Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בצ'וק האוטומטי ישנו טרמוסטט(ראה ציור מודבק עם דבק לבן)

מהחלק הזה נוזל מים...הבעיה נמשכת,אני ממלא מים ואחרי כמה ימים חסר שוב מים...

נזילת המים היא מהחלק הנ''ל מאה אחוז...מכיוון שרואים טיפופים...השאלה שלי היא כזאת,במוסך מורשה החלק עולה 1200 שקל! במוסכים לא מורשים החלק הנ''ל לא נמצא!!! מה אני צריך לעשות?כדי להשקיע הרבה כסף על החלק?

תודה על העזרה

29012009.jpg

פורסם

שלום רב !

זהו המחיר, ואין מה לעשות.

היחידה אחראית לסלד צוק בעת התנעה.

ניתן לבטלה, אך תיוצר בעייה חדשה, של כבוי המנוע בעת התנעת מנוע קר,

לפני כשלושה שבועות, טיפלתי בגולף 1600 זהה, שהיחידה היתה מבוטלת, בכלל הסיבה שלך, והאוטו מתפקד כמו חדש, על ידי פטנט שבעל הרכב ואני ביצענו.

הרכב מתניע במכה הראשונה כל בוקר , עם אפשרות לשלוט על סלד צוק.

פרטים נוספים בהודעה פרטית בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

ניתן למצוא יחידה כזאת שתפקידה הורדת סלד המנוע

עם חימומו עיי מעבר המים החמים דרך היחידה הזאת .

 

תנסה לחפס משומש תקין כזה במוסכים המתמחים ברכבים האלה

ותמצא את החלק הזה במחיר מאד סביר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
שלום רב !

זהו המחיר, ואין מה לעשות.

היחידה אחראית לסלד צוק בעת התנעה.

ניתן לבטלה, אך תיוצר בעייה חדשה, של כבוי המנוע בעת התנעת מנוע קר,

לפני כשלושה שבועות, טיפלתי בגולף 1600 זהה, שהיחידה היתה מבוטלת, בכלל הסיבה שלך, והאוטו מתפקד כמו חדש, על ידי פטנט שבעל הרכב ואני ביצענו.

הרכב מתניע במכה הראשונה כל בוקר , עם אפשרות לשלוט על סלד צוק.

פרטים נוספים בהודעה פרטית בלבד.

בברכה

צביקה

 

גם אני מציע לך לפנות לצביקה, פתרנו את הבעיה כמעט בחינם...

פשוט, לא תפסיד, נסה.

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

×
×
  • תוכן חדש...