Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

יש לי מגבר 1200W חדש ואני מרוצה ממנו. מגביר לי סאב של קיקר, ואחוריים קנווד 350W.

 

המגבר 4 יציאות.

 

לפני שקניתי את הקנווד המגבר הגביר רק את הסאב ומאחורה היו לי אלפיין חלשים שהיו מחוברים לרדיודיסק עצמו.

 

שלשלום קניתי את הקנווד, חיברתי למגבר. שומעים מעולה, אחרי כל הכיוונים... הבעיה היא, שנשמע מהם רעש של שריקה חלש כזה, שמתגבר אם הסלד של המנוע. הרעש לא חזק בכלל, ולא תלוי בווליום במערכת. רק בסלד... יש למישהו מושג מה ולמה!?

פורסם

הרעש עולה ויורד במקביל לטורים של המנוע?

עם כן אז זאת אחת מהבעיות האלה שאני סבלתי

 

1.רעש אלטרנטור: זה קורה לרוב המכשירים של פיונר כי הRCA שלהם זבל לא יודע למה זה ככה אבל זה ככה

ומה שצריך לעשות כתוב פה בפנים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211036

 

2.יכול להיות שהRCA קרוב לאפס וזה מה שגורם לרעש או שהRCA והפלוס מגיעים מהקדימה של הרכב לפאגז' באותו צד של האוטו שזה אסור

צריך להעביר את הRCA בצד אחד ואת הפלוס בצד שני.

פורסם

כן, כנראה שזה רעשי אלטרנטור.

ברגע שאתה נותן גז אתה שומע את השריקה מתחזקת?

אם כן אז זו הבעייה אני חושב שמשתיק יוכל לעזור פה.

בהצלחה.

פורסם

תודה חברים,

 

אכן זה רעש אלטרנטור..

זה עולה ויורד אם הסלד..

 

אז אני יטפל בעניין הRCA, הקטע של המינוסים... ואני גם יטפל בעיני הפלוס והRCA. (הם ממש צמודים זה לזה).

 

דבר נוסף,

אשמח לדעת מה זה המשתיק הזה וכמה בקירוב הוא עולה?

ולאן מלבישים אותו ?

פורסם

מתבלבלים פה

"2.יכול להיות שהRCA קרוב לאפס"

אין דבר כזה

אפס זה המינוס, ומינוס זה הגוף של האוטו, והRCA עובר איתו ביחד זה ברור

אסור שהRCA יהיה קרוב לRemote (גם לפלוס אבל זה לא הכי חשוב)

מומלץ להעביר RCA מצד אחד של האוטו, ואת הפלוס והרימוט מצד שני של האוטו

פורסם

אל תמהר לשים משתיק...(סתם מוריד דציבלים ופחות חיבורים יותר טוב..)

אז לפני שאתה מתחיל לפרק עיניינים....

תנסה לבדוקמתי שאתה שומע רעשי מנוע גש למגבר ונסה לסגור את הגיין מאחור(תראה אם השתנה משהו)

 

 

עדכן.

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

טוב חברה היתי בחוץ שעה עכשיו קפאתי. עשיתי את כל הבדיקות.

 

בדיקה של המגבר ושל הערוצים,

בדיקה של הHU,

לעשות מינוס לRCA,

 

והגעתי למסקנה אחרי משחק והחלפה של הRCA, שזה בעיה של מיקום הכבלים.

יש לי סט אחד של RCA שעובר ליד (ממש צמוד אם עזיקון :oops:) לכבל ה+. והסט הזה זה האחוריים...

 

אז מחר אני הולך לעשות מהפכה באוטו של כל החוטים ולהפריד אותם כמו שצריך. אני יעדכן

 

תודה לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...