Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עושים בשביל להעביר את הרכב טסט


nathun
שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

יש לי טויוטה סטארלט 92. החודש אני מעביר טסט וזה פעם ראשונה שאני עושה טסט לרכב. אז יש לי כמה שאלות.

 

מה אני צריך לעשות לפני הטסט? (בדיקת בלמים, לשלם בדואר?)

מה בכלל בודקים בטסט?

כדאי ללכת למוסך לפני שיעשה איזו בדיקה כללית?

ושאלה אחרונה איפה עושים את הטסט? אני גר בירושלים.

 

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

קודם כל טסט עוברים במקון שעושה טסטים, תשאל את חבריך והם בטוח ימליצו לך על אחד כזה . אתה יכול ללכת לכל מכון ,אבל תדעה שאם אתה לא תעבור, תצטרך לחזור לאותו המכון לטסט חוזר.

הבדיקה היא בטיחותית בלבד , ולכן לא יבדקו האם המזגן תקין או לא . אם ידוע לך על ליקוי בטיחותי כדאי לסדר אותו לפני הגישה

למכון רישוי, לדוגמא אם הצמיגים גמורים או יבשים כדאי ורצוי בישבילך להחליף אותם.

אם יש לך מכונאי שאתה מכיר אישית או דרך חבר תיגש אליו לפחות בישביל הפעם הראשונה , בכדי לקבל חוות דעת כללית על מצבו

של הרכב.

אל תלך למוסך ותגיד "אני לפני טסט בפעם הראשונה , מה צריך לעשות" כי זה יעלה לך לפחות 600 ש"ח.

את הרשיון שקיבלת תלך לשלם בדואר לפני ולא אחרי , הבדיקה עולה עד 100 ש"ח .

בדיקת זיהום אוויר אתה לא תעשה כי הרכב ישן (מתחת ל שנת 95 ) זה כבר יחסוך לך הרבה כסף מיותר.

ודבר הכי חשוב , גם אם יש בעיה תתיחס לזה בקלות, בסוף מדובר בחייך . אל תלך למוסך הקרוב ביותר בגלל הלחץ, קח את הזמן ותבדוק מחירים והמלצות בכמה מוסכים.

תתחדש ותהנה,רכשת רכב טוב.

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן תוכל לקרוא על מה שבודקים בטסט.

אני בגישה של קודם לגשת לטסט, במידה ויש בעיות לתקן אותם ולחזור לטסט חוזר.

זה לא כולל צמיגים ואורות (שני הדברים האלה כן כדאי לסדר לפני הטסט).

 

אתה צריך אישור בלמים (כל מוסך מורשה משרד התחבורה יכול לבדוק את הבלמים ולתת אישור).

תשלם בדואר את אגרת הרישוי, תיגש למכון בדיקות עם תעודה מזהה שלך (אם אינך בעל הרכב צריך יפוי כח) וביטוח חובה בתוקף + אישור בלמים.

בהצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שכל הליקויים שיתגלו בטסט אתה חייב לתקן במוסך עם קבלות ולקחת מהמוסך אישור על התיקון ליקויים בשביל מכון הטסטים (רק אותו המכון שניגשת אליו בפעם הראשונה).

טסט חוזר עולה 17-20 ש"ח

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רישוי חוזר - 19 ש"ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת זיהום אוויר אתה לא תעשה כי הרכב ישן (מתחת ל שנת 95 ) זה כבר יחסוך לך הרבה כסף מיותר.

 

Say What?!

 

אתה בטוח במה שאתה אומר?! למה סתם להטעות את הבן אדם?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"(3) ברכב ששנת ייצורו ‎1995 או אחריה, לא תעלה תכולת חד תחמוצת הפחמן (‎CO) בגזים הנפלטים מהרכב כאשר מהירות סיבוב המנוע ‎2000 סיבובים לדקה לפחות, על ‎0.3% וערך הלמבדה יהיה בין ‎0.97 ל-‎1.03".

הכוונה היתה לזה.

 

טויוטה קורולה ספייס 2019

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי נסיון לא קטן אם העברה של רכבים ישנים טסט וצריך לעשות קצת סדר

בדיקה ראשונה עולה כמה עשרות שקלים נדמה לי 60 והחוזרת בערך חצי בכל מקרה לא מדובר על סכום רציני

אישור בלמים עלה לי 150 ש"ח ולוקח בערך 20 דקות כולל ניירת

"קח בחשבון שכל הליקויים שיתגלו בטסט אתה חייב לתקן במוסך עם קבלות" לא נכון רק אם הבוחן ציין זאת חלק מהתיקונים פשוט נבדקים שוב במסלול.

"בדיקת זיהום אוויר אתה לא תעשה כי הרכב ישן (מתחת ל שנת 95 ) זה כבר יחסוך לך הרבה כסף מיותר" לא נכון יש בדיקה נפרדת לרכבים מתחת למודל 95 וניתן בהחלט להכשל בה, אם כי גם כאן ישנם דרכים "לסדר" את התקלה לכבוד הטסט

 

המלצתי אליך - אם אתה מטפל באוטו במוסך לא רישמי ללא קבלות אז יש טעם לסדר את הרכב לפני הטסט כי תוכל לחסוך הרבה כסף. אם אתה בכל מקרה מטפל ברכב במוסך מהשורה גש לטסט מהר ככל שניתן על מנת שאם יש לקויים ישאר לך די זמן לתקן אותם, ולא תזדקק להארכה כל פעם מחדש.

 

לצערי ברכבים ישנים טסט נושא בחובו תיקונים יקרים ברוב המיקרים, וזאת בנוסף לעלות האגרה. הכן קצת כסף מראש לעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני התאמתי את זמן הטיפול השנתי של הרכב כך שיהיה חופף למועד הטסט, כך שדברים מתגלים מראש והם מתוקנים עוד לפני ההגעה לטסט.

בנוסף, כך אני מרכז לי את כל הטיפול ברכב ליום אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן לשלם את האגרה בדואר, לבדוק שגם ביטוח החובה ותעודת הזהות בתוקף, כי בלעדיהם לא תוכל לגשת.

דבר שני אישור בלמים, אתה הולך לכל מוסך מכונאות כללית, מבקש שיבדקו, אם הכל תקין אתה מקבל אישור ונפרד מ 150 שקל.

לפני בדוק בעצמך בבית עם כל הנורות ברכב עובדות ולא שרופות, איתותים, אור דרך/אור גבוה, פנסי בלימה.

בודק אם המגבים תקינים ולא יבשים או חורקים, חשוב במיוחד עכשיו בחורף, בודק את תקינות הצמיגים, שהם לא בלויים או סדוקים.

תבדוק שהצופר עובד, שיש גומי על דוושות הרכב ולא נשאר ברזל חשוף, תבדוק אם אין טמבונים רופפים, או זכוכית שבורה באוטו, הם בודקים הכל.

אחרי כל זה אתה ניגש לכל מכון טסטים שתרצה, המלצות לאזור מגוריך תוכל למצוא כאן, למרות שכולם בגדול אותו דבר וכולם ינסו להלביש עליך פסים זוהרים או מגבים או עץ ריח.

ואז אתה עובר במסלול שבודקים את האורות, את הבלמים, את מערכת ההגיוי, מוודאים את מספר המנוע והרישוי שתואמים ברישיון, בדוקים צמיגים, ובעצם כל מה שציינתי כאן.

אחרי זה אתה עובר מסלול ובודקים פליטה מסוג שונה, שנועדה לרכבים מתחת לשנת 95.

אם הכל תקין אתה יוצא מהרכב שאומרים לך ניגש למשרד משלם את ה 60 שקלים וסע לשלום.

אם לא, תקבל דף ליקויים, למשל מגבים יבשים, צמיגים סדוקים, גומיית ציריה קרועה.

אז אתה ניגש לתקן את זה, נותנים לך שבועיים, אתה עושה טסט חוזר, שבו בעצם בודקים אך ורק את הליקויים, זה עולה 18 שקלים, ואם אין שום דבר חריג יש לך שנה שקט.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצתי אליך - אם אתה מטפל באוטו במוסך לא רישמי ללא קבלות אז יש טעם לסדר את הרכב לפני הטסט כי תוכל לחסוך הרבה כסף. אם אתה בכל מקרה מטפל ברכב במוסך מהשורה גש לטסט מהר ככל שניתן על מנת שאם יש לקויים ישאר לך די זמן לתקן אותם, ולא תזדקק להארכה כל פעם מחדש. לצערי ברכבים ישנים טסט נושא בחובו תיקונים יקרים ברוב המיקרים, וזאת בנוסף לעלות האגרה. הכן קצת כסף מראש לעניין.

 

אין צורך לזרוע פאניקה סתם. לפני 10 ימים עשיתי טסט לרכב משנת 94'. בחיים לא היה לי כזה טסט חלק.

אני מצפה שהוא יידע אם הרכב שלו תקין או לא. (ואם הוא נוסע ברכב שאין לו מושג מה מצבו - שיגש מייד למוסך לטוב או לרע).

צריך לבדוק (ובהחלט אפשר לבד) את הדברים הסטנדרטיים - אורות דרך, איתותים (קדימה, אחורה וצד), אורות אחוריים (לא לשכוח תאורת מספר אחורי), אורות ברקס, תקינות מגבים, תקינות צמיגים (והתאמת המידה למידה ברישיון), הימצאות של כלי נהג (ג'ק, מפתח, רזרבי תקין, אפוד זוהר) וזהו אני חושב (אולי שכחתי פח זבל... ). חובה לבוא גם עם תעודת הביטוח חובה של הרכב, ואם הרכב לא על שמו, אז עם ייפוי כח שמאפשר להעשות לרכב טסט (אפשר להוריד באתר משרד התחבורע).

לגבי פנסים ראשיים - לוודא שהם צלולים, שאין "עכירות" שמחייבת ניקוי מוקדם (משחת שיניים, משחת פוליש וכד')

מכיוון שכעת הוא יודע אם הרכב תקין או לא הוא יכול לגשת למבחן השנתי ולקוות לטוב. רכב מתחת לשנת 93' חייב באישור בלמים המוסך (הנה עוד סיבה לבקר במוסך).

המחיר אגב 62 ש"ח וטסט חוזר 19 ש"ח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל האורות עובדים, כולל איתותים וברקס.

הבלמים טובים ובכל מקרה אני הולך למוסך להוציא אישורים.

הצמיגים נראים טוב.

יש ג'ק ואת כל האביזרים.

 

אז נראה לי שיהיה בסדר.

 

אגב הסתכלתי עכשיו ברשיון רכב והוא עד ה 11 לפברואר זה אומר שאני חייב לעשות טסט לפני לא? אז אין לי הרבה זמן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט שלם את האגרה קח אישור בלמים מהמוסך שלך ולך למכון שהומלץ לך פה.

אם לא תעבור (ואל תדאג הרבה לא עוברים בפעם הראשונה) תתקן את הליקויים (לוחיות רישוי פנסים ועוד כמה דברים אפשר לתקן במכון עצמו. טיפה יותר יקר (לפעמים לא) אבל חוסך התרוצציות מיותרות אם הדברים הקטנים האלה הם הדבר היחיד שהכשיל אותך).

בהצלחה ואם יש לך עוד שאלות אחרי שתיגש לשם (או לפני) אתה מוזמן לשאול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...