Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגברים -דעות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי אמר לך שזה בוס אמיתי????

בוס אורגינל זה ככה--bose ותבין את זה נשמה......

זה הבוס שכביכול נקרא דגם אמריקאי, אני הייתי לוקח את הלנזר!

 

תהנה.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
מי אמר לך שזה בוס אמיתי????

בוס אורגינל זה ככה--bose ותבין את זה נשמה......

זה הבוס שכביכול נקרא דגם אמריקאי, אני הייתי לוקח את הלנזר!

 

תהנה.

 

נראה לי שאתה טועה,bose זה חברה אחרת,boss היא החברה האמיתית.

8)
פורסם

אתה יודע הלו מאדאדם אתה צריך להפסיק לקשקש פה בפורום ולכתוב דברים שאתה לא בדקת ויודע וניסית לעבוד איתם ...

 

תעשה חיפוש קצר ברשת ותראה בעצמך

 

http://www.bossaudio.com/

 

http://www.bossaudio.com/products/amplifier_klash.htm אה אחי תראה איזה קטע סדרה שלמה :?

 

יובל ...

פורסם

זה 2 חברות שונות!!!!

כל מי שתשאל יגיד לך שbose זו החברה החזקה והאמיתית!!!! לעומתה boss זו סתם חברה שהנתונים שלה שקריים וסתמיים!

 

אמנם כל אחת חברה בפני עצמה!!!!!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

BOSE ו BOSS הם שתי חברות שונות!!!

ושניהם טובים ואיכותיים!

BOSE- יותר לבית

BOSS (האורגינל)- לרכב ותאמין לי שיש להם דברים טובים ואיכותיים...

פורסם

כמו שכל פעם אתם (חברי הפורום) אומרים למשתמשים מסוימים שחברת קליפורניה בום היא סתם חברה --ומקניטים אחד את השני ככה אני אומר--בשביל לדעת מה איכותי צריך לשמוע!

 

 

ואני שמעתי את שתי החברות!

זה ידוע שחברת בוס המקורית הראשונה והטובה היא חברת bose

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
כמו שכל פעם אתם (חברי הפורום) אומרים למשתמשים מסוימים שחברת קליפורניה בום היא סתם חברה --ומקניטים אחד את השני ככה אני אומר--בשביל לדעת מה איכותי צריך לשמוע!

 

 

ואני שמעתי את שתי החברות!

זה ידוע שחברת בוס המקורית הראשונה והטובה היא חברת bose

 

אתה צודק... אני לא יודע מה החברה פה מבלבלים את המוח אבל זה ברור וידוע שBOSE

זה החברה הטובה המוכרת שמייצרת מוצרי איכות

לעומת BOSS שמנצלים את זה שהשם שלהם נשמע אותו דבר כמו החברה האמיתית ומוכרים זבל של ציוד

למה? ככה!

פורסם

BOSE וBOSS הן שתי חברות שונות (הראשון מבוטא בוז והשני בוס). BOSE היא חברה של סטריאו ביתי שניתן גם למצוא מערכות שלה שבאות אורגינלי ברכבים מסויימים. החברה הזו ידועה בשיווק חזק וטוב אבל באיכות פחות טובה. יש ברחבי האינטרנט FAQ שונים על BOSE ועל ה"איכות" שלה.

 

BOSS היא חברה של סטריאו לרכב, על טיב החברה כבר דובר פעמים רבות בפורום. הם בערך ברמה של לנזר. למרות זאת יש בארץ חיקוי למגבר שלהם.

פורסם

אמרו לך כולם! לנזר בכל הכוח!

כמובן שעדיף רוקפורד אבל עקב התקציב............. :lol:

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
אמרו לך כולם! לנזר בכל הכוח!

כמובן שעדיף רוקפורד אבל עקב התקציב............. :lol:

 

טוב...

 

עוד אנשים בבקשה מה אתם חושבים?? :oops:

 

* עוד הודעה מקפיצה שלך נמחקה. הוסבר לך כבר בנושא בעבר. להבא לאחר שתקפיץ ת'רד כשעברו פחות משעתיים (כמו במקרה הזה) ובמיוחד כשהוא השלישי בפורום הוא פשוט ינעל.

פורסם

תגיד הלו מאדם אתה ניסתה את המגברים של לאנזר לאומת מגברים אחרי ? ...

שמעת פעם מגברים אחרים לעומת לאנזר שאתה אומר שבמחיר הזה שווה לו לקנות רק לאנזר

או רוקפורד עם יש לו תקציב יותר גבוה ???

 

חבל שאנשים מביע דעה לפי שם ( מותג ) ומתעים אחרים ולא מקשיבים לאנשים שניסו ועובדים עם חברות כאלה ואחרות ...

 

יובל

×
×
  • תוכן חדש...