Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזרקים נבדקו במכון דיזל ונמצאו תקינים.

פעולת המנוע לא טובה, כפי שזה נשמע בוכנה\שסתום אחד לא עובד.

לפעמים יש קושי בהתנעה.

 

חשמלאי עם סורקים לכל הרכבים אומר לי שחבל לשלם בדיקה,

וכפי שזה נשמע הבעיה במזרק, ומה גם שלא נדלק שום נורה בלוח,

ושהסורק לא יגלה כלום.

האם זה קשור בכלל? אם אין שום התראה הסורק לא יצביע על בעיה כלשהי?

 

בכל אופן מה שהמוסך מתכוון לעשות ביום ראשון זה לפרק את המזרקים ולהחליף במיקום

לראות אם יש הבדל בפעולת מנוע.

וגם הוא אמור לבדוק קומפרסיה. כיצד מתבצעת בדיקת קומפרסיה למנוע?

פורסם

עצות אחיתופל וטיפול לא נכון ולא מקצועי של החשמלאי.

במכוניתך יש מנוע טורבו דיזל (JTDׂ) עם מע' הזרקת סולר "מסילה משותפת" ומחשב האבחון המקורי של פיאט (אגזמינר) מתקשר מצוין עם מחשב המע'.

בנוסף לכך הגישה למזרקי הסולר אינה קלה, במכוניתך והם גם מסונכרנים עם מחשב המע', כך שזה לא נכון להחליף את מיקומם.

לדעתי, עליך דווקא לגשת אל מוסך מורשה פיאט אבל לבדוק שהוא מתמחה ומכיר את הדובלו (לא כולם ממש מתמחים בדיזל).

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם
עצות אחיתופל וטיפול לא נכון ולא מקצועי של החשמלאי.

במכוניתך יש מנוע טורבו דיזל (JTDׂ) עם מע' הזרקת סולר "מסילה משותפת" ומחשב האבחון המקורי של פיאט (אגזמינר) מתקשר מצוין עם מחשב המע'.

בנוסף לכך הגישה למזרקי הסולר אינה קלה, במכוניתך והם גם מסונכרנים עם מחשב המע', כך שזה לא נכון להחליף את מיקומם.

לדעתי, עליך דווקא לגשת אל מוסך מורשה פיאט אבל לבדוק שהוא מתמחה ומכיר את הדובלו (לא כולם ממש מתמחים בדיזל).

בברכת חג שמח - רפי לין :-)

 

מוסך שמשון ביהוד שהמלצת עליו בעבר מתמחה בדובלו?

מה לגבי זה שלא נדלקת מנורה כלשהי? האם גם במקרה כזה מחשב האבחון ימצא בעיה כלשהי?

×
×
  • תוכן חדש...