Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 T5


shaharinbar
שימו לב! השרשור הזה בן 3431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש וולוו S60 T5 משנת 2002 במצב ממש חדש וקילומטרז' נמוך. הזהירו אותי מחלקים וטיפולים יקרים, אבל אשמח אם מישהו ייתן חוות דעת על האוטו ועל הטיפול בו.

 

תודה,

שחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם המצב חדש היא תהיה יקרה לתחזוקה. בתמורה תקבל מכונית עם ביצועים מצוינים, אבזור רב, בטיחות גבוהה והנדסת אנוש מצוינת. היא לא ספורטיבית כפי שנאמר לך (אלא רק מאוד חזקה), אבל אם המצב של הרכב הספציפי הזה באמת כל כך טוב, אין סיבה שלא תהנה ממנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60373

 

אם יש לך עוד שאלות תשאל

 

מידע שאני יכול לתת לך על קצה המזלג:

*הטיפולים לא יקרים כמו שאומרים - הם מחרידים (אל תופתע אם תיכנס למוסך, ישבו עליו רצת יותר זמן מהמצופה לאיזה טיפול שגרתי או על איזה נורה שנדלקה ופתאום המזכירה שיושבת בחדר הממוזגז של וולוו תקליק לך חשבון של 30 אלף שקל, ואני רוצה לראות שמישהו מתווכח איתי על זה, לא יודע אם ראית אבל עד לפני כמה שבועות הייתי במרחק נגיעה מלקנות S80, בררתי גם על S60, הרכב לא זול בכלל

*רכב חזק אין מילים, כח שלא נגמר מתחת לדוושה זה עדין לידו, זה מה שאתה מחפש?

*תצרוכת דלק גבוהה מהמצופה, בלחיצות תוכל לראות בעין איך המחט של מד הדלק נופל

*רכב יפה, אך (לטעמי) הS80 יפה ממנו, לא יודע למה אבל הS60 נראית שמנה ומשפחתית, כמובן שיחסית לאחיה הגדול

*ממליץ לך ללכת אם כבר על S80 (במידה ואתה יודע את ההשלכות לשני הכיוונים) - אם מתאים לך - אחלה, יש לך רכב מצויין

אם לא מתאים לך לקבל חשבון של 5 ספרות על טיפול מדי פעם - תתחיל לחשוב על משהו אחר, אין מה לעשות וולוו רכב יקר

 

 

*יש לי וולוו כבר מספר שנים, ואני יודע היטב מה זה, רכב מעולה ומפנק, אבל תיזהר שלא תישאר אם המכנסיים למטה.

 

 

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכרות עם בעלים של S40 T4 ו S80 T6, המכוניות האלה הן שק של בעיות שלא נגמרות. שתי המכוניות נקנו חדשות מהחברה בהרבה כסף, וכאשר הבעלים נפרדו מהם, הן היו שוות קצת יותר משווי הדלק שבמיכל...

בעיות חשמל ואלקטרוניקה, גירים, טורבו ועוד כהנה וכהנה. בקיצור, לא לגעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם טיפולים אשר מגיעים למחירים אסטרונומיים לא קיימים גם ברכבים לא פחות יוקרתיים כגון :

 

מרצדס , אאודי , במוו , קאדילק.

 

אני שואל כי לא זכורים לי כל כך הרבה מקרים שמה שנכתב על וולוו מבחינת אחזקה נכתב גם על הרכבים הנ"ל.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכרות עם בעלים של S40 T4 ו S80 T6, המכוניות האלה הן שק של בעיות שלא נגמרות. שתי המכוניות נקנו חדשות מהחברה בהרבה כסף, וכאשר הבעלים נפרדו מהם, הן היו שוות קצת יותר משווי הדלק שבמיכל...

בעיות חשמל ואלקטרוניקה, גירים, טורבו ועוד כהנה וכהנה. בקיצור, לא לגעת.

 

+1

 

סתם שתדע - S80 זה טורבו כפול (שני שבלולים) - במידה והם מחליטים לסיים את שלהם זה יעלה עשרות אלפי שקלים, הגיר ? שלא תדע, אה, והמנוע ? כן כן 30 אלף בלי הרכבה ופרוק של הקודם, לשיקולך, משה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה צודק בהכל.

 

מנסיון (מר) שהיה לי עם S40 של ההורים, אכלתי ממנה מרורים (ומחירי המוסך המרכזי מופרזים ומנותקים מהמציאות)

 

לא שווה לקנות גם ברבע מחיר מכיוון ששוק החלפים המשומשים (דהיינו- פרוקיות) כמעט ולא קיים (כי חיפשתי וחיפשתי)

 

למרות שהרכב מאוד מפתה, לדעתי תתרחק.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

לא ממליץ בכלל.

לאחר התנסות כואבת עם 850 T5 - חלקים יקרים מאוד, גירים שלא מחזיקים את עוצמת המנוע, חשמל על הפנים, עבודה יקרה,

חלפים אפשר פה ושם למצוא קצת בפירוקיות אבל ל S40/60/80 לא נראה לי שתמצא...

אוטו חזק מאוד, מפנק אבל לא שווה את המחיר למרות שנמכרות בגרושים יחסית לאבזור, מנוע וכו'.

תמצא לך משהו יותר מעניין. לא חסר..

 

אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם,

מצטער שאני מגיב לשירשור הזה אני יודע שהוא ישן, חיפשתי משהו לרכב שלי בגוגל ומצאתי את הפורום הזה ומה שהיה כתוב פה הציק לי.

ברשותי וולוו S60 T5 מודל 2001 (אני יד ראשונה) וגם S60R מודל 2006 (גם יד ראשונה).

רציתי לדעת מאיפה ההמצאות של טיפול וחלפים ב- 30,000 ש"ח? בעיות חשמל? מעולם לא היו לי!!( ב- T5 יש לי כבר 220 אלף ק"מ) הרכב שלי מטופל אך ורק במוסך מורשה וטיפולים עולים בדיוק כמו ברכב אחר ולא משנה איזה כל עוד הוא מטופל בחברה ולא מוסך מדרכה (בהבדלים מינאוריים). בעיות בטורבו? שטויותתתת!!! בעיות בגיר? כן (וגם זה לא בגיר אלה במוח גיר), ירידת ערך? כן, פחות או יותר כמו כל רכב באותו סדר גודל של מחיר. צריכת דלק? כן ולא, כל עוד לא משתוללים הרכב עושה אחד לתשע אם לוחצים על הגז ומשתוללים אז ברור שהוא "יאכל" יותר דלק, בכל זאת זה רכב עם 250 כ"ס. חלפים יקרים? כן, בגלל שהחברה שמייבאת את הרכב אוהבת "לקטוף קופון" שמן על חלפים, תהיו חכמים כמוני וכל חלק יקר שתצטרכו להחליף תזמינו מארה"ב (דוגמא-הזמנתי צירייה לרכב מארה"ב כולל הובלה מכס ומע"מ עלה לי 1100 ש"ח במקום 4000 ש"ח בארץ).

אז בבקשה חברים, כל עוד לא מכירים לא להכפיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

מצטער שאני מגיב לשירשור הזה אני יודע שהוא ישן, חיפשתי משהו לרכב שלי בגוגל ומצאתי את הפורום הזה ומה שהיה כתוב פה הציק לי.

ברשותי וולוו S60 T5 מודל 2001 (אני יד ראשונה) וגם S60R מודל 2006 (גם יד ראשונה).

רציתי לדעת מאיפה ההמצאות של טיפול וחלפים ב- 30,000 ש"ח? בעיות חשמל? מעולם לא היו לי!!( ב- T5 יש לי כבר 220 אלף ק"מ) הרכב שלי מטופל אך ורק במוסך מורשה וטיפולים עולים בדיוק כמו ברכב אחר ולא משנה איזה כל עוד הוא מטופל בחברה ולא מוסך מדרכה (בהבדלים מינאוריים). בעיות בטורבו? שטויותתתת!!! בעיות בגיר? כן (וגם זה לא בגיר אלה במוח גיר), ירידת ערך? כן, פחות או יותר כמו כל רכב באותו סדר גודל של מחיר. צריכת דלק? כן ולא, כל עוד לא משתוללים הרכב עושה אחד לתשע אם לוחצים על הגז ומשתוללים אז ברור שהוא "יאכל" יותר דלק, בכל זאת זה רכב עם 250 כ"ס. חלפים יקרים? כן, בגלל שהחברה שמייבאת את הרכב אוהבת "לקטוף קופון" שמן על חלפים, תהיו חכמים כמוני וכל חלק יקר שתצטרכו להחליף תזמינו מארה"ב (דוגמא-הזמנתי צירייה לרכב מארה"ב כולל הובלה מכס ומע"מ עלה לי 1100 ש"ח במקום 4000 ש"ח בארץ).

אז בבקשה חברים, כל עוד לא מכירים לא להכפיש.

קודם כל ברוך הבא לפורום, ואשמח , ללא קשר למה שכתבת, אם תספר קצת על חווית הנהיגה ב- S-60 R , עד כמה שידוע לי ישנן בודדות כאלו בארץ (נתקלתי לאחרונה באחת למכירה בטרייד אין של היבואן).

לעצם העניין - מסכים איתך בכל מה שכתבת, אני מחזיק את ה- T-5 שלי (מודל 2003 ) למעלה משנה (בה הרכב עבר 15,000 ק"מ לערך, המונה עומד היום על 106,000 ) ולא היו לי אף בעיות עם הרכב, שראה מוסך רק בטיפול השוטף שעשיתי לו לפני חודש.

ואפרופו טיפולים - מחירי הטיפולים של הדגם הם בין 600 ש"ח ל- 2500 ש"ח, תלוי בסוג הטיפול, כנסו לאתר הבית של חברת "מאיר" ותראו. כל הסכומי 5 ספרות שנזרקו כאן על עלויות טיפולים הם חסרי בסיס לחלוטין. אני, לדוג', עשיתי עכשיו טיפול 120,000 (הטיפול היקר ביותר, כולל טיימינג וגלגלת סרק) והעלות שלו היתה 3000 ש"ח.

מי שרוצה להחזיק וולוו ומצפה לעלויות טיפולים של סוזוקי סוויפט - עדיף באמת שיקנה רכב אחר.

לגבי צריכת הדלק - אני מגיע בד"כ לצריכה משולבת של 1:10-11 , אם כי אני בד"כ נוהג רגוע. זו ממש לא צריכת דלק שערורייתית למנוע כזה, ותמיד נדמה לי שהסטיגמה הישראלית שאומרת ש"מי שקונה וולוו צריך תחנת דלק צמודה" היא קביעה חסרת בסיס שמקורה בדגמים של תחילת האייטיז, שהיו כבדים ועם מנועים חלשים, ואכן היו מזללות דלק.

אני לא טומן, אגב, את הראש בחול, ויודע שגם תיקון ב- 5 ספרות עלול לקרות (בעיקר אם הולך הטורבו), לכן מי שמחזיק רכבים כאלו חייב להקפיד על תחזוקה קפדנית, לרבות של המגדשים.

בכל מקרה, לדעתי מדובר בדגם שנותן תמורה מעולה למחיר השוק שלו.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה אחד שמדבר לעניין, בעניין הטורבו - ב- T5 יש לי קצת יותר מ 220,000 והטורבו עדיין יבש ולא מרעיש אז לא נראה לי שהוא הולך כל כך מהר.

בעניין ה- S60R (טיפטרוניק) אני אהיה חייב לציין שעד 80 קמ"ש ה- T5 עומד איתו יפה ואפילו מקדים אותו במטר (לאחר בירור הבנתי שהגבילו את המומנט עד להילוך שלישי) מי שנוסע ברכב כזה צריך להבין שזה לא EVO ולא STI(אוליי בגרסת גיר רגיל)אבל יש לו המון כוח ומומנט בכל הילוך יציבות נהדרת (לקח לי שנה ללמוד איך לבטל את בקרת היציבות והמשיכה).

יש מספר יתרונות שבגללם קניתי את הרכב הזה, למדתי שרכב מהיר הוא רכב בטוח, הרכב מאוד יקר אבל לא משדר את היוקרה שלו (סולידי) והיתרון המשמעותי שבלחיצת כפתור אתה יכול להפוך את המתלים לרכים(COMFORT) או קשים(SPORT) או קשים מאוד (ADVANCED) וככה עוברים מנסיעה רגועה לנסיעה ספורטיבית בלחיצת כפתור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העידכון.והלוואי ויכולתי בשעתו לשים את ידי על איזו S-60 R , זה חרג מהתקציב ויש בודדות כאלו בארץ, ראיתי פעם ברחוב אחת כזו שחורה, רכב יפהפה, ובעיקר בפנים המשודרג שלו עם העור המיוחד ותאורת לוח השעונים הכחולה. :-) אבל אני שמח בחלקי עם ה- T-5 , זה כיף לנסוע בזאב בעור של כבשה .

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת לא הייתה שלי :wink:, שלי צבע תכלת. את השחורה במקרה אני מכיר, היא מראשון מודל 2007 עם עור בייסבול בפנים.

אל תתאכז מהעניין שלא קניתה R ה- T5 יותר מהנה לנהיגה ביום יום. אי אגלה לך עוד סוד קטן, ה- R מגיעה למהירות סופית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית) וה- T5 עוברת את ה- 260!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=O2N-2A_acZE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...