Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנורת הפלורסנט בגודל של מטר ועשרה לא עובדת..

 

החלפתי מנורה וזה עדיין לא עובד..

 

מה כבר יכולה להיות הבעיה???

פורסם

יש להן סטרטר, דבר שנראה מלמטה כמו עיגול, די קטן, בגובה של 5 ס"מ בערך. תנסה אולי לקחת סטרטר מאחר אחר שעובד ולהחליף.

 

גיא.

פורסם

וואלה אני ניסיתי..

 

מה זה כבר יכול להיות??

 

אולי הדבר הדיי כבד שנימצא בתוך המיתקן שמחזיק את הפלורסנט?

פורסם

לא אמור להיות שום דבר בתוך המתקן הזה

אלה רק כמה חוטי חשמל ואולי משקולת

בכול מקרה תבדוק את החיבורים , את הסטרטר, ואולי איזה פיוז נשרף(קשה להאמין- אם יש בכלל שם פיוז)

לא משנה איזה מכונית

לא משנה איזה מנוע

העיקר שהכול יפני

פורסם
לא אמור להיות שום דבר בתוך המתקן הזה

אלה רק כמה חוטי חשמל ואולי משקולת

בכול מקרה תבדוק את החיבורים , את הסטרטר, ואולי איזה פיוז נשרף(קשה להאמין- אם יש בכלל שם פיוז)

 

הדבר הכבד הזה נקרא צ'וק, או שנאי.

סדר בדיקה :

1. וודא שהנורה יושבת במקום. בנורת ניאון (פלורסצנט) יש שני מגעים בכל צד - הם חייבים לשבת בתוך בית המנורה , נסה לסובב את הנורה בתוך הבית ב-90 מעלות.

2. נסה להחליף נורה.

3. סטרטר - לפני שאתה מחליף , נסה להוציא אותו מהמקום , וחבר את הנורה. אמורים להיות לך הבהובים אך הנורה לא תידלק קרוב לוודאי (לעיתים היא נדלקת , נדיר).

4. הצעדים הבאים הם רק בתנאי שאתה מבין מספיק בחשמל - אם לא קרא לחשמלאי מוסמך:

בדוק שמגיע מתח אל הנורה , השנאי וכו'. אם מגיע מתח לשנאי וממנו לא יוצא ,הח' שנאי . ולא , יש לבדוק למה לא מגיע מתח (נתק ,מפסק דפוק וכו' ).

שים לב , אל תתעסק עם החשמל אם אתה לא מבין בזה. לא צריך להסביר כמה זה מסוכן (ואם כן , שוב ,אל תתעסק , זה מסוכן) :idea:

פורסם
לא אמור להיות שום דבר בתוך המתקן הזה

אלה רק כמה חוטי חשמל ואולי משקולת

בכול מקרה תבדוק את החיבורים , את הסטרטר, ואולי איזה פיוז נשרף(קשה להאמין- אם יש בכלל שם פיוז)

 

לא נותנים עצות אם לא מבינים , בטח לא בנושא כזה, שעלול לסכן חיים :!::evil:

פורסם

חחח פיוז שרוף :lol::lol::lol:

 

שניה זה אמור להפחיד אותי שבדיחה כזאת מצחיקה אותי?

 

זה כמו שאני יצחק אם משהי תגיד שאין חשמל באסלה ולכן המים לא יורדים...

 

בן 18 וכבר עובד חריץ (שרברבים חשמלאיים שיפוצניקים וכד')

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

דרך אגב אם באמת הצ'וק נשרף (הדבר הכבד הזה) הייתי מחליף פשוט לבית נורה חדשה זה יותר זול...

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
דרך אגב אם באמת הצ'וק נשרף (הדבר הכבד הזה) הייתי מחליף פשוט לבית נורה חדשה זה יותר זול...

 

30 ש"ח צ'וק. לא יותר זול. :?

אם צריך חשמלאי אז כנראה העסק לא כלכלי.

×
×
  • תוכן חדש...