Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

יש לי בעיה במצובישי לנסר אוטומטית אשמח לשמוע את דעתכם:

היום עליתי לירושלים מת"א, ובאמצע העליות ראיתי שהטרמומטר נמצא על הקצה העליון (באדום),

כיביתי את הרכב והזמנתי גרר.

בינתיים ראיתי שלא חסר שמן או מים במיכל.

כשהגרר הגיע פתחנו בזהירות את הפקק של הרדיאטור שהיה רותח, והוספנו מים ישרות פנימה,

שפכתי פנימי איזה שלושת רבעי ג'ריקן וראיתי שהמחוג טרמומטר יורד לאמצע (מצב תקין).

כשהתחלתי לנסוע, שוב עלה החום למצב מסוכן.

המכונאי של הגרר פתח שוב את הפקק של הרדיאטור ו"נתן גז" פתאום התחילו לצאת אדים ומים התחילו להשפריץ.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה: משאבת מים או סתימה ברדיאטור, או ח"ח משהו במנוע (פקונג ראש אולי?)

 

תודה

 

נ.ב. המאוורים של הרדיאטור עובדים ונכבים תקין.

פורסם

לאחר נסיעה ברכב במצב שהוא דומם, תגע ברדיאטור באיזורים שונים. אם יהיו איזורים ברדיאטור קרים ביחס לאיזורים אחרים סימן שהרדיאטור סתום.

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום !

ת'קא את כללי הפורום, וציין להבא את שנת היצור של הרכב.

חשדי הןא בתרמוסטט תפוס במצב סגור, ובנוסף בצע את הבדיקה, שיעץ לך הבחור מעלי.

בנוסף החלף מכסה רדיאטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הייתה לי אותה הבעיה, רדיאטור סתום, תיגש למכון רדיאטורים שינסו לבצע ניקויי רדיאטור אם אפשר עוד להציל אותו.

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם

מה בנוגע למשאבת מים.

הרדיאטור היה יחסית ריק, הצלחתי להכניס שלושת רבעי ג'ריקן ישירות לתוכו...

לדעתך, יכול להיות שהיא הבעיה?

 

נ.ב. מדובר במצובישי 95 אוטומטית

 

תודה רבה.

 

שלום רב וברוך בואך לפורום !

ת'קא את כללי הפורום, וציין להבא את שנת היצור של הרכב.

חשדי הןא בתרמוסטט תפוס במצב סגור, ובנוסף בצע את הבדיקה, שיעץ לך הבחור מעלי.

בנוסף החלף מכסה רדיאטור.

בברכה

צביקה

פורסם

אני מהמר על טרמוסטט תקוע.

 

רדיאטור לא נסתם ברגע לכן יש בד"כ תופעה מתמשכת של התחממות.

 

טרמטסטט נתקע ולא נפתח בשניה, ואז יש את תופעת ההתחממות הפתאומית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אני מהמר על טרמוסטט תקוע.

 

רדיאטור לא נסתם ברגע לכן יש בד"כ תופעה מתמשכת של התחממות.

 

טרמטסטט נתקע ולא נפתח בשניה, ואז יש את תופעת ההתחממות הפתאומית.

 

תתפלא כמה אנשים נוסעים עם רדיאטור סתום חלקית ואפילו לא יודעים על כך ומגלים את זה דווקא בדרך לירושלים.

פורסם
אני מהמר על טרמוסטט תקוע.

 

רדיאטור לא נסתם ברגע ,לכן יש בד"כ תופעה מתמשכת של התחממות.

 

טרמטסטט נתקע ולא נפתח בשניה, ואז יש את תופעת ההתחממות הפתאומית.

 

מסכים בהחלט עם ישה !

ומוסיף יש לבדוק את תקינות מכסה הרדיאטור ולהחליפו במידת הצורך.

כן יש לבדוק האם לא חסרה הצינורת במכסה מיכל העבוי, שתפקידה לינוק מי קירור מתחתית מיכל העבוי.

יש בהזדמות לבדוק אובדן מי קירור, בעזרת מכשיר יעודי המורכב על הרדיאטור, במעכון רדיאטורים, או במוסך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...