Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שהבנתי ממך, אתה חושב נכון מבחינת דאגה לטיפולים, אבל קצת הלכת רחוק

אין כל סיבה שרכב שהרגע רכשת מיד 2, ייכנס למוסך בחודש הראשון או לאחר מכן, אלא לצורכיי יישור קו

במידה ואתה בוחר לרכוש רכב חדש, (כמובן זה רק בעקבות הוצאת רישיון של אמא שלך) בנוסף כיוון שאתה הולך לשרת בצבא ולא להיות בבית כל הזמן, אז כדאי שלרכב החדש יהיה שימוש

כמובן שיחד עם הרכב החדש באים חסרונות, כמו שנאמר לפניי, נפילת ערך דרסטית בהשוואה למשומשות

אך עם זאת גם יש יתרון, והוא ראש שקט בטיפולים - ורוגע על הכביש, בנוסף גם בטיחות שכל שנה ושנה רק מתגברת עם שנות הדגם.

במידה ואכן תחליט לבחור ברכב מהיבואן, מאזדה 2 היא אכן בחירה טובה, גם חמודה מאוד, גם זריזה, וגם קטנה ועירונית.

 

אל לך להתייחס להערה של 1000 שקל בחודש על דלק, זה כלל לא נכון, לפי מה שאתה מתכנן לשימוש עם הרכב והשוואה אליי אני משתמש יותר ממך, ולי לא יוצא לתדלק כל כך הרבה

 

בנוגע לרכב יד 2, פה כבר מגיעות עלויות הטיפולים-תיקונים שיתווספו עם רכב שבעברו כבר ננהג על ידי אדם אחר, אינך מכיר את הבן אדם, או את אופן יחסו לרכב, ולכן אתה קונה סוג של רכב עם בלאי מסויים שאינך יודע עליו, רוב הפעמים מכניסים את הרכב לאחר שבועיים שלוש ליישור קו במוסך היבואן, דבר שנותן נקודת מבט רחבה יותר בנוגע למצבו של הרכב, אך אף עלות תיקון לא תסתכם ב30K בשנה

דוגמא לרכבים אלו למשל - דייהטסו סיריון, טויוטה יאריס, פיאט פונטו ספייס

 

אל תשכח בנוסף את עלויות הביטוח

אתה נהג חדש, ועד גיל 24 תצטרך לשלם תוספת משמעותית בביטוח, על רכב חדש הפרמיה אומנם עולה, אך זה בתמורה לאמינות ושקט שאתה מקבל

 

לי כנהג חדש בצעירותי הייתה פיאט פונטו ספייס, אוטו קטן ועירוני, עליו התנסיתי במהלך השנתיים כנהג חדש, הוא חווה תאונה ומכות פח שנבעו מפזיזות כנהג חדש

מציע לך לעשות את אותו הדבר ולקנות סופר מיני, כיוון שלא משנה כמה טוב אתה יודע לנהוג, בכביש עצמו קיימות הרבה בעיות, עדיף לקחת רכב חסר כוח ולהתנסות עליו

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה וסע בזהירות, חיים שלמים לפניך

Confidence In Motion

פורסם
כמו שכבר כתבתי, בתקציב הזה אתה יכול למצוא מגוון רכב מאוד של רכבים - מג'יפים קשוחים לשטח ועד סמארט דו-מושבית. מטנדר כפול הנעה ועד לסופר מיני עם תא מטען קטנטן.

 

פרט קצת יותר על הדרישות שלך ותקבל המלצות ספציפיות.

כמה אנשים נוסעים ברכב באופן תדיר? כמה קילומטרים ביום/שבוע/חודש? מה אופי הנסיעות? אוטומטי, ידני או שלא משנה?

הבנת את העיקרון, לא?

 

צביקה חשבתי שכבר עניתי על זה :oops: my bad

באופן תדיר: אני, אני+חבר,אני+אמא.המקסימום אני + 2(נהג חדש).

כמה קילומטרים ביום? מכיוון שבחיים לא היה לי אוטו אז זאת שאלה שקצת קשה לי להענות עליה.לפי חישוב קצר בראש אני חושב שזה יוצא 30-40 קילומטר(מקס) ביום,בדרכים עירוניות .אוטומת במיכוון שאמא שלי לא רוצה ללמוד על ידני בשום פנים ואופן.

אופי נסיעות:(אין לי מושג מה זה אומר, סליחה).

 

Idan_FR , תודה,קראתי והפנמתי(אני מקווה).

פורסם

אני חושב שהרכב המתאים הוא דייהטסו סיריון מודל 2006:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=13&SubModelID=97&FromYear=2006&UntilYear=2006&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

די חדש, חיסכוני בדלק, נחשב לאמין, לא יקר לאחזקה (טיפולים, ביטוחים), יחסית בטיחותי, מתאים לנסיעות קצרות של שני אנשים.

אם תמצא מכונית כזאת שמורה, לא תצטרך להשקיע עשרות אלפי שקלים לתיקונים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לך על אחת מהסופר מיני המודרניות.

סיריון מ2006 והלאה היא אופציה טובה. גם פאביה או איביזה יכולות להתאים לך. אולי אפילו טיוטה יאריס אם תצליח למצוא אחת במצב ובמחיר סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תראה מנסיוני נהג חדש צריך רכב שהוא צריך נקרא לזה "להתאמן" עליו כי לך תדע מה יקרה לך.

אני התחלתי עם 206 והיא הושבתה לאחר 3 שבועות(הספיקה לעבור גם תאונה ביום הראשון של המלווה).

לא שהיא הייתה חזקה אבל קצת זריזה.

כמו שאמרו לך קח רכב לא חזק שגם אם תרצה להשתגע איתו לא ממש תוכל וככה תרד לך קצת ההתלהבות.

בקשר לאחזקה כן זה ברור שרכב חדש מביא לך שקט אך אין מה לעשות גם כמו שאמרו לך תסבול מירידת ערך רצינית.

לקנות רכב יד שניה אפשר למצוא משהו טוב רק תעשה בדיקות טובות בשביל שתוכל לקבל ראש שקט בעתיד ולא להוציא יותר מדי כסף אחרי זה על יישור קו.

אני גם חושב שכדאי לך את הסיריון יש כזה לאמא של חבר וזה באמת אחלה רכב.

×
×
  • תוכן חדש...