Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,

אחרי הרבה חיפושים בפורום הבנתי שלמערכת מובנת אין יציאה של RCA, אלא צריך מנחת שהוא הופך חיווט של אחד מהרמקולים לכבל RCA.

מנחת שראיתי באחד מהנושאים זה גנסיס שהמליצו לו עליו:

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1678

אשמח לקבלת מידע על עוד מנחתים טובים או שזה מספיק טוב?

זה פשוט להתקין או שכדאי ללכת למישהו מקצועי?

 

ועל הדרך רציתי לקבל קצת עצות..

יש לי מגבר של mac audio 1500W

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=Z4200&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=HE

זוג רמקולים של קנווד 500W 90RMS כל אחד, 6X9.

וסאב של פיוניר 1200W 450RMS בעל סליל כפול.

השאלה היא ככה, אם כדאי להרכיב את הכל ככה ולהשאיר 4 רמקולים עובדים ללא מגבר (אם זה אפשרי ביחד עדיין לא הבנתי כ"כ את המנחת..)

ובנוסף להרכיב את המגבר רמקולים וסאב?

או שכדאי להרכיב פשוט את המגבר ועליו אני ירכיב זוג קומפוננט חדש שאני יקנה (מורל לפי דעתי)

ואת הזוג של ה 6X9 שיש לי ולקנות בנוסף מגבר בשביל הסאב?

זה ילך ככה - 2 מגברים, קומפוננט, רמקולים 6X9, וסאב.

יענו צריך לקנות עוד מגבר וקומפוננט.

 

תודה מראש לכל העוזרים,

חג שמח,

אריאל.

פורסם

אם כבר החלטת לקנות מנחת איכותי, אז למה מגבר כזה נחות?

אולי תשקיע קצת יותר?

מה התקציב שלך?

למכירה מסך Dell 2007WFP, למעוניינים בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...