Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידע כללי (גם אני עשיתי כמה אימונים עם און), העלות השכרה לק"מ של האימפרזה היא כ-70 ש"ח (אולי זה עלה מאז שאני עשיתי לפני שנה וקצת). אני עשיתי כל פעם בערך 30 עד 40 ק"מ, וזה נגמר מהר מאד, אני חושב שמבחינתי 100-150 ק"מ ביום היה אידאלי, אבל זה כבר עניין אישי. יש מינימום ק"מ לאימון והוא בסביבות ה-30 אם אני זוכר נכון (זה כדי לכסות את עלויות השינוע של הרכב וכל האופרציה).

העלות להשכרה בטופ דרייב ל2X4 לפי האתר שלהם היא 50 ש"ח לק"מ והמינימום 40, אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו.

מבחינת הדרכה אני יכול רק לשבח את און שהוא גם נהג מדהים וגם ומדריך בחסד.

 

עוד דבר לבדוק - השתתפות עצמית במקרה של נזק לרכב. אצל און/יובל מלמד מדובר ב-2000 דולר תקרה לנזק.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זלמן, העלת חיוך על שפתיי.

נותנים צ'ק של 2500 אירו ואז מקבלים אינפורמציה, זה כמו עסקה עם החיזבאללה :)

תקבל את כל האינפורמציה אחרי שהעברת צ'ק של 2500 יורו

אני ארד ממך בקטע של ה1.25 אירו לק"מ ברכב מרוץ עם נהג מרוצים מקצועי (זה לא מספיק כסף למונית מהשדה:) )

 

שאלה לדני:

למה כדי להיות מדריך נהיגת ראלי, נהיגה פרופר, צריך להיות נהג ראלי שנהג בחו"ל?

עד כמה שידוע לי אתה בתור נהג שהודרך בחו"ל והתחרה הרבה בחו"ל, בילתה הרבה זמן עם און ברכב. לפי מיטב ידיעתי און לא התחרה בראלי בחו"ל (תקנו אותי בבקשה אם אני טועה).

 

אני לא מדבר על הדרכת נוטס, לא מדבר על טקטיקה במרוצי ראלי, אימון נווט ותקנונים.

 

מדובר על נהיגה פרופר...

 

ודני, כמו שאתה אמרת: מדריך זה לא נהג ונהג זה לא מדריך! למרות שלפעמים יש חפיפה בין השניים!

 

בסוף עוד יצא מפה דיון מעניין...

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב כשתהיה רציני ושיהיה לך את הגרוש תפנה אלי שוב ותקבל את האינפורמציה,:evil: חלק מהאנשים שקראו את השרשור הזה כבר פנו אלי ומחר הם יקבלו את כל האינפורמציה, ומי שימצא שזה מה שהוא מחפש ויש באפשרותו לעבור את הקורס הזה לא יפסיד.

 

 

בהצלחה לך נדב ואני מקווה מאוד וזה בלי צחוק שבקרוב תתחיל לנהוג באוטו ולא משנה איזה, ולא לנהוג בעט!!!!!

 

 

בברכה ובהצלחה לכולם :idea: המטייףףףףףף

פורסם

נדב,

 

לא יודע על איזה "דיון מעניין" אתה מדבר.

אתה מפזר מילים לכל עבר ששכחת על מה מדברים פה.

 

אומרים לך מספר אנשים בעלי ניסיון שיש להפריד בין הדרכות החווייה שמתבצעות

בארץ לקורס לנהיגת ראלי מקצועי שמתבצע בחו"ל.

 

על מה אתה ממשיך להתעקש?

 

אני קורא לכל מי שמעוניין לקחת חלק בחוויית הנהיגה ברכב מרוץ לעשות זאת

בארץ.(הקורסים נחמדים, אתה לומד מעט מקרוב במה מדובר, נוהג ברכב

מרוץ, ודומה).

אני קורא לכל מי שמעוניין לעבור קורס לנהיגת מרוצים - שבסופו יוכל לומר

לעצמו כי עשה את הצעד הראשון (והשני) להיות נהג מרוצים מן המניין, לקחת קורס

מתאים בחו"ל.

כולי תקווה, שבשנים הבאות עלינו לטובה, לא נצטרך להרחיק מעבר לים.

 

אגב נדב,

מה שעושה מדריך לגדול באמת זה הניסיון שיש לו בתחום.

כמובן, כמו בכל, גם במקרה זה יש חריגים.

און יעקובסון, שכמעט ולא התחרה בפועל, הוא דוגמא מצויינת לחריג שכזה.

מדריך משכמו ומעלה (ואני אומר זאת פחות מידיעה אישית ויותר מהשיפור בתוצאות

שמשיגים המודרכים שלו).

 

ולכל מי שלא מעורב באמת בנעשה בענף המרוצים בארץ...,

כולנו חובבנים. לא אומר זאת בהתרסה או בהתנשאות.

כולנו בתהליכי למידה. חלק לא מבוטל מהמתחרים בארץ כלל לא עברו קורס בחו"ל...

ועדיין הם נוהגים ברמה גבוהה ( ולרוב זה דבר מולד, בגנים).

נכון לשלב הזה, ובעיקר כדי לא לבייש את עצמך באירועים, ניתן להסתפק בקורסים בארץ...

ומעט ניסיון והשתפשפות באירועים.

 

לכשנהפוך למקצוענים (בע"ה)... נדבר.

 

תבלו

פורסם

חלילה אין בדבריי כדי לפגוע במדריכים השונים בארץ.

יש להם חלק יפה בעשייה לקידום ומינוף הספורט המוטורי.

 

רק בואו לא נעשה מהספורט המוטורי בארץ פארטצ'...:?

פורסם

ניר,

איפה אני מפזר מילים לכל עבר?

אם מתעלמים מהאגו והשטויות אכן יש פה דיון מעניין.

 

אני לא מתעקש על כלום (חוץ מעל לקבל תוכנית של קורס שבו נוהגים 350 ק"מ ביום)

אני הוא זה שהציג את הקורסים בארץ כפי שרובם נמכרים "חווית ראלי".

 

אגב, דיברתי על העובדה שמדריך הוא לא נהג ונהג הוא לא מדריך, זה אכן משהו שניתן להתדיין עליו.

 

אכן בהשוואה לחו"ל כולנו חובבים, מה לעשות כשאנחנו פיראטים ככה זה נראה.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב

בתשובה לשאלתך

נהג מירוצים שהתחרה בחו"ל התבשם באוירה, בלחץ,בארגון,בתנאי דרך,בחינוך בין מתחרים,בלחץ, בטקטיקה,באיסטרטגייה, במנהלות,בצורת נהיגתו לפי תנאי מירוץ ושטח משתנים והכי חשוב בשליטה העצמית.

כל זה שאתה בא להדריך טירון שאולי יש לו פוטנציאל אבל הוא סייח פרא שלא מבין כלום אלא רק "לתת בגז " ולך כמדריך אין שום נסיון שחווית באירוע (פרפרים בבטן לפני אמרתי?) אתה לא תהיה מדריך טוב.

לא הכל מתחיל ונגמר ב"אפל קונטרה פל" או בהעברות משקל.

לגבי און יעקובסון.

האיש אולי לא נהג ראלי מימיו אבל הוא בעל נסיון רב במכניקה של הרכבים,בעל כושר וורבלי,ונהג מירוצי אספלט,יותר מזה? הוא מתפרנס מעבודתו בתחום ואחד כזה תמיד שואף לפגוע למעלה.

כנ"ל ראם סמואל.

מירוצי מכוניות

פורסם

ההצעה ב- 2500 יורו נשמעת מפתה למי שיכול להרשות לעצמו, אבל בסכום כזה , וגם בסכומים נמוכים יותר , בתור לקוח חשדן

הייתי רוצה יותר פרטים וגיבויי למקרה שלא מדובר בעקיצה, משהו שאני יוכל לישון בלילה אחרי הפרידה מאותם 2500 יורו,

למסור צ'ק לבחור ? אח"כ לקבל פרטים?

אולי עכשיו ?

אין שם לבי"ס הזה?כתובת ? מי זה נהג הראלי המקצועי ? יש טלפונים שאפשר להתקשר ולוודא ?

אין אתר אינטרנט?

למה הכל עטוף במעטה חשאיות ?

פורסם

לא כל שחקן כדורגל הופך למאמן גדול וטוב.

 

כך שגם נהג ש"התבשם......." בחו'ל ופרפרים בבטנו לא בטוח שהוא אדם ההופך למדריך טוב.

סיפורים על מנהלה,אסטרטגיה,לא יעבירו מספיק ת'מסר. רק לחוות באופן אישי ובנהיגה מתמשכת.(בנוסף לתיאוריה שלא פחות חשובה).

פתאום הצעירים סוסי פרא? ללא מושג?

על מי אתם עובדים????????

 

כל נהג הוא בפני עצמו. ראו את הצעירים המתחרים בחו'ל (בני 17).

 

אז לכל דור המדבר והיועצים....בבקשה....

 

תנו צ'אנס ופרגון לצעירים.

 

הזמנים השתנו מאז אשקלון.(עיר קסאמים).

פורסם

כל נהג הוא בפני עצמו. ראו את הצעירים המתחרים בחו'ל (בני 17).

 

אז לכל דור המדבר והיועצים....בבקשה....

 

תנו צ'אנס ופרגון לצעירים.

 

הזמנים השתנו מאז אשקלון.(עיר קסאמים).

================================

 

יצחייק לחלק העליון של מה שכתבת אני לא אגיב, ובחלק התחתון אני יענה לך כי פה אתה טועה ובגדול.

 

95 אחוז ואולי יותר מהצעירים היום בכל העולם שמשתתפים בספורט המוטורי ומגעים לתוצאות, האבא שלהם היה מעורב בספורט המוטרי והבן שאב את המוטיבציה,ההכנה הנכונה,הלימוד הנכון וכל השאר, ויותר מזה זה גם בכדורגל בדרך כלל כשהאבא היה שחקן הבן ממשיך את דרכו אם הוא יהיה טוב כמו האב או לא זה ספור אחר. ובמידה ותרצה אני אתן לך רשימה מפה ועד הודעה חדשה שמות שמתחרים היום בראלי צעירים ששאבו הכל מהאבא שלהם. והנה לך רק 2 דוגמאות גם בארץ, אהוד לביא יוצא אשקלון? ונכון הבן שלו ניר נוהג היום והוא בכלל לא רע והוא גם צעיר יצחייק:roll: והדוגמא השניה ניר בן ארי, עכשיו הבת שלו מתחילה לנהוג ולפי ההתקדמות שלה היא בכלל לא מביישת. אז אני חושב שאתה צריך להזהר לזרוק את כל החמורים הזקנים מאשקלון מוגזת הקאסמים מהר לכל הרוחות. אתה יודע מה שאומרים על הפילים הזקנים? הם תמיד זוכרים איך להגיע למקורות המים בזמן יובש והצעירים אחריהם. ולבסוף יצחייק לי שתי בנות האחת לא מתעניינת ולא מעוניינת, והשניה נוהגת בתחרויות פה בנורבגיה כבר 4 שנים והיא מביאה לי רק נחת ולמה כי היא זו שהיתה מבלה ונוסעת איתנו לכל מקום שנסענו. ומה לעשות יצחייק אני לא מזיקני אשקלון אבל אני בגיל שלהם:shock:.

 

חשוב על תשובתך יצחייק בברכה המטיףףףףףףףף

פורסם

נכון שיש בתחום "בנים של" אבל עובדה שמי שמשתתף בחו'ל במרוצים,הוא לא "בן של......" ואין לו שום אבא נהג.

 

הכוונה הינה שזמנים השתנו,הצעירים מתחילים בקארטינג,בסימולטורים וכו'.

 

אבל....... לא נכון שמי שקצת פירפרה בטנו בחו'ל ואכל קצת אבק בחו'ל, יהיה בעל ניסיון הדרכה טוב יותר.(מסיפורים לא תבוא הישועה)

 

הרי כל אחד רוצה למשוך לכיוונו הוא ולייחס לעצמו יתרונות אלו ואחרים להדרכה,סדנא והכוונה.

 

הכל מתחיל בנהג עצמו. כישרון,אימון והשקעה.

 

כן פילים לא פילים .

 

יש אריות חדשים בתחום ועל כך יש לתת את הדעת.

 

הרי עד שייכנס החוק, מי מהזקנים יהיה מאחורי ההגה?

 

זו דעתי......

 

אל תכעס.

פורסם

דני,

 

זה מעניין איך שאתה קובע שאני לא מדריך טוב ולא אהייה מדריך טוב...

 

מאוד מצער שאתה מתבטא כך ואני אומר חד וחלק שעד שתשב איתי ברכב אין לך שום זכות לאמר דבר על היכולות שלי או של אף אחד אחר, אתה אפילו לא מתבסס על שמועות של משהו שהיה איתי ברכב!

מכתיבה של דברי טעם הפכת את כתיבתך לכתיבה שהיא:

בדיוק כמו זה שאומר שהקורסים בארץ לא מקצועיים בזמן שהוא לא הריח אפילו קורס בארץ.

בדיקו כמו שמשהוא אומר שהקורסים בארץ הם ח@#א כי לא נוהגים בהם 350 ק"מ ביום.

 

אז איפה אתה שם את עצמך.

 

בברכה

נדב, (שכנראה שאתם חושבים שיש נגדו צו איסור יציאה מהארץ)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

מקצועי =מתמחה במקצוע; מיומן, מאומן, מנוסה.

 

נדב,

למה אתה לוקח את זה כ"כ אישי.

למה אתה לוקח את זה למקומות לא נכונים.

מעריכים את מה שאתה עושה (או מנסה8)).

 

אבל שמים את הדברים בפרופורציות הנכונות.

למתבונן מהצד נראה כאילו אנחנו המצאנו את הספורט המוטורי עם כל האקדמיות הללו.

בסך הכל מה שדני מנסה לומר - ולא שאני צריך להיות השופר שלו - שהיכולות שלנו

בארץ להכשיר נהג למרוצי ראלי לא גבוהות, בלשון המעטה. ואני עדין. מאוד עדין.

 

אגב, אני לא צריך "להריח" שום קורס בשביל להבחין בהבדלי התמורה....

גם אחרי 25 שנה (לוותיקים ביותר), אני לא רואה פה אחד (בעצם אולי אחד, מקורב:roll:)

שיכול להעיד על עצמו שהוא "מתמחה במקצוע, מיומן, מאומן, מנוסה".

כן אפשר לומר, כי בהחלט מנסים, וגם סביר להניח, שנגיע לשם בעוד מספר שנים.

 

משפט אחרון לגבי דור הזקנים.

אולי זה רק אני, אבל נראה לי אפעס שישנם חבר'ה שלא יודעים להעריך ולהוקיר

את אותם אנשים שבזכותם הספורט המוטורי בארץ חי ובועט.

אותו דור אשקלון, למי שמפספס את העניין, חווה דברים שכנראה לא ייצא לנו לחוות.

מי שזוכר יוכל להעיד שאותה תקופה, גם במונחים אירופאים, היווה דבר חסר תקדים.

והם יצרו זאת יש מאין.

הם אגב אלו שהניעו את ההליך בו אנו מצויים. בזכותו יש "אקדמיות".

אבל כל זה לשרשור אחר.

 

בהצלחה לכל המתאמנים והמתלמדים, למאמנים ולמדריכים, אתם שותפים לעשייה

למען הספורט המוטורי. לא פחות חשוב מכך, למען תרבות נהיגה נכונה.

פורסם

ניר,

אנחנו לא יכולים להכשיר אף אחד למרוצי ראלי כי אין לנו מרוצי ראלי, והכשרה לראלי בכל העולם זה השתתפות במרוצים!

 

להכשיר לנהיגה מהירה (וגם תחרותית) בקטעים קצרים אנחנו יכולים!

 

אבל מספיק כבר עם הויכוח העקר הזה...

 

אגב, המתחרים הוותיקים (גם אם יש תלונות כנגדם) הם אלו שהחזיקו רכבים והמשיכו את התחרויות במהלך שנות היובש (שעוד לא הגיעו לסיומן) ובלי התעקשות שלהם (כולם) הענף היה גווע מזמן...

 

נדב

 

אגב, ניר כשיאמרו משהו חסר כל בסיס שכולו נשען על דעה (שלא נאמר אגו), אני בטוח שאתה תתקומם!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)


×
×
  • תוכן חדש...