Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט 316 V8 מחודש


M535I
שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי שאלה בנוגע לשיפור רכבים בצורה כזו דרסטית כמו הפרוייקט הנ"ל

 

האם יש בארץ סדנה/מוסך שיפורים שעושה כאלה פרוייקטים?

 

האם E&A פיט סטופ וכדומה עושים כאלה שיפורים לרכבים או שעל כזה פרוייקט הולכים כבר באופן אישי פשוט עם החברים הנכונים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הבנאדם היחיד שראיתי שמוכן להתעסק עם פרויקטים מטורפים כאלה הוא אילן מרחובות (נראה לי המקום נקרא 24 קאראט). המחירים שלו הם באמת רק לאנשים בעלי כיסים עמוקים אבל לפחות העבודה היא ביחס ישר למחיר.

E&A ופיט סטופ הם יותר סדנאות למכירת מוצרי אפטרמרקט ופחות פרויקטים כמו הפרויקט הזה שמצריך להנדס כל חלק ברכב מחדש.

אני ממליץ בחום לנסות לדבר עם יואב מרעננה (נראה לי שהמוסך שלו נקרא יואב פרפורמנס) או עם ג'ידאב (במיוחד אם מדובר בגרמניות). ראיתי עבודות מדהימות של 2 הסדנאות האלה ואני יכול בהחלט להגיד שיש שם קאליברים רציניים שמסוגלים לבצע את העבודה. השאלה האם הם מעוניינים (פרויקט כזה לוקח הרבה זמן, כמעט תמיד נתקעים באמצע כי חסר חלק מסויים ואז הרכב הופך למטרד).

רוצה טיפ קטן ממני? תעשה הרבה שיעורי בית. תקרא בפורומים בחו"ל ותלך על פרויקט שכבר בוצע ואפילו פרויקט שמפורט בדיוק איזה חלקים צריך להחליף. זה יקל מאוד על העבודה, יעזור לך להעריך את עלות הפרויקט וכמובן תוכל להכין את כל החלקים לפני שאתה מתחיל את הפרויקט.

אל תשכח לקחת בחשבון שבחיים לא תוכל לסוע עם הרכב בצורה חוקית ושפרויקט כזה עלול לקחת חודשים (תלוי בכמות העבודה, כמה פעמים נתקעת באמצע בגלל חוסר חלקים וכמות האילתורים שדרושה) ולכן מומלץ לבצע אותו על רכב שהוא לא הרכב היומיומי שלך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש המון סדנאות שיוכלות לבנות כאלה דברים אבל הם פשוט לא מפרסימים את עצמם, למען האמת לבן אדם שעושה את הפרויקט יש המון בייצים כדי להעלות אותו כאן.

לגבי אילן קירט בנתיים אני ראיתי ממנו רק אנשים מאוכזבים

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרויקטים שלו מדברים בעד עצמם (הפורשה של פוסמן, הגרנד צ'ירוקי עם המנוע נאסקאר וכו').

פעם אחרונה שביקרתי אצלו ראיתי מספר אמריקאיות באמצע פרויקטים, לא האמנתי שיש בארץ בחור שמתעסק עם זה בצורה כזו רצינית.

אני אשמח לשמוע על עוד סדנאות שמוכנות לקחת פרויקט כזה על עצמם. יש לי כבר אוטו + מנוע, מה שחסר זה רק בעל מקצוע רציני (פניתי כבר לעופר, אני מקווה שיסכים לקחת את הפרויקט) וכמובן הרבה כסף.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הרכבים אחרי זה עברו לסדנאות אחרות למקצה שיפורים בגלל ליקויים,לאחורנה גם נתקלתי ברכב שיצא ממנו עם ברקסים לא תקינים ואפילו מסוכנים.

ובצירוקי הזה אין מנוע נאסקר.

 

בגדול אילן קירט לא מכונאי אלה מסגר\רתך העבדות נרוסטה\ברזל שלו מדברות בעד עצמם (אינטרקולרים,צנרות וכו) ובאמת ברמה גבוהה.

בקשר לצד הטכני הוא ממש לא חזק בו אם תרצה פרוט נרחב אז בהודעה פרטית.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי אז בארץ אנחנו יודעים כמובן ששום דבר לא חוקי בנוגע לשיפור רכבים, (אפילו עץ ריח צריך אישור מהמשטרה)

 

האם בארצות הברית פשוט לא אוכפים את זה ? כאילו שם מה שאסור זה המירוצים עצמם אבל אין כל איסור על שיפור הרכב שלך מצדם שיהיה 10 אלף כוח סוס האם אני צודק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שזה לא המקום לפתוח את הנושא אני יענה בקצרה.

ברוב ארצות ארה"ב חוקי לשפר כל עוד הרכב עומד בתקנות מסויימות כגון רעש, זיהום אוויר וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גשר החיזוק האחורי נראה מאוד מאסיבי.

אשמח לשמוע מי תיכנן ומאיזה חומר יוצר.

צריך לזכור שמשקל מיותר מזיק אפילו יותר ממחסור בכוח!

 

חוץ מזה - אני בעד פרוייקטים כאלה. בתנאים שלנו צריך להיות "משוגע" אמיתי לעיניין כדי להרים פרוייקט כזה.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ובוקר טוב

בגילגול החיים הראשון של הרכב, הכל נעשה במקום מאולתר ובלי תנאים נורמלים,

הגשר מלפנים לא השאיר מקום לרדיאטור.

ואז העברתי את צנרת המיים לאחור וכמובן את הרדיאטור,והחורים אתה בטח מבין

בנוסף היו שניי מאוורים שואבים.

היום כמו שאתה מבין טיפלתי בגשר מלפנים,ויש ים של מקום וכבר הרדיאטור יושב יפה מאוד,

השלך תמונות השבוע של כמה דברים .

הפנסים,הרדיאטור, מיסגרות הפנסים, ומיכסה המנוע הם כולם יושבים כמו באורגינאל

לא מרגישים כלום על השינויי שנעשה, במבט מבחוץ.

אני בנוסף בונה טפיחות כנפיים כמו בm-3 , כנפיים קידמיות נעשו יצא לא רע,

תמונות בהמשך.

 

את החיזוק האחורי אני בניתיהחומר(צינור סקדיול,זה צינור ללא תפר חזק מאוד)

הרכב ניבנה לטובת דריפט,וכמה שיותר הוא נעול מלא מאחור,והמנוע חזק מאוד.

ראיתי שיש עומס לא קטן על החלק האחורי,ולכן עדיף יותר חזק מאשר קריסה אני חושב.

יש עוד בעבודה קשת פנימית, תמונות כמו שניראה שבוע הבא,שבת שלום ורק טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא העליתי על עצמי שככה יהיה אפשר להשקיע על רכב מיושן שעובר שינוי למכונה אכזרית ועם מנוע שכזה..:shock::evil:

 

תהליך פרוייקט מעניין ביותר, מסקרנת התוצאה הסופית!

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...