Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סטרטר - נראה שאין אספקת סולר

לעיתים רחוקות (בערך פעם בשבועיים) אחרי הכנסת הקוד (כנראה של האימובילייזר ) יש סטרטר אך אין התנעה

 

יש לציין שהבעיות התחילו לאחר החלפת מצבר

יש למישהו רעיון -מה לבדוק ?

תודה מראש לעוזרים

פורסם

הדבר הראשון שיש לבדוק האם המצבר מספיק חזק, כשאני קניתי את הקסארה שלי היה בה מצבר 55AH/350A שרק אחרי שהוחלף לדגם הנכון 74AH/680A היא התחילה להניע בלי בעיה. דגמי הדיזל חייבים מצבר חזק יותר מדגמי הבנזין בגלל מצתי הלהט. שני דברים נוספים לבדוק, משיכת אויר למערכת הסולר ואת מצתי הלהט, יכול להיות שחלקם או כולם סיימו את חייהם המועילים.

פורסם

איך בודקים את מצתי הלהט - ולמה זה קשור למצבר ? הרי הסטרטר מסובב את המנוע בלי שום בעיה ??

פורסם

אם הבעיה קיימת רק לעיתים רחוקות, זה לא מצתי להט, וכנראה גם לא המצבר.

 

סביר להניח, שזה משהו, שקשור למערכת מיגון (אימובילייזר/קודנית)

 

 

פורסם

אם זה לא קורה בבוקר כשקר אז הבעיה היא לא מצתי להט.

אויר במערכת אפשר לבדוק במוסך או אם יש לך מנוע HDI אז יש צינורית שקופה לפני פילטר הסולר במנוע שניתן לראות בה בועות.

לפני משאבת הסולר יש פומפה במנוע תנסה לפמפם אותה עד שהיא מתקשה ותראה אם אז יותר קל להניע, אם כן יש בעיה בשמאבת הסולר. אם היא לא מתקשה סימן שיש אויר במערכת.

פורסם
יש סטרטר - נראה שאין אספקת סולר

לעיתים רחוקות (בערך פעם בשבועיים) אחרי הכנסת הקוד (כנראה של האימובילייזר ) יש סטרטר אך אין התנעה

 

יש לציין שהבעיות התחילו לאחר החלפת מצבר

יש למישהו רעיון -מה לבדוק ?

תודה מראש לעוזרים

הריליי התנעה נמצא בעייתי והוחלף - אך לצערי אחרי מספר ימים הבעיה שוב חוזרת על עצמה

למישהו יש רעיון נוסף מניסיון

האם צריך לפנות לחשמלאי או למוסך ?

תודה מראש למייעצים ועוזרים 8)

פורסם

אמור להיות על הרדיאטור בחלקו האחורי עליון או על בית הטרמוסטט, אם תגיד איזה מנוע בדיוק יש לך אני אוכל לבדוק בהיינס הערב.

פורסם

ביצעתי מספר בדיקות בסיסיות וגיליתי דבר מעניין מאוד.....

כאשר אני מנתק את הפלוס של המצבר לבערך דקה או שניים -מחזיר אותו והכל מניע כמו שצריך ?

האים זה מעיד על בעיית מחשב ( כי בעצם ביצעתי ריסט למחשב?)

תודה לכם וחג שמח לכולם

פורסם

הייתה לי אותה בעיה וגם אצלי הצלחתי להתניע אחרי ניתוק המצבר.

הבעיה שהפתרון הזה לאחר מספר פעמים הפסיק לעבוד והייתי צריך להחליף את הסטרטר.

בכל מקרה תיצור קשר עם המוסך שהפניתי אותך אולי הוא יכול להסביר יותר טוב את הבעיה

 

חג שמח

×
×
  • תוכן חדש...