Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

אם זה חשוב אז מדובר בקומפוננט דוטק אוביישן. הקרוסים יותקנו בתא מטען כך שאני מריץ 4 זוגות כבלים.

 

האם עובי הכבלים משחק תפקיד קריטי כאן? ומה עדיף ונוח - כבל 12G או 16G ?

 

 

תודה

פורסם

תמיד עדיף כבלים עבים, אבל לא צריך להגזים.

 

תעביר כבלי 2.5מ"מ, שזה 12G ותסגור את העניין על כל סט שלא תשים.

 

ההבדל בנוחות בין 2.5מ"מ ל1.5מ"מ הוא שולי.

 

כבלים של 12G זה מספיק לכל הדעות ומהווה תשתית ראויה לכל סט שלא יבוא.

under construction..

פורסם
תמיד עדיף כבלים עבים, אבל לא צריך להגזים.

 

תעביר כבלי 2.5מ"מ, שזה 12G ותסגור את העניין על כל סט שלא תשים.

 

ההבדל בנוחות בין 2.5מ"מ ל1.5מ"מ הוא שולי.

 

כבלים של 12G זה מספיק לכל הדעות ומהווה תשתית ראויה לכל סט שלא יבוא.

 

היום ראיתי כבלים של 12G , וזה עבה מאד! ולהכניס 2 זוגות כאלה אל תוך הדלת לא נראה לי נוח/קל.

 

12G בד"כ שמים לסאב ולא לרמקולים , לא?

פורסם

"אין כבל רמקול שלא נכנס בדלת, יש מתקין שלא נחתך מספיק".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

משנה בהחלט בזמן שBOSS יתנו לך 30 ציפוי מסביב ואולי 16G של מתכת לא מזוהה אצל סטינגר תדע שלא משנה הציפוי תמיד הכבל עצמו בעובי המוצהר ומנחושת טובה ןמעלה.

משפט נכון איתמר.

פורסם
תמיד עדיף כבלים עבים, אבל לא צריך להגזים.

 

תעביר כבלי 2.5מ"מ, שזה 12G ותסגור את העניין על כל סט שלא תשים.

 

ההבדל בנוחות בין 2.5מ"מ ל1.5מ"מ הוא שולי.

 

כבלים של 12G זה מספיק לכל הדעות ומהווה תשתית ראויה לכל סט שלא יבוא.

2.5 מ"מ יוצא 10 גייג'.

2 מ"מ זה 12 גייג'.

:wink:

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

רבותיי, כבלים של בוס , או כל מותג בינוני כזה או אחר- זה בכלל לא כבלי נחושת אלא CCA (אלומיניום עם ציפוי נחושת).

 

לקחת כבלים מחברה מוכרת ולסגור עניין.

לא צריך להתפרע עם כבלים יקרים סתם, רק לוודא שמדובר על כבל נחושת ושהעובי הוא באמת מה שכתוב עליו.

 

עם הבוס הוא 12G אמיתי, אני צנצנת.

under construction..

פורסם
שאלה קשורה: השחלת/העברת כבלי הרמקולים עדיף ליד כבל ה RCA ? יש בהם "מתח" חזק זה לא יפריע לאות ב RCA מבחינת רעשים ?

 

??

 

האם קיידנס היא חברה בינונית? או שהיא נתפשת כמו סטינגר?

פורסם

במקום לשלם על מותגי שקר סינים כלשהם, סע לאומגה אודיו בחולון ורכוש לעצמך כבל 2.5 מ"מ איכותי בפחות מ 10 ש"ח למטר.

אם אתה לא מאיזור המרכז, תוכל למצוא כבלים כאלה בכל חנות סטריאו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...