Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה זה לא התייחסות רצינית לנושא הדרך ל 5 שח לליטר מאוד קצרה ואתם תראו.

עוד מעט נתדלק מיכל מלא בתשלומים ואז נגיע למצב שהוצאות הדלק יהו גדולות מהוצאות המחייה בושה של מדינה.

 

5 ש"ח ??? ומה נגיד אנחנו שממלאים 98/99 ????

 

בכלל, מישהו יודע בכמה יעלה מחיר ה-98/99 ? אף פעם לא מפרסמים את זה משום מה...

 

ינון.

 

 

שששששששששששששששששש.... שקט!

 

אל תהרוס לי את האשליה שהמחירים אף פעם לא עולים ב- 99/98!

Finger's gonna kill me.

פורסם
מעלים את הדלק כדי להגדיל את מכסה הנסיעות לחול.

 

אם זה היה באירופה כולם בלי יוצא מן הכלל היו יוצאים לחסום כבישים

 

 

באירופה זה לא קורה. הם כבר בחו"ל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
חברה זה לא התייחסות רצינית לנושא הדרך ל 5 שח לליטר מאוד קצרה ואתם תראו.

עוד מעט נתדלק מיכל מלא בתשלומים ואז נגיע למצב שהוצאות הדלק יהו גדולות מהוצאות המחייה בושה של מדינה.

 

5 ש"ח ??? ומה נגיד אנחנו שממלאים 98/99 ????

 

בכלל, מישהו יודע בכמה יעלה מחיר ה-98/99 ? אף פעם לא מפרסמים את זה משום מה...

 

ינון.

 

 

שששששששששששששששששש.... שקט!

 

אל תהרוס לי את האשליה שהמחירים אף פעם לא עולים ב- 99/98!

 

האמת היא שממש לא מפריע לי עלות הדלק... מהסיבה הפשוטה ש-50% לפחות מהעלות אם לא יותר זה אופי הנהיגה שלנו... אני יכול לשלם בלי להגזים חצי ממה שאני משלם על דלק בשנה אם אני אסע רגוע כל החיים... אבל אני מבחירה נוסע אחרת ומסיים מיכל ב-1 ל-7 במקרה הטוב...

בקיצור, מה הטעם לבכות על התייקרות של כמה שקלים למיכל כאשר החלק הגדול של העלות היא באשמתנו...

 

המחירים של הכל פה גבוה, נכון זה לא צודק... יש מה לעשות אבל זה לא יעשה... יהיה בסדר, אפשר לחיות פה בסדר למרות הכל... ולכל ממלאי ה-95 תחשבו על ממלאי 98/99... שלא רק משלמים יותר לליטר, אלא גם יש להם רכבים שצורכים יותר לקילומטר...

 

ינון, עדיף על לבכות לא ?

פורסם
מכל הדברים בארץ דווקא על זה אתה בוחר להתלונן? :?

 

מתלוננים על הכל... זה רק בין היתר :wink:

 

 

העלייה של המחיר באמת מרגיזה

חבל באמת שאצלנו שביתות לא הולכות חזק

פורסם
אפשר לבכות ... :cry:

 

אבל צריך (!) לעשות משהו ... :idea:

 

אני ממש לא יודע מה ואיך אבל איך שהמדינה שלנו גוזלת מאיתנו איפה שאנחנו לא יכולים להתקומם (מה נלך ברגל) זה ממש כואב ולא צודק, ראו סיגריות !

 

דניאל.

 

דווקא בהעלאת מחירי הסיגריות אני תומך.

בסופו של דבר הסיגריות גורמות לאנשים לחלות יותר ולהוצאות גדולות יותר למדינה , ולתמותה מוקדמת.

 

(לעומת זאת, אני מעודד ירידת מחירי הטבק לנרגילות :wink: )

מכוניות הוא גורם גדול בהרבה לתמותה מאשר סיגריות - תאונות + זיהום אויר.

 

ותחשבו על זה...

 

יוחזרו מחירי הטבק לקדמותם !!! :lol::lol::lol:

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
חברה זה לא התייחסות רצינית לנושא הדרך ל 5 שח לליטר מאוד קצרה ואתם תראו.

עוד מעט נתדלק מיכל מלא בתשלומים ואז נגיע למצב שהוצאות הדלק יהו גדולות מהוצאות המחייה בושה של מדינה.

 

5 ש"ח ??? ומה נגיד אנחנו שממלאים 98/99 ????

 

בכלל, מישהו יודע בכמה יעלה מחיר ה-98/99 ? אף פעם לא מפרסמים את זה משום מה...

 

ינון.

כן הא... היהיהי... באמת שמתי לב שמחירי 98 אף פעם לא מתפרסמים למרות שאני אישית וגם ההורים מתדלקים פעם בשבוע כל אחד ברכבו (3 רכבים סה"כ) טנק מלא של 98 אם לא יוצא אפילו טנק וחצי.

בההה מוזר, מזל שיש פזומט עם הנחות מפה ועד ירושלים... יחי פז! :D

פורסם

זה נכון שמתי שהאמריקאים נתנו בראש לעירקים(לא אישי) מחרי הדלק ירדו??? :?

 

אז מתי שהם יטפלו בעירן וסוריה המחירים ירדו(בעזרת השם)..

פורסם
מעלים את הדלק כדי להגדיל את מכסה הנסיעות לחול.

 

אם זה היה באירופה כולם בלי יוצא מן הכלל היו יוצאים לחסום כבישים

 

 

באירופה זה לא קורה. הם כבר בחו"ל.

 

תתפלא שגם בארופה המחירים גבוהים, לא פחות מאשר בישראל.

 

מה שכן, פה (באוקראינה) הדלק זול מאוד, אבל הוא לא איכותי כמו בישראל או בארופה. ליטר של 95 עולה פה משהו כמו 2 שקלים.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
מה שכן, פה (באוקראינה) הדלק זול מאוד, אבל הוא לא איכותי כמו בישראל או בארופה. ליטר של 95 עולה פה משהו כמו 2 שקלים.

 

אני לא בטוח שאפשר לקרוא לדלק בישראל "איכותי", בטח לא כמו באירופה.

 

אבל זה מעניין בקשר לאוקראינה - אתה טוען שהדלק לא איכותי - איך אתה מזהה? האם הוא עושה בעיות למכוניות היוקרה שמסתובבות בקייב?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה שכן, פה (באוקראינה) הדלק זול מאוד, אבל הוא לא איכותי כמו בישראל או בארופה. ליטר של 95 עולה פה משהו כמו 2 שקלים.

 

אני לא בטוח שאפשר לקרוא לדלק בישראל "איכותי", בטח לא כמו באירופה.

 

אבל זה מעניין בקשר לאוקראינה - אתה טוען שהדלק לא איכותי - איך אתה מזהה? האם הוא עושה בעיות למכוניות היוקרה שמסתובבות בקייב?

 

רוני

 

 

לחלקן-כן. נקח לדוגמא את אחת ממכוניות הפאר הטובות שיש- מרצדס S600. אסור בכלל לתדלק 98 אלא 95, אם אתה מתדלק אותה 98 נגרמת בעיה במערכת הזרקת הדלק במכונית וצריך להחליף אותה. הדבר הזה קרה כבר לחברים שלי, וגם מרצדס אוקראינה ממליצים לבעלי ה-600 לתדלק רק 95, נטול עופרת.

 

מחירים לדוגמא:

 

95- 2.2 גריבן, משהו כמו שקל תשעים.

98- 2.6 גריבן, משהו כמו 2 שקל ועשרים.

דיזל- משהו כמו שקל וקצת.

 

זול-אבל לא אכותי.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

זה שלא רק שמחיריי הדלק עולים גם המנהלים של התחנות עולים לי על העצבים!!!

הם מוהלים את הדלק בנפטא (בנזין אוקטן 70) וזה דופק!

 

לפחות שיגידו הדלק שלנו חרא ולכן אנחנו עושים הנחה.

פורסם
אני חושב פעמיים אם להדליק את האוטו בכלל!!

 

אני מבין ששריפת מכוניות זה דבר שכבר נכנס אצלך לנורמה, אה? :lol:

 

מה הקשר????????????????????????!?!!!?? תסביר לי אני לא מבין!!!

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

×
×
  • תוכן חדש...