Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

כזכור (או שלא..) ממש בסיום עונת המרוצים הישראלית של 2008 הוכרזה קטגוריה חדשה - GT/WRX קטגורית מכוניות כפולות הנעה ומוגדשות בעלות מנוע 2 ליטר אבל בהגבלת שיפורים ממשית לעומת מכוניות קבוצה-N שמתחרות באליפות .

 

בימים האחרונים החלה בנייה של מכונית נוספת לקטגוריה הזו. המכונית הינה סובארו אימפרזה B3 בבסיסה ואמורה לקחת חלק במירוצי הספרינט והראלי בישראל.

הרכב נבנה בסדנת המרוצים של יובל מלמד, בהרצליה ובמסגרת מעקב אחר הפרוייקט, שיכול לקרוץ לצעירים רבים או למי שרוצה להיכנס לתחום הראלי, לקטגוריה זולה יחסית, אעדכן מדי פעם את ההתקדמות בבנייתה .

 

מקווה שזה יעורר עניין .

צרפתי את תקנון קטגוריית ה-GT/WRX שנכתב/נערך על ידי רון דר, שמתחרה בקטגוריה זו עם האימפרזה הצהובה, למי שלא מכיר...

 

התמונות הראשונות הן של השילדה "ערומה" ועבודות הריתוך לחיזוקה .

 

דובי

b3_1.jpg

b3_2.jpg

b3_3.jpg

b3_4.jpg

b3_5.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קטגוריה זולה יותר מ N4 - כן.

קטגוריה שיכולה למשוך צעירים, לא נראה לי...

 

עלות של רכב כזה תגיע ל 100K ואולי אף מעבר (עם בולמ"ז) וזה די הרבה, בלשון המעטה... שלא לדבר על תחזוקה שותפת של מכלולים בעיתיים.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אם זה כך - זה מחיר מציאה.

ה 106 שלי שמסתיימת בימים אלו מגרדת כבר את המחיר הזה. (אני כבר באיזור ה 50K לפני צמיגים והוצאות אחרונות קטנות).

 

זה נשמע כמו עסקה משתלמת - מעניין איך הרכב מתנהג/נוסע.

אלון

פורסם

אני מניח שנצטרך להמתין בסבלנות .

רוב רובן של מכוניות הסובארו אימפרזה שמתחרות כיום בארץ נבנו על ידי יובל מלמד ואני מניח, שממש כמו שהקודמות הוכיחו את עצמן, כך גם זו תהיה במצב דומה.

 

נמשיך לעקוב

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי,

 

אחרי שיחה עם יובל אני מבקש לדייק את דבריך.

 

סובארו GT מוכנה למרוצים עם מחשב מוטק ובולמי מרוץ (אין התחייבות לסוג/חברה/חדש/משופץ)

 

WRX תעלה קצת יותר

 

B3 תעלה עוד יותר

 

זו עדיין עסקה מעולה, אבל לרכב ישן על כל המשתמע מכך (ספונסרים בעיקר)

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אממ יש לי שאלה קטנה .

 

נניח ואני עכשיו מעוניין להיכנס לתחום הראלי, לאחר מעבר קורס נהיגת ראלי באחד בתי הספר לנהיגה מתקדמת, ועם 70,000 ש"ח ביד, בעצם אני יכול להיכנס לסבב הראלי, ולהתחרות עם רכב כזה, שהוא בבעלותי ?

רכב שאני נוהג אבל עדיין שייך ליובל מלמד ?

 

מה הפרוצדורה בדיוק ?

 

ולידע הכללי, מהו הקטגוריה הכי פשוטה, ומהו התקציב הכי בסיסי/מינימלי שאיתו ניתן להיכנס לתחום הראלי ולהשתתף עם רכב מצוייד לפי החוק ?

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

חוק אין עדיין.

 

אם אתה קונה רכב מיובל מלמד אז הרכב שלך ולא שלו!

 

כרגע אין רשיונות ראלי, האמרגנים מגבילים את המשתתפים החדשים, כל אחד לפי ראות עיניו.

 

בכל מקום התנאים להתחיל להתחרות/להוציא רשיון ראלי אחרים.

 

הקטגוריה הכי זולה גם לרכישה של הרכב וגם להרצה היא 2X4 בסיסית כמו הרכב שלי. לבנות אוטו כזה מ0 יעלה בין 50 ל 60 אלף ש"ח תלויי בכל מיני משתנים.

 

לרכוש מוכן זה קצת יותר זול.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

כשאתם מדברים על המחירים, מה זה כולל בדיוק? רכישת הרכב וציוד הבטיחות? שיפורים? או האם זה כולל גם את העבודה בסדנאות השונות?

 

אם באמת עולה לבנות רכב סובארו GT כ 70,000 ש"ח, הרי המחיר דומה לזה של טרקטורון ספורטיבי...

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

לפי יובל יש התחייבות שהרכב מוכן למרוצים ויעבור ביקורת טכנית.

 

המשמעות של זה היא:

 

בולמ"ז למרוצים (כנראה מחודשים)

כלוב מלא מבולם לבולם

מושבי מרוץ וחגורות מרוץ FIA (כנראה במינימום הניתן משמע מושבי ג'וניור וחגורות 4 נק')

מיגוני גחון.

ג'אנטים לראלי.

צמיגי ראלי.

מערכת קשר פנים

מחשב מוטק

רסטריקטור

ואולי שכחת עוד כמה דברים שצריך ויהיו.

 

הבעיה עם זה שזה סובארו GT, אמנם יובל מוציא רכב פיקס מהסדנא אבל, זה לא יהיה רכב חדש. המנוע כנראה לא חדש גם הגיר והטורבו...

 

עוד בעיה שישנה זה המכלולים הבעיתיים של GT. (גיר ארוך מדי וחלש ועוד כמה חלקים שהם חלשים באופן כללי)

 

בכל מקרה זו עסקה לא רעה בכלל בשביל להכנס לקטגוריה מאוד תחרותית עם רכבים שווים ומתחרים נחמדים.

 

אני לא יודע כמה עולה טרקטורון ספורטיבי ומה עלויות התפעול שלו, אני מניח שבסכום הזה קונים טרקטורון חדש מהחברה ברמה גבוהה מאוד.

 

נדב.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
נדב

 

מבירור שעשיתי והתחייבות של יובל מלמד .

עלות הרכב - 70 אלף ש"ח !!!

הרכב כולל בולמים ןמחשב מנוע - MOTEC

יש אחריות ומחויבות לגבי מעבר של בדיקה טכנית וכו' .

 

 

דובי

70K רק השיפורים?חיזוקים? וכו'?:|

 

אם לא והמחיר כולל הכל אז פרייאר מי שקונה פיאט פנדה:roll:

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

 

הבעיה עם זה שזה סובארו GT, אמנם יובל מוציא רכב פיקס מהסדנא אבל, זה לא יהיה רכב חדש. המנוע כנראה לא חדש גם הגיר והטורבו...

 

עוד בעיה שישנה זה המכלולים הבעיתיים של GT. (גיר ארוך מדי וחלש ועוד כמה חלקים שהם חלשים באופן כללי)

 

בכל מקרה זו עסקה לא רעה בכלל בשביל להכנס לקטגוריה מאוד תחרותית עם רכבים שווים ומתחרים נחמדים.

 

אני לא יודע כמה עולה טרקטורון ספורטיבי ומה עלויות התפעול שלו, אני מניח שבסכום הזה קונים טרקטורון חדש מהחברה ברמה גבוהה מאוד.

 

נדב.

 

נדב, זה מחיר מעולה לרכב ראלי שבקטגוריה נקודה.

יובל יודע לבנות מכוניות וגם אם מדובר ב-GT, אני בטוח שהרכב לא יהיה ברמה ירודה.

בשילוב ההתחייבות למעבר בדיקות טכניות ברמת FIA, זה בכלל אחלה חבילה.

אם כל זה נעשה במסגרת התוכנית למשיכת נהגים צעירים - כל הכבוד.

שיפורים, תיקונים ושיפוצים תמיד יהיה, גם ל-WRX חדשה או 205 ישנה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing


×
×
  • תוכן חדש...