Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

 

לאחרונה רכשנו ג'טה חדשה. הרכב הגיע עם רדיו דיסק מובנה, ו-4 רמקולים (2 בדלתות קדמיות, ו-2 נוספים קטנים

ב"משולש" של הדלתות הנ"ל, אאל"ט).

 

שאלותיי הינן :

א. היכן ניתן להתקין רמקולים מאחור ?

ב. האם ישנן "הכנות" של חווט שהרכב מגיע איתן?

(שמתי לב שבדלתות האחוריות, יש מעין "גריל". האם שם המיקום? ואם כן, איך מפרקים?).

 

תודה מראש על תשומת הלב.

(עריכה-כמובן, מדובר על מיקום לרמקולים אחוריים, ולא כפי שרשום בכותרת)

alfa 156 2.5.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך מפרקים? לאט ובזהירות חבר אבל לעינינונ אנו עם להשקיע קצת כסף פרק את הקדמיים שלך תרכיב אותם בדלתות האחורייות :idea:ולקדימה תיקנה קומפוננט טוב עם אתה נישאר אם הרדיו שברכב אז קומפוננט טוב ולא חזק במיוחד שלא תיכנס לבעיות דיסטרושיין שתדע בפולקסווגן יש אקוסטיקה פצצה ואתה תהנה גם אם הרמקוליים כולם בדלתות .טוב חבר תצליח :roll:

פורסם

תודה על התשובה!

עם הפירוק אני אסתדר כבר, אני מניח (הכוונה - לבד).

שמתי לב (רוב הזמן אשתי נוהגת ברכב) שלרדיו המובנה יש רק כוון באלאנס, ואין פיידר.

האם יש בכלל אפשרות לחבר לרדיו זה עוד זוג רמקולים מאחור ?

בנוסף - האם הרכב מגיע עם חווט / הכנה לרמקולים בדלתות האחוריות?

איזה סוג קומפוננט אתה/אתם ממליצים (אני מעוניין לשמוע טוב, אבל לא להשתגע עם מחירים יקרים...), וטווח מחירים ?

 

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

תעביר את הרמקולים המקוריים לדלתות האחוריות, מקדימה תשים איזה מורל פולס או טמפו ותהנה.:-D

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני מצטרף לשאלה אם יש הכנה של חיוט בדלתות האחוריות.

אני אמור לקבל שבוע הבא ג'טה חדשה מליסינג.

בכוונתי להחליף את הHU ואת הרמקולים. איזה גודל רמקולים יתאימו לדלתות?

נהג ותיק

פורסם

HU מובנה היה קצת יותר בעייתי להחליף, צריך מתאם.

מאחורה כמו מקדימה יש מקום לסט 6.5.

מה התקציב שלך?

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

הדגם החדש בליסינג מגיע ללא רדיו מובנה אלא כזה שהיבואן מתקין, כך שממש אין בעייה להחליף אותו.

אני שוקל לקנות קלריון 586 כדי שתהייה תמיכה מובנית באייפוד.

רמקולים אני מחפש סט קומפוננט שלא דורש הגברה לדלתות הקידמיות. לאחורה יש לי סט של פיוניר שיעברו מהרכב הנוכחי.

נהג ותיק

פורסם

מ3 הסטים שהוזכרו בתגובה האחרונה, לאיזה מהם יש בס יותר דומיננטי?

יתכן שבדלתות האחוריות גם אתקין סט חדש. האם כדאי ללכת על אותה תוצרת כמו בדלתות הקידמיות?

או שאין לזה חשיבות?

נהג ותיק

פורסם

אין חיווט מוכן בדלתות האחוריות

 

יש לי גולף 08 אותה הבעיה וצריך לבנות פינים לקונקטור של החיבור לHU

 

ויש אפשרות לחבר רמקולים אחוריים

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם

כפי ששמעתי יש גם צורך לבנות הגבהה מסויימת לרמקולים בדלתות האחוריות כדי

שלא תהייה הפרעה לתנועת החלון. האם זה נכון??

נהג ותיק

פורסם

משלושת הסטים שהוזכרו פה למעלה, הCW הם עם נצילות הכי גבוהה.

מה האופי של הרמקולים האלה? איך הם יחסית לסט של בוסטון דגם S60 ?

נהג ותיק

פורסם
מ3 הסטים שהוזכרו בתגובה האחרונה, לאיזה מהם יש בס יותר דומיננטי?

יתכן שבדלתות האחוריות גם אתקין סט חדש. האם כדאי ללכת על אותה תוצרת כמו בדלתות הקידמיות?

או שאין לזה חשיבות?

 

 

יש לי גטה 2008

יש בדלתות האחוריות רמקולים .

פורסם

הדגם שהובא ב2009 עבור ציי רכב מאובזר פחות מהדגם של 2008.

כנראה שהרמקולים מאחור היו בין הקורבנות.

מישהו יודע האם יש אפשרות להתקין בג'טה רמקולים 6X9 על המגש האחורי?

נהג ותיק


×
×
  • תוכן חדש...