Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

כרגע מותקנים ברכב שני מגברים.

audiosystem f4-600

audison lr3022

האודיוסיסטם עובד בגישור 2 ערוצים ב2 אוהם ואמור לספק כ600RMS לסאבים

ו2 ערוצים למידים משהו כמו 145RMS לערוץ.

הLR מחובר לטוויטרים. וההספק לערוץ הוא 22RMS.

 

הבעיה היא שכשיש באס חזק הטוויטרים שלי נחנקים לשנייה ואני רואה אותם פשוט זזים.

המצב שלי הוא 46A 250A אלה שני הנתונים, היית ירוצה לדעת למה הם מתייחסים.

46A והנתון של 250A.

 

כמובן השאלה היא אם הוא יכול להחזיק אותם.

על הכבל של האודיוסיסטם יש פיוז של 60A והוא לא נשרף משמע המגבר לוקח פחות מזה והLR לפי הנתונים "שואב" במקסימום שלי 5A.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

קיבולת המצבר הינה 46 אמפר שעה. באופן תיאורטי למשל, זליגה של 46 אמפר במשך שעה מהמצבר (ללא מנוע פועל כמובן) , תרוקן אותו לחלוטין.

 

250A , זהו מדד ל"כח התנעה" , שהרי עת הנעת המנוע, הדבר מבוצע על ידי הסטרטר לפרק זמן קצר יחסית, המצבר הנ"ל מסוגל למסור זרם התנעה קצר בערך הנקוב.

 

כדאי לבדוק בעת שהטוויטרים נחנקים,באם יש נפילת מתח להזנת המגבר, או הפרעה אחרת. וולטמטר רגיל לא יאתר בעיה כזו, משום שהוא מבצע דגימות מהירות, אך לא זמן אמיתי, בכל אופן,

 

אם תהיה מחר במפגש, יש לי כלי מדידה מהיר ברמת סקופ מעבדה, ואשר מבצע בדיקה תוך שניות.

 

לתופעה הזו יתכנו סיבות נוספות, ואולם, כדאי להתחיל בזו.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בדקת את נק' החיתוך של הטיוטרים? כי לפי מה שתארת נראה לי שנק'

החיתוך שלהם נמוכה מדי. ולא בעיה של מתח.

 

 

אלי

 

נ.ב. גם אם בדקת תבדוק שוב

 

×
×
  • תוכן חדש...