Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא ציין שבהגדרות מסויימות כן רואים במסך, זה די שולל בעיית מגעים או חיבור חיצוני.

 

אני היתי מחבר את המסך למחשב אחר ובודק שם לפי איזה הגדרות הוא עובד כמו שצריך ומיישם את ההגדרות האלה במחשב המיועד ומשם ממשיך הלאה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שלום לכולם.

חבר קיבל מסך LCD חדש 22" רחב תוצרת Proview.

 

לאחר החיבור המסך נדלק, רואים את שלבי הטעינה והלוגו של Windows, אבל כאשר הדסקטופ עולה המסך נכבה.

המלצתי לחבר לשנות קצב רענון והגדרות מסך ב Safe mode, אך גם זה לא עובד. המסך הגיע ללא דרייבר.

 

המחשב ישן מ 2003, עם כרטיס Gforce פרימיטיבי שאין לו אפילו DVI. האם זאת עלולה להיות הסיבה? רעיונות נוספים?

 

תודה,

 

איתמר.

 

קראתי את כל השרשור ואני מצליח לחשוב על 2 אפשרויות לפתרון הבעיה, איתמר שאל את חברך ותאמר לו לבצע זאת:

 

1. תשאל את חברך האם הוא חיבר את כבל הVGA החדש שהוא קיבל עם המסך או משתמש עם הכבל הישן, אם משתמש בכבל הישן שיחליף לכבל החדש. אם עדיין לא עובד, שיעבור ל2:

 

2. שייקח צמר גפן ויספיג באלכוהול, כאשר המחשב כבוי, שינקה טוב טוב את הפינים של כרטיס המסך, שיסתכל ויראה אולי אחד מהם בטעות עקום או שבור כתוצאה מניסוי לחיבור בצורה לא נכונה (תתפלא כמה מקרים כאלה ראיתי למרות שיש רק דרך אחת).

 

חזור עם עדכונים.

 

אם הוא חיפאי או צפוני, יש לי כרטיס מסך שאני יכול לתרום לו לצורך הבדיקות.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...