמת כל הפרגון מגיע למדריך בלבד.ומה קשור "ראש בראש" אנשים מביעים את דעתם בדיוק כמו שאתה מביע את דעתך.
לגבי המים-אם אכן כמות המים האדירה שנשפכה בסרטון הם מי שתייה והדבר עלה בעבר ולא תוקן בזמן ששאר מדינת ישראל חוסכת כל טיפה, צריך לפנות לממונים על המדריך ואם הממונים ממשיכים בשלהם, צריך לפנות לרשויות המים!!.
זה לא הגיוני ל"פרגן" ולסגוד לאדם ששופך מים בכמויות אדירות בלי התחשבות במצב המדינה(מדריך תותח ככל שיהיה), בשביל ללמוד איך להחליק עם רכב,זו חוצפה שלא משתמעת לשתי פנים.