Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז מה עשית בזה?

לקחת מכשיר חדש, פרצת אותו, ולמעשה הפסקת לעצמך את האחריות מהחברה.

למה לא לקחת מכשיר שמגיע כבר עם iGO ? אני חשבתי לקחת את הMIO בזמנו (היה מבצע טרייד אין אצלם, הזדמנות חד פעמית להיפטר מהPALM III שזרוק באיזו מגירה), אבל לא רציתי להיות כבול לMIO MAP שלהם.

 

בסוף קניתי (ליתר דיוק, אמא שלי קנתה. השימוש היחיד עבורי בישראל לGPS הוא קובץ מכמונות המהירות :twisted:) מכשיר של פוג'יקום, הגיע עם שנתיים אחריות (במקום שנה בד"כ), עם Igo8 מובנה וברשיון,כמובן כולל נגן תמונות, מוסיקה וסרטים - ובפחות כסף (לא משמעותי, אבל קצת פחות).

 

אגב - לגבי מחשב כף יד משולב - זה צעצוע נחמד - אם אי פעם תשתמש בתכונות.

רובם המוחלט של האנשים לא זקוק ל-יותר מה-GPS, וספק גדול אם אי פעם ישתמש בתכונות שלו כמחשב כף יד.

 

מי שכן ישתמש - שווה לו להשקיע עוד כ-500 שקל בממוצע, אבל רק בשביל ה-NICE TO HAVE, זה מיותר לחלוטין לדעתי.

תראה,את האחריות מהחברה אני לא ממש צריך. גם אם אצטרך,ניתן למחוק את הפריצה בקלות באותה דרך שהיא הותקנה,והמכשיר חוזר לקדמותו. קנינו את המכשיר בגלל שהוא נראה המכשיר הכי מבטיח שהיה באותה תקופה (יצא בדיוק באותו חודש שבו קנינו אותו,לדעתי היינו בין הראשונים שקנו),ולא ידעתי שכ"כ נתאכזב מהMioMap,מה גם שהיינו צריכים מפה של איטליה ומפה כזאת לMioMap שבאותו זמן היתה תוכנה חדשה שלא פרצו עדיין לא היתה זמינה,אז הפתרון הפשוט ביותר היה להתקין iGo8,שפשוט הרבה יותר טובה(אני בטוח שתסכים איתי על כך). בנוסף למכשיר יש BT בניגוד למכשירים אחרים של מיו,דבר שדיי משך אותנו. אבל הקטע הוא שלא חשבתי על כל זה ברגע שקנינו,די חשבתי "נגיע לגשר ואז נחצה אותו",ובסוף חצינו אותו בהצלחה :twisted: המכשיר מדהים ולאחר הפריצה משמש גם כמחשב כף יד,אז מה טוב.ממליץ עליו בחום,שוב! :wink:

ד"א שמר,אתה משתמש בiGo? אם כן,אוכל להפנות אותך לאותו אתם שמוציא את קבצי המכמונות המעודכנים :wink:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ד"א שמר,אתה משתמש בiGo? אם כן,אוכל להפנות אותך לאותו אתם שמוציא את קבצי המכמונות המעודכנים :wink:

 

הוא כותב פה בפורום, שם המשתמש שלו זה atoo ובזמנו הוא הפנה את כולם פה לדף ביוטיוב ששם הוא מפרסם שם את העדכונים לקבצי המכמונות.

אגב, אני מאוד מרוצה מהם..פיצ'ר יעיל לאללה. רק צריך לזכור שאסור להסתמך רק על זה בכביש, כי תמיד יש הפתעות :roll:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
אז מה עשית בזה?

לקחת מכשיר חדש, פרצת אותו, ולמעשה הפסקת לעצמך את האחריות מהחברה.

למה לא לקחת מכשיר שמגיע כבר עם iGO ? אני חשבתי לקחת את הMIO בזמנו (היה מבצע טרייד אין אצלם, הזדמנות חד פעמית להיפטר מהPALM III שזרוק באיזו מגירה), אבל לא רציתי להיות כבול לMIO MAP שלהם.

 

בסוף קניתי (ליתר דיוק, אמא שלי קנתה. השימוש היחיד עבורי בישראל לGPS הוא קובץ מכמונות המהירות :twisted:) מכשיר של פוג'יקום, הגיע עם שנתיים אחריות (במקום שנה בד"כ), עם Igo8 מובנה וברשיון,כמובן כולל נגן תמונות, מוסיקה וסרטים - ובפחות כסף (לא משמעותי, אבל קצת פחות).

 

אגב - לגבי מחשב כף יד משולב - זה צעצוע נחמד - אם אי פעם תשתמש בתכונות.

רובם המוחלט של האנשים לא זקוק ל-יותר מה-GPS, וספק גדול אם אי פעם ישתמש בתכונות שלו כמחשב כף יד.

 

מי שכן ישתמש - שווה לו להשקיע עוד כ-500 שקל בממוצע, אבל רק בשביל ה-NICE TO HAVE, זה מיותר לחלוטין לדעתי.

אתה צודק כמובן, אני מאמין שאם וכאשר יהיה לי מחשב כף-יד אני אמצא שימוש לא רע לכל התוכנות. לא נצטרך להסתמך יותר רק על היומן אאוטלוק, המחשב יכול לשמש גם כטלפון סקייפ ובעבודה וניתן יהיה לשחק בכל הישיבות המשעממות. ;)

בכל מקרה, אני חושב שאם ההבדל במחיר בין מחשב כף יד למכשיר ניווט ייעודי הוא לא כזה גדול זה שווה את ההשקעה. אני מניח שאם הכל מתחבר למחשב בקלות ומחשב כף יד הוא לא סגור כמו GPS ייעודי אזי גם קל יותר להוסיף מפות ולעדכן דברים בתוכנת הניווט, לא? אפשר להתסכל על זה כסוג של חיסכון כספי עתידי.

 

דרך אגב, מה מערכת ההפעלה החדשה ביותר למחשבי כף יד?

 

יש לי GPS בפלאפון למקרים שלחברים שלי אין GPS מובנה וזה הכי טוב באמת.

הבעיה זה רק הכסף שחברת פלאפון ושאר המפעילות הסלולריות אוהבות לשתות מאיתנו בקצב שאלכוהוליסט גומר פחית בירה...

פורסם
תראה,את האחריות מהחברה אני לא ממש צריך. גם אם אצטרך,ניתן למחוק את הפריצה בקלות באותה דרך שהיא הותקנה,והמכשיר חוזר לקדמותו. קנינו את המכשיר בגלל שהוא נראה המכשיר הכי מבטיח שהיה באותה תקופה (יצא בדיוק באותו חודש שבו קנינו אותו,לדעתי היינו בין הראשונים שקנו),ולא ידעתי שכ"כ נתאכזב מהMioMap,מה גם שהיינו צריכים מפה של איטליה ומפה כזאת לMioMap שבאותו זמן היתה תוכנה חדשה שלא פרצו עדיין לא היתה זמינה,אז הפתרון הפשוט ביותר היה להתקין iGo8,שפשוט הרבה יותר טובה(אני בטוח שתסכים איתי על כך). בנוסף למכשיר יש BT בניגוד למכשירים אחרים של מיו,דבר שדיי משך אותנו. אבל הקטע הוא שלא חשבתי על כל זה ברגע שקנינו,די חשבתי "נגיע לגשר ואז נחצה אותו",ובסוף חצינו אותו בהצלחה :twisted: המכשיר מדהים ולאחר הפריצה משמש גם כמחשב כף יד,אז מה טוב.ממליץ עליו בחום,שוב! :wink:

ד"א שמר,אתה משתמש בiGo? אם כן,אוכל להפנות אותך לאותו אתם שמוציא את קבצי המכמונות המעודכנים :wink:

 

1. אתה צריך אחריות אם יש תקלת חומרה. אם המכשיר פרוץ - לחברה יהיה קל מאוד להתנער ממך.

2. BT, MIO היא לא החברה האחרונה בעולם, למרות שהיא שולטת בשוק הישראלי. סה"כ זה מותג, אבל המכשירים הם די מכשירי מדבקה סיניים (כמו פוג'יקום ואחרים).

3. לפי תיאורך, זה ממש לא מחשב כף יד. כתבת שאתה משתמש בו כנגן סרטים, מוזיקה וכו'. PDA הוא הרבה מעבר לזה.

4. משתמש ב-iGO, כולל קובץ המכמונות המעודכן (עובד נהדר, יחד עם V1 וגלאי חנייה זה השילוב הכמעט מושלם (חוץ מואסקאר, אם עוד משתמשים בו) כנגד משטרת התנועה המגונה). אגב, Atoo אינו פעיל ב-CF.

 

 

בוב ספוג,

 

אם אתה לא משתמש כבר ב-PDA, אתה גם לא תשתמש בו אם יהיה לך. או שאוהבים את ההמצאה הזו, או שלא - אין באמצע.

מציע לך לרכוש GPS ייעודי, חבל על הכסף.

פורסם
1. אתה צריך אחריות אם יש תקלת חומרה. אם המכשיר פרוץ - לחברה יהיה קל מאוד להתנער ממך.

2. BT, MIO היא לא החברה האחרונה בעולם, למרות שהיא שולטת בשוק הישראלי. סה"כ זה מותג, אבל המכשירים הם די מכשירי מדבקה סיניים (כמו פוג'יקום ואחרים).

3. לפי תיאורך, זה ממש לא מחשב כף יד. כתבת שאתה משתמש בו כנגן סרטים, מוזיקה וכו'. PDA הוא הרבה מעבר לזה.

4. משתמש ב-iGO, כולל קובץ המכמונות המעודכן (עובד נהדר, יחד עם V1 וגלאי חנייה זה השילוב הכמעט מושלם (חוץ מואסקאר, אם עוד משתמשים בו) כנגד משטרת התנועה המגונה). אגב, Atoo אינו פעיל ב-CF.

 

 

בוב ספוג,

 

אם אתה לא משתמש כבר ב-PDA, אתה גם לא תשתמש בו אם יהיה לך. או שאוהבים את ההמצאה הזו, או שלא - אין באמצע.

מציע לך לרכוש GPS ייעודי, חבל על הכסף.

 

כמובן שיש משהו בדבריך, אך בהנחה שמבחינת הביצועים אין הפרש משמעותי, לטעמי הפרשי המחיר הם לא כ"כ אסטרונומיים ושווים את הניסיון. מקסימום אני אשאר עם מכשיר ניווט ובהרגשה שהפסדתי קצת כסף. לא נורא, נרשום את זה על חשבון יום-ההולדת. מצד שני אם אני רוכש מכשיר ניווט שממילא לא יישאר באוטו אלא יילך איתי בתיק לכל מקום אז כבר עדיף שתהיה לו האפשרות לשמש אותי בדברים נוספים.

 

בכל מקרה עדיין לא קיבלתי תשובה חד משמעית (או שקיבלתי ולא שמתי לב) לגבי נושא הביצועים של מכשיר GPS ייעודי לעומת PDA בתחום הניווט ספציפית. אשמח גם לקבל המלצות נוספות לגבי מכשירי PDA מלבד ASUS a696.

 

תודה. :)

פורסם

התשובה שקיבלת ממצה - מבחינת ניווט אי אפשר לעשות הפרדה לPDA/PNA מי יותר טוב. מה שחשוב זה המקלט GPS, המעבד, והמסך. חשוב שיהיה מסך עם בהירות טובה ומינימום השתקפויות - שייראה טוב באור יום. את הדברים האלה צריך לבדוק לגופם בכל מכשיר, לא משנה אם הוא PDA או PNA.

 

אגב - קודם לכן טעיתי כשכתבתי SAMSUNG, התכוונתי לFUJITSU SIEMENS. מכשיר איכותי אבל גם יקר יותר.

אגב2 - שים לב שיש מסכים עם רזולצית VGA, ויש כאלה עם QVGA כמו הASUS. לטעמי אין צורך בVGA לניווט, יש כאלה שטוענים אחרת..לשיקולך.

 

את הASUS אפשר לקנות היום ב-1400 ש"ח, לדעתי דיל מעולה עם אחריות מקורית, אין ברמת המחירים הזאת משהו יותר טוב :

http://www.cameraeilat.co.il/sale.asp?pid=1707

 

והנה סקירה מעמיקה שלו :

 

http://www.pocketpcfreak.com/archive/00006735.htm

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
בכל מקרה עדיין לא קיבלתי תשובה חד משמעית (או שקיבלתי ולא שמתי לב) לגבי נושא הביצועים של מכשיר GPS ייעודי לעומת PDA בתחום הניווט ספציפית. אשמח גם לקבל המלצות נוספות לגבי מכשירי PDA מלבד ASUS a696.

 

הנסיון שלי הוא טוב עם PDA MIO P350 . חשוב רק לשים לב כמה זמן לוקח למכשיר מרגע ההפעלה עד לגילוי מספיק לווינים. ה P350 לא מהיר בקטע הזה, אבל לא יצא לי להשוות , אולי גם שאר המכשירים כאלה.

לפני שנה כולם היו מבוססים על אותו צ'יפ SURF III כך שמבחינה זו יתכן שההבדלים בין המכשירים קטנים.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם
התשובה שקיבלת ממצה - מבחינת ניווט אי אפשר לעשות הפרדה לPDA/PNA מי יותר טוב. מה שחשוב זה המקלט GPS, המעבד, והמסך. חשוב שיהיה מסך עם בהירות טובה ומינימום השתקפויות - שייראה טוב באור יום. את הדברים האלה צריך לבדוק לגופם בכל מכשיר, לא משנה אם הוא PDA או PNA.

 

אגב - קודם לכן טעיתי כשכתבתי SAMSUNG, התכוונתי לFUJITSU SIEMENS. מכשיר איכותי אבל גם יקר יותר.

אגב2 - שים לב שיש מסכים עם רזולצית VGA, ויש כאלה עם QVGA כמו הASUS. לטעמי אין צורך בVGA לניווט, יש כאלה שטוענים אחרת..לשיקולך.

 

את הASUS אפשר לקנות היום ב-1400 ש"ח, לדעתי דיל מעולה עם אחריות מקורית, אין ברמת המחירים הזאת משהו יותר טוב :

http://www.cameraeilat.co.il/sale.asp?pid=1707

 

והנה סקירה מעמיקה שלו :

 

http://www.pocketpcfreak.com/archive/00006735.htm

 

מה אפשר להגיד? עם סקירה כזו טובה קשה שלא לשהשתכנע. :)

הלינק השני שנתת אומנם מראה מציע מחיר נמוך אבל מעלה קצת תהיות לאור העובדה שהמכשיר נמכר עם מערכת הפעלה WM5 ואילו היבואן הרשמי (רונלייט) משווק אותו עם WM6+עברית. אולי אלו מכשירים ששכבו במלאי הרבה זמן וכעת מנסים להיפטר מהם?

 

הנסיון שלי הוא טוב עם PDA MIO P350 . חשוב רק לשים לב כמה זמן לוקח למכשיר מרגע ההפעלה עד לגילוי מספיק לווינים. ה P350 לא מהיר בקטע הזה, אבל לא יצא לי להשוות , אולי גם שאר המכשירים כאלה.

לפני שנה כולם היו מבוססים על אותו צ'יפ SURF III כך שמבחינה זו יתכן שההבדלים בין המכשירים קטנים.

 

בהצלחה

 

יהודה

תודה. :)

פורסם
מישהו יכול להביא לכאן את קובץ המכמונות המעודכן ?

איך ניתן להשיג זאת ולהתעדכן מדי פעם?

 

תודה.

 

מה שאתה צריך לעשות זה לשלוח לאימייל שלו שהוא:[email protected]

את המילים האלו:"קראתי והבינתי שאין לראות בקובץ ובאמור לגביו המלצה מכל סוג שהוא ובמיוחד שאין לראות בו המלצה לנהוג שלא לפי חוקי התנועה! ושהשימוש בקובץ יעשה על אחריותי בלבד! ושברור לו שאינני מתחייב בנוגע לאמינות ודיוק הקובץ ואינני מתחייב להשלמות ועדכונים של הקובץ וכן שידוע לו ש- Nav N Go אינם תומכים בקובץ! "

והנושא שתכתוב במייל זה:"עדכון קובץ מכמונות מהירות"

ואז הוא שולח לך עידכונים למייל .

פורסם
מה שאתה צריך לעשות זה לשלוח לאימייל שלו שהוא:[email protected]

את המילים האלו:"קראתי והבינתי שאין לראות בקובץ ובאמור לגביו המלצה מכל סוג שהוא ובמיוחד שאין לראות בו המלצה לנהוג שלא לפי חוקי התנועה! ושהשימוש בקובץ יעשה על אחריותי בלבד! ושברור לו שאינני מתחייב בנוגע לאמינות ודיוק הקובץ ואינני מתחייב להשלמות ועדכונים של הקובץ וכן שידוע לו ש- Nav N Go אינם תומכים בקובץ! "

והנושא שתכתוב במייל זה:"עדכון קובץ מכמונות מהירות"

ואז הוא שולח לך עידכונים למייל .

 

 

תודה רבה.:wink:

פורסם

רציתי לשאול אתכם שאלה, אני משתמש בזרוע לפלאפון ומשתמש בו לניווט.

יש זרוע יציבה יותר מזו? הפלאפון ששוקל בסך הכל 115 גרם מתנדנד הרבה מאוד בזמן הנסיעה.

DSC00022.jpg


×
×
  • תוכן חדש...