Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מתכוון למכור את המאזדה 323F שלי שנת 92,ורוצה להתקדם לאוטו קצת יותר חדיש.

ממבט חטוף ביד 2 ראיתי בתקציב שלי את הרובר 216.

אני יודע שהרובר לא כל כך מצולחות, במיוחד ה214. אבל בקשר ל216 אבא שלי אמר שהוא כמעט בטוח שהם עם מנוע של הונדה.

זה נכון? ומי שיכול לפרט לי עוד על הרובר הזאת יוסיף הרבה.

 

המכונית השניה שהתסכלתי עליה היתה הפורד פיאסטה מודל 00-01 שגם נכנס בתקציב שלי.

מה עדיף מבין המכוניות?

 

פתוח לעוד הצעות, רצוי אוטו עם מנוע קטן שנראה טוב ועדיף מיני.

 

תודה.

פורסם

שני הרכבים זולים לרכישה, בעלי שוק, וזולים לאחזקה (חוץ מקצת תלונות של כמה בעלי רובר על חלפים יקרים).

אני הייתי מסתכל יותר לכיוון הפיאסטה הירידת ערך שלה פחות משמעותית לפי מה שאני מכיר.

פורסם
אני יודע שהרובר לא כל כך מצולחות, במיוחד ה214.

 

מעניין לדעת מאיפה אתה יודע?

כי שלי מאוד מוצלחת.:lol:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

רובר 216 בתקציב של 11-12K לא ניראה לי.

אולי תמצא אבל לא במצב טוב.

וברובר במיוחד ברובר, לא מתפשרים על כלום.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מכיוון שהצעת רובר 216 ופיאסטה אני מניח שהילוכים לא מהווים בעיה עבורך.

הייתי ממליץ לחפש סיטרואן קסרה ידני מה שעושה את הרכב למצויין כי המחלה של הרכב הזה זאת התיבה האוטומטית. בתור בעלים של אחת יש לי רק מילים טובות עליה. אני מניח שאתה יכול להביא כזאת שנת 98-00. אם תעשה זאת ולא תיפול על אוטו נאחס אני מבטיח לך שתהנה. האוטו הוא אחד הנוחים שיש, אמין ולא חסר לו כוח, מרווח ככה שגם אם אתה נוסע 4 או 5 אנשים יהיה מקום. הוא לדעתי הרכב הכי טוב שאפשר לקנות בסכום הזה.

 

בהצלחה ואם יש עוד שאלות אני אשמח לענות.

פורסם

הבחור ביקש המלצה לרכב קטן, למה לשלוח אותו לקסארה?

 

לדעתי לך על הפיאסטה. קטנה, חסכונית, פשוטה מכנית ולכן גם אמינה יחסית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה? כי מבחינת נפח מנוע וצריכת דלק 216 וקסרה לא שונות בהרבה ולדעתי בקסרה הוא יקבל תמורה הרבה יותר טובה למחיר שלו. העוד חצי מטר אורך אני לא חושב שיגרום לבן אדם לא לקנות את האוטו.

אם הוא היה אומר פיאסטה וקליאו למשל אז אולי לא הייתי מציע לו קסרה אבל מבחינת עלויות אין הבדל גדול בין להחזיק 216 וקסרה רק סביר להניח שה216 תהיה יקרה יותר לאחזקה עקב חלקים יותר יקרים.

פורסם

הכיוון שלי הוא אוטו קטן שיראה טוב.

אני לא מחפש אוטו ליותר מידי נוסעים בגלל החוק 2, ככה שאני לא צריך יותר מידי מרווח מאחורה.

מכונית קטנה שיהיה קל להתנייד איתה בתוך העיר.

אני מעדיף אך ורק גיר ידני בכדי למנוע את כל הבלאגן עם הגירים האוטמטים.

 

אלו גם הסיבות שאני פוסל את הקסארה וגם חלק מהסיבות להחלפה של המאזדה.

 

אשמח לשמוע על עוד רעיונות.

 

תודה

פורסם
למה? כי מבחינת נפח מנוע וצריכת דלק 216 וקסרה לא שונות בהרבה ולדעתי בקסרה הוא יקבל תמורה הרבה יותר טובה למחיר שלו. העוד חצי מטר אורך אני לא חושב שיגרום לבן אדם לא לקנות את האוטו.

אם הוא היה אומר פיאסטה וקליאו למשל אז אולי לא הייתי מציע לו קסרה אבל מבחינת עלויות אין הבדל גדול בין להחזיק 216 וקסרה רק סביר להניח שה216 תהיה יקרה יותר לאחזקה עקב חלקים יותר יקרים.

 

לפי מה שאתה אומר לא ראית רובר אף פעם.

אן רכב שתקבל תמורה יותר טובה למחיר שלו מאשר רובר.

מבחינת הכל, נוחות, ביצועים, מראה, חוץ מאמינות שתלויה יותר בבעל הרכב.

א הוא ישמור יטפל הכל בזמן, חלפים מקורים הכל יהיה בסדר.

גם באחזקה חלקים זמינים במחירים כמו כל רכב אחר ויש הכל מהכל.

 

לפותח השרשור, כמו שאמרתי רובר 216 יהיה לך קשה למצוא בתקציב שציינת במצב טוב,

ובמיוחד 216 ידנית.

 

בהצלחה

מאור8)

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

×
×
  • תוכן חדש...